grafzerkpisser
Active member
Der tod... staat niet geflagged als NS, maar soit.Soms vergeten mensen dat ik hier modereer, dus bij deze:
Ik heb gisteren afgetoetst met de forumleiding hoe we omgaan met de NSBM die hier worden gepost. We hebben beslist dat bands die ideologiëen nastreven die door België worden beschouwd als extremistisch hier niet thuis horen. Het laatste dat we willen is dat het forum gelinkt wordt met bepaalde groeperingen want deze online plaats is tegen elke vorm van haatspraak. Dat is iets waar @BlackOccult en ikzelf persoonlijk ook sterk achter staan.
Daarom is het ook niet meer toegelaten om bands die dergelijke ideologiëen nastreven te delen in dit topic, maar ook andere topics (ik denk bv. aan de elektronische hardcorescene die ook een extreme tak heeft).
Ik besef dat niet iedereen hier blij mee zal zijn, muziek is een expressieve kunstvorm en in dit topic wordt ook niet dieper ingegaan op de betekenis van de teksten of enige vorm van extremisme gepromoot. Ik denk ook niet dat er hier iemand tussen zit die achter de teksten staat. Desalniettemin moeten we ergens een lijn trekken en zullen we (proberen) te bewaken dat dergelijke bands hier niet gedeeld worden. We gaan af op wikipedia en metalarchives en bij twijfel gaan we ten rade bij een expert.
Abyssic Hate is blijkbaar geen probleem desondanks ze hun materiaal uitbrengen onder Darker than black records?
Hoe gaan jullie omgaan met de doorsnee underground BM? Haatspraak tegen religie is toegelaten? Of zal dit beschouwd worden als de artistieke vrijheid?
Wat met bands zoals impaled nazarene?
Wat met bands zoals Shining?

ik denk dat iedereen dat voor zichzelf moet invullen.
, of valt dit onder de aangebrande muziek? (Serieuze vraag want ik weet het niet meer )