Nieuws Microsoft koopt Activision-Blizzard

Nogmaals; ftc is er om te bewijzen of een deal schadelijk of nadelig is voor de eindgebruiker.
Niet om advocaat te zijn voor sony en het beschermen van de marktleider.

Beide bedrijven houden er een andere strategie op na om marktaandeel te winnen.
Sony koopt kleinere developers en betaalt studios om hun games bvb niet op een ander systeem laten uit te komen.
MS koopt uitgevers op (gewoon omdat ze het hun kunnen veroorloven, sony zou hetzelfde doen)
Die strategieën zijn niet aan de ftc om te beoordelen en veroordelen.
Daarom dat ze verloren zijn
En daarom dat het hoofd van ftc nu op dit moment haar moet verantwoorden waarom ze zoveel belastingsgeld wegsmijt aan zo’n zaken. (Ign)

MS heeft ook al eerder aangegeven niet geïnteresseerd te zijn in VR, gewoon omdat het nu nog een te niche markt is.
Ps vr verkoopt niet zoveel als sony zou willen, dus is het enkel normaal dat de derde in de race al zeker zich niet wil verbranden eraan
 
Laatst bewerkt:
Switch 2 zal in ieder geval een pak meer shooters krijgen 😅
Van ps6 ben ik nog niet zo zeker 😅
Ik heb de ps5 en switch voor hun exclusieve games en de series x voor al de rest
Dit is voor mij als hobby gamer de perfe opstelling
De vr als hij wat goedkoper wordt en ik mijn Gamingroom ga maken
 
Switch 2 zal in ieder geval een pak meer shooters krijgen 😅
Van ps6 ben ik nog niet zo zeker 😅
Ik denk dat Call of duty gaat blijven uitkomen op ieder platform zolang het blijft verkopen.
De voordelige winstdeling die Sony van Activision heeft gehad zal wrs wel niet blijven doorgaan.
 
Ik denk dat Call of duty gaat blijven uitkomen op ieder platform zolang het blijft verkopen.
De voordelige winstdeling die Sony van Activision heeft gehad zal wrs wel niet blijven doorgaan.
Tuurlijk gaat dat blijven.
MS kan deze aankoop anders niet verantwoorden tov de aandeelhouders. Daarom dat ik heel die heisa, vooral van sony hun kant, overdreven vond
 
Nooit een xbox gehad ben nu eenmaal 'opgegroeid' met PS... en moest het nu zijn dat COD ooit niet meer op PS komt dan ga ik deze wel weer op pc halen. 1 console is meer dan voldoende kan nu al niet volgen backlog is zodanig groot .

hopelijk krijgen de XBox players kwaliteit volle games plezier maken is al dat telt.

ps moest ik ooit begonnen zijn met xbox dan was het net hetzelde dan gene PS ... Phil heeft dat al eens uitgelegd 'everybody built their digital library of games' blabla
 
Nooit een xbox gehad ben nu eenmaal 'opgegroeid' met PS... en moest het nu zijn dat COD ooit niet meer op PS komt dan ga ik deze wel weer op pc halen. 1 console is meer dan voldoende kan nu al niet volgen backlog is zodanig groot .

hopelijk krijgen de XBox players kwaliteit volle games plezier maken is al dat telt.

ps moest ik ooit begonnen zijn met xbox dan was het net hetzelde dan gene PS ... Phil heeft dat al eens uitgelegd 'everybody built their digital library of games' blabla
zo is het
ik heb ook nog veel games die ik wil spelen en met de 3 consoles ga ik met nooit vervelen of iets niet kunnen spelen
Maar inderdaad eigenlijk is dat overkill, toch voor een werkend iemand met een gezin
 
Laatst bewerkt:
Alez Sony heeft een deal dat ze toch nog COD op hun platform krijgen.

Dat gaat daar van met veel toeters en bellen ten oorlog trekken, naar braafjes op de knieen smeken (en veel geld betalen) om de COD spelers niet kwijt te geraken :)
 
Eerder ms die zijn belofte (moet) nakomen :) + hun inkomsten veilig stellen.
 
Laatst bewerkt:
Eerder ms die zijn belofte (moet) nakomen :) + hun inkomsten veilig stellen.
Het contract ligt er al maanden voor Sony om te tekenen, van voor de rechtzaak. Het is niet dat Ms het nu plots even moet doen, omdat ze het belooft heeft tegen de rechter.
Dus nee het is wel degelijk Sony dat nu toegeeft, niet MS dat belofte moet nakomen :).
 
Het contract ligt er al maanden voor Sony om te tekenen, van voor de rechtzaak. Het is niet dat Ms het nu plots even moet doen, omdat ze het belooft heeft tegen de rechter.
Dus nee het is wel degelijk Sony dat nu toegeeft, niet MS dat belofte moet nakomen :).
De PS boys kunnen weer op hun beide oren slapen.
Tot de volgende overname natuurlijk 🤣
 
De PS boys kunnen weer op hun beide oren slapen.
Tot de volgende overname natuurlijk 🤣
No offence maar het is wel door deze overnamen en dit topic dat ik ontdekt hebt dat er ook mensen ene Xbox hebben.
Het zijn ook vooral de Xbox peeps die hier maar over blijven doordrammen, alle 4 nog nooit zo actief gezien sinds dit topic :p
 
Laatst bewerkt:
Hey is niet omdat iets beter verkoopt (dacia) dat het daarom ook beter is 🤣
Dat is dan ook niet wat ik zeg eh...

Ik vind het gewoon funny dat het dezelfde mensen zijn die dit gesprek altijd weer aanwakkeren om dan te zeggen "ha die PS boys!!!"
Terwijl als je overal kijkt je enkel de Xbox peeps hier over bezig ziet of hoort met hier een daar een getriggerd PS speler.

Dat en het feit dat in de laatste jaren dit precies het hoogtepunt is van Xbox, kweet niet of dat iets is om trots op te zijn of eerder stof tot nadenken is.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan