Metaaldraad

death metal die ik dit jaar goed vond:
Precies heel veel gemist dit jaar... Ik weet wat doen de komende weken!
Wel een paar die ik ook in mijn lijst heb (Sentient Horror, Immolation,...)

Golgothan Remains was minder mijn meug. Gecheckt op release aangezien ik vroeger te veel pinten heb gedronken in ons jeugdhuis met de zanger voor zijn verhuis naar Australië om het te negeren.
 
Ik noem het doomrock of zoiets. Een paar gasten komen uit de hardcore scene en ze zijn fan van bands als Acid Bath, Life Of Agony, etc...
Vanaf hun 2de plaat al de moeite, ik ben blij dat ze eindelijk wat succes hebben.
 
Het is wennen... James zijn stem klinkt hier helemaal anders. Soit, moet sowieso nog groeien en het muzikaal wel in orde dus ik heb nog altijd hoop op een deftig album.

Dit is ook uitgekomen vandaag, daar zijn hier wss wel fans voor te vinden:
 
Blijkbaar heeft Rock Am Ring Pantera uit hun line up gesmeten.
Hopelijk geen trend.

Die Band Pantera wird nicht wie angekündigt bei Rock am Ring und Rock im Park 2023 auftreten.
 

Had niet verwacht dat hij de knoop ging doorhakken maar beter zo.
Ik heb hem nog gezien op Graspop, maar toen was het ook al gene vette meer. Wellicht beter zo, maar wel afscheid van een icoon.
 
Electric Callboy de laatste headliner van Alcatraz :love2:

Tot daar het goede nieuws. Tot vorig jaar was dat tijdschema altijd super strak en een mooie overlap tussen 2 podia elks. Nu hebben ze der een soep van gemaakt (ik gok om bepaalde bands langer te laten spelen?) zodat je tegen de avond (dus bij de bands die het meeste volk moeten trekken) 3 bands hebt die samen spelen en door de dag er vaak 10-15 minuten gemist wordt van een band omdat die ervoor nog bezig is of je de volgende volledig wil zien.
Toch wel jammer imo.
 
Veel minder last met Electric Callboy dan met Powerwolf tbh.
Ma hey, goesting is koop he...
Op Facebook komt er heel veel reactie op EC als headliner.

Ik begrijp dat niet. Zo janken en zagen. Blijft dan thuis hé.
Op Alcatraz enkele jaren terug speelde Limp Bizkit de zaterdagavond. Naast mij aan den toog stond er ne kerel te janken tegen de juffrouw achter de bar dat het op niets trok en zo'n groepen niet thuishoren op een metal festival. Plots begon die tegen mij ook te zagen. Ik heb hem dan toch vriendelijk verzocht om mijne kop stil te laten en ergens anders den onnozelaar te gaan uithangen.

En dat optreden van Limp Bizkit trok eigenlijk op niet veel, maar iedereen is vrij om een ander podium op te zoeken hé.

Bende bleiters.
 
Het ene metalfestival is het andere niet. Electric Callboy trekt een hoop volk, dus dat lijkt me een logische headliner. Ja, het is een partymetalband maar als het je ding niet is kan je gewoon vroeger vertrekken of ergens pinten gaan hijsen.
 
Op Facebook komt er heel veel reactie op EC als headliner.

Ik begrijp dat niet. Zo janken en zagen. Blijft dan thuis hé.
Op Alcatraz enkele jaren terug speelde Limp Bizkit de zaterdagavond. Naast mij aan den toog stond er ne kerel te janken tegen de juffrouw achter de bar dat het op niets trok en zo'n groepen niet thuishoren op een metal festival. Plots begon die tegen mij ook te zagen. Ik heb hem dan toch vriendelijk verzocht om mijne kop stil te laten en ergens anders den onnozelaar te gaan uithangen.

En dat optreden van Limp Bizkit trok eigenlijk op niet veel, maar iedereen is vrij om een ander podium op te zoeken hé.

Bende bleiters.
Op facebook moet er dan ook veel volk de trve kvlt metalwarrior uithangen he... begin jaren 2000 moesten die neuten op Slipknot als headliner op graspop, daarna ist over Sabaton gegaan en over Ghost en Volbeat en noem maar op. Ik vind de meeste van die bands ook niet goed trouwens maar ik snap wel waarom ze headlinen dus ik ga gewoon aan een ander podium staan of aan een andere toog pinten drinken. Er staat echt genoeg op die affiche om het een hele dag boeiend genoeg te maken om een ticket te kopen.

Ik heb echt veel meer last van die nieuwe manier van bands schedulen dan van de headliners die mijn ding niet zijn eerlijk gezegd.
 
Terug
Bovenaan