Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Feuerzone tickets voor morgen.nog mensen naar Rammstein in Oostende morgen of overmorgen?
Heb er wel zin in. Wij gaan morgen, en hopelijk wat neerslag tegen dan om de boel wat af te koelen.
Volgens setlist.fm toch veel oudere nummers, waarvoor ik alleen maar blij kan zijn![]()
wat is feuerzone?Feuerzone tickets voor morgen.
welja nu je het zegt: oostende, dat zal toch wel 5 graden minder zijn dan de rest van het land zeker.... idd heerlijk tshirt weer dan.Ze geven geen regen en dat mag zo blijven, heerlijk t-shirt weer.
heb ook al es gespiekt. Ziet er wel evenwichtig uit. zowel oud als nieuw werk, op elke cd een nummer of 3. Das wel fijn, zo moet iedereen min of meer wa content zijnHier en daar een ander nummer als je kijkt op setlist.fm

Na hun vorige passage in Oostende, Graspop en Koning Boudewijnstadion dit jaar toch maar aan mij laten voorbijgaan. Die weide in Oostende vond ik niet ideaal. Ikzelf ben groot, (1m93) en heb bijna altijd wel een goed zicht, maar voor mijn compagnie was dat minder evident. Maar zelf was dat toen mijn minste keer qua beleving.Erg van genoten gisteren. Was mijn eerste keer dus ik kan niet vergelijken met andere shows.
En aangenaam verrast: blijkbaar moet ik mijn mening bijstellen, dat hun nieuwere werk minder goed is.
Auslander, Radio, Adieu, Zeit en nog enkele andere nieuwe nummers zowat quasi voor het eerst gehoord, dat zijn toch aanstekelijk goeie nummers.
Wel nog nooit zo ver gestaan als gisteren, quasi onbegonnen werk om ietwat vooraan te geraken, als je niet bij de eersten bent toegekomen.

Kavka Oudaan is gemakkelijk bereikbaar met de auto. Parking Oudaan is aan de overkant. Niet zo goedkoop, maar ja ... 't Stad hé. En Trix is niet ver van de Antwerpse ring. AB gaat ook gemakkelijk met het openbaar vervoer, met de auto gaat ook wel denk ik maar net zoals Antwerpen zit je met fileproblematiek. En ik vind Brussel veel "zenuwachtiger" qua verkeer dan Antwerpen.Wat zijn eigenlijk makkelijk bereikbare (OV of parking) zalen waar er af en toe eens metal/metalcore en consorten op het programma staan? AB? Trix? Kavka?
Heb denk ik een midlifecrisis en een drang om naar concerten te gaan zien omdat ik dat in mijn leven amper gedaan heb![]()
Juist, op de Oudaan is een parking. Wel niet zo tof om centrum Antwerpen te doorboren met de auto.Kavka Oudaan is gemakkelijk bereikbaar met de auto. Parking Oudaan is aan de overkant. Niet zo goedkoop, maar ja ... 't Stad hé. En Trix is niet ver van de Antwerpse ring. AB gaat ook gemakkelijk met het openbaar vervoer, met de auto gaat ook wel denk ik maar net zoals Antwerpen zit je met fileproblematiek. En ik vind Brussel veel "zenuwachtiger" qua verkeer dan Antwerpen.

Bedankt voor de tips! (Gent)Brugge is wel wat uit de richting. Eindhoven is op een klein uurtje rijden dus ook niet onoverkomelijk!Daarnaast heb je o.a. ook:
- Cactus Brugge: station & stationsparking op wandelafstand
- Asgaard Gentbrugge: ruime parking vlak eraan, geen idee hoe de connectie met openbaar vervoer is, maar er ligt een tramlijn vlakbij en een aantal bushaltes)
- Cultuurcentrum Mechelen: 2 ondergrondse parkings op wandelafstand, wel redelijk in het centrum; Mechelen is voor zo'n relatief kleine stad een tegenvaller voor autoverkeer; ook maar 1,5 km wandelen van het station
Wel veel minder "vaste" adressen dan vroeger, ik merk dat ik de laatste jaren veel vaker naar zalen ga die ik totaal niet kende maar waar ik ook maar 1 interessant optreden vind.
Effenaar in Eindhoven (vlakbij station en 2 parkings) en Baroeg in Eindhoven (altijd wat zoeken voor parking langs de straat maar nooit verder dan een paar 100m moeten parkeren) kunnen ook de moeite zijn, afhankelijk van waar je woont.
Ik zou zeggen, hou zeker dit topic in de gaten, daar posten mensen geregeld metaloptredens die eraan komen:
https://www.beyondgaming.be/threads/live-muziek-optredens.14880/

Nog beter!Aan Trix heb ik eigenlijk altijd al gewoon in de straat kunnen parkeren, gratis.