Metaaldraad

Beste single tot nu toe. Classic Metallica: thrashy riffs, paar transities en genoeg Wah op de solo. Dat maar snel 14 april is
Generic als fuck maar idd wel het beste dat ze al uitgebracht hebben van dit album. Zegt genoeg over de rest vrees ik...
Ik kijk er totaal ni naar uit eigenlijk maar tzou ook kunnen dat mijn smaak gewoon geëvolueerd is.

Machine Head headliner op Graspop Me happy 😎
Whut?? Van waar heb je die info?
Allez tzou heel cool zijn he ma nog niks van zien passeren.
 
Generic als fuck maar idd wel het beste dat ze al uitgebracht hebben van dit album. Zegt genoeg over de rest vrees ik...
Ik kijk er totaal ni naar uit eigenlijk maar tzou ook kunnen dat mijn smaak gewoon geëvolueerd is.


Whut?? Van waar heb je die info?
Allez tzou heel cool zijn he ma nog niks van zien passeren.
Geleaked door Machinehead zelf, en net officieel aangekondigd.

Samen met Hellmut Lotti goes Metal. Wa een dag :rofl:
 
  • Haha
Waarderingen: Sond
Generic als fuck maar idd wel het beste dat ze al uitgebracht hebben van dit album. Zegt genoeg over de rest vrees ik...
Ik kijk er totaal ni naar uit eigenlijk maar tzou ook kunnen dat mijn smaak gewoon geëvolueerd is.
Ik kijk er wel naar uit eigenlijk. Al verwacht ik ook niet dat ze het warm water opnieuw gaan uitvinden, laatste keer dat ze iets nieuw probeerden was St anger en dat is ook al 20 jaar geleden
 
De meeste metalheads zullen moord en brand schreeuwen maar ter promotie van Willy coverde hij run to the hills en dat was er wel boenk op
Ohja, 100%. Die cover is absoluut legit en die mens zijn zangtalent kunt ge echt niet ontkennen. Heel benieuwd wa het exacte plan is maar ik ben wel van zin om te gaan kijken :p Twas gewoon absoluut niet de aankondiging die ik verwacht had om te zien xD
 
De meeste metalheads zullen moord en brand schreeuwen maar ter promotie van Willy coverde hij run to the hills en dat was er wel boenk op
Enkel die gateceepers zenne...
Ik ken best veel metalhead die zichzelf hoegenaamd niet (meer) serieus nemen.

Ik vond persoonlijk die cover niet goed omdat hij té goed gezongen was. Maar kwil hem wel Priest horen coveren ^^
 
1680255720876.png

Go go go Dopesmoker!
 
Voila, gestemd op de zwaarste lijst.

1. Stake - Devolution
2. AmenRa - Ter ziele
3. Slipknot - Dualtity

De eerste twee zijn vooral stemmen op de groep.
 
Terug
Bovenaan