Metaaldraad

Trve Kvlt Metalwarriors vinden hun ding wel op nichefestivals zoals Nidrosian Black Mass. Alcatraz en Graspop zijn mainstreamfestivals met crowdpleasers als headliners.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Ik ben waarschijnlijk enkel aanwezig de dag dat ik zelf moet spelen. Is helaas wel de minst interessante dag. En de enkele groepen die ik wil zien, overlappen nog voor een groot stuk ook :')
Voor mij wordt het waarschijnlijk: Metal Church, Gaahl's Wyrd, Possessed/Anthrax, I Am Morbid, La Muerte/Dismember
 
Ik ben waarschijnlijk enkel aanwezig de dag dat ik zelf moet spelen. Is helaas wel de minst interessante dag. En de enkele groepen die ik wil zien, overlappen nog voor een groot stuk ook :')
Voor mij wordt het waarschijnlijk: Metal Church, Gaahl's Wyrd, Possessed/Anthrax, I Am Morbid, La Muerte/Dismember
Het is mij zonet opgevallen dat we nog op vakantie zijn tijdens alcatraz, anders was ik ook wel van plan geweest om de dag dat jij speelde te gaan :unsure:
Maar ik was dan precies niet veel uit dat Morgue stage geraakt (predatory void, gnome, kludde, slomosa, acid king).

'I am Morbid' doet me denken aan dat hilarisch slechte album van Morbid Angel, is het daaraan gelinkt?
 
Voor de liefhebbers van Thrash metal, Overkill heeft het voorprogramma aangekondigd voor hun Europese tour. Heathen en Exhorder, lijkt wat op Alcatraz van vorig jaar.

Misschien Oilsjt Omploft ook doen om Warbringer nog eens te zien.
 
Op facebook moet er dan ook veel volk de trve kvlt metalwarrior uithangen he... begin jaren 2000 moesten die neuten op Slipknot als headliner op graspop, daarna ist over Sabaton gegaan en over Ghost en Volbeat en noem maar op. Ik vind de meeste van die bands ook niet goed trouwens maar ik snap wel waarom ze headlinen dus ik ga gewoon aan een ander podium staan of aan een andere toog pinten drinken. Er staat echt genoeg op die affiche om het een hele dag boeiend genoeg te maken om een ticket te kopen.

Ik heb echt veel meer last van die nieuwe manier van bands schedulen dan van de headliners die mijn ding niet zijn eerlijk gezegd.
Tijdschema terug offline. Als er 1 festival is die luistert naar kritiek.. dus laat ons hopen op beterschap
 
  • Geweldig
Waarderingen: Sond
'I am Morbid' doet me denken aan dat hilarisch slechte album van Morbid Angel, is het daaraan gelinkt?
I am Morbid is David Vincent met muzikanten die zijn ego aankunnen die Morbid Angel klassiekers spelen.
Vorige keer wel echt goed! Spelen enkel van de eerste 4 platen voor zover ik me hun shows kan herinneren.
 

Welke nazi kapoenen hier hebben al een ticketje gekocht? :unsure:

hah ik was net eens naar Graveland op Spotify aan het loeren, en het valt me op dat het nummer 'Blood of christians on my sword' de titel 'Blood on my sword' heeft gekregen op Spotify, lame :laugh:
 
Laatst bewerkt:
Het doet me een beetje denken aan de Blood & Honour heisa van de nillies toen verbouwereerde parochiezaaluitbaters met de uitleg kwamen dat de zaal was gehuurd voor een familiefeest en dat de contactpersonen, helaas al kalend, vriendelijk en sympathiek waren.
 
Damn, Graveland is nu wel een band die ik heel graag eens had gezien 😅
Ik ga het wel niet doen. Dat ik tegen mijn wil in kaal ben, speelt al niet in mijn voordeel 😆
Straks op teevee: Cerulean als een typische skinhead. Voor gans Vlaanderen in het collectieve geheugen gegrift.

Sowieso komen er 1488'ers af op een concert van Graveland, dat is al even evident als een zakske wiet op Reggae Geel.
 
Straks op teevee: Cerulean als een typische skinhead. Voor gans Vlaanderen in het collectieve geheugen gegrift.

Sowieso komen er 1488'ers af op een concert van Graveland, dat is al even evident als een zakske wiet op Reggae Geel.

Net zoals bij Ancient Rites.

Jammer dat Graveland op een maandag valt, ik had ze ook wel eens graag gezien - puur om muzikale redenen wel te verstaan, ik hou me niet bezig met de politieke voorkeur van groepen.
 
Het doet me een beetje denken aan de Blood & Honour heisa van de nillies toen verbouwereerde parochiezaaluitbaters met de uitleg kwamen dat de zaal was gehuurd voor een familiefeest en dat de contactpersonen, helaas al kalend, vriendelijk en sympathiek waren.
Mijn schoonmoeder is zo jaren terug in Bellegem bijna op een B&H concert binnengeraakt. Ze was toen in haar gothic fase en dacht dat er een optreden was omdat er redelijk wat volk in het zwart gekleed naar het zaaltje achter het café ging. Driewerf mis.
Die boys hebben haar wel vriendelijk te woord gestaan toen ze vroeg of Lacrimosa niet kwam optreden.
 
Terug
Bovenaan