Metaaldraad

Iemand al tickets voor de european tour van Cannibal Corpse? Komen oa naar de Trix.
Zou doodgraag Stormruler zien ⚔️
Ik heb er gekregen voor mijn verjaardag overlaatst. Ga persoonlijk voor Ingested en een beetje voor Cannibal (de zoveelste keer)

Vanavond Katatonia. Die nieuwe is weeral heel sterk dus kheb er wel zin in!
 
Ik heb er gekregen voor mijn verjaardag overlaatst. Ga persoonlijk voor Ingested en een beetje voor Cannibal (de zoveelste keer)

Vanavond Katatonia. Die nieuwe is weeral heel sterk dus kheb er wel zin in!
Toch vreemd dat Solstafir lange speeltijd had dan Katatonia. Voor mij nu niet erg maar viel me wel op.
 
dubbele headliner. En was het echt zo'n verschil? Heb buiten gestaan bij Solstafir want dat is mijn ding zo niet.
Solstafir 1u45 en Katatonia 1u15 volgens tijdschema Ik weet niet hoe laat ze gestopt zijn maar leek te kloppen.

Wel grote fan sinds ik ze zag op GMM in 14
 
Iemand al tickets voor de european tour van Cannibal Corpse? Komen oa naar de Trix.
Zou doodgraag Stormruler zien ⚔️

Ja ik blijkbaar...🤪
Krijg een uur geleden een bericht van mijn zus met een screenshot van een ticket + de vraag of ik niet mee wil gaan met mijn 16-jarige nichtje en mijn schoonbroer.
Why yes, I'd like to.🤘
Komt het toch nog goed met die meid die ik tot nu toe alleen zag in T-shirts van Korn en Slipknot....:biglaugh:
Wel een beetje een domper dat het in Antwerpen is....zag op het ticket 'Biebob' dus dacht dat het ook echt 'Bij Bob' was....ben daar in geen tijden meer geweest en zou wel leuk zijn uit nostalgische overwegingen...

Vraag me nu wel af of mijn oude 'battle-gear' van Burzum T-shirt + patronengordel nog wel gaat kunnen in deze politiek correcte/health&safety-tijden...
 
Laatst bewerkt:
Batushka is live echt een aanrader, voor wie nog zou twijfelen om deze week in Vorselaar (of een andere keer) te gaan.
Hate viel live ook beter mee dan ik verwacht had op basis van de paar nummers die ik al gehoord had.

En Paradise in Flames was ook een positieve ervaring, dankzij de zangeres die zowel clean (opera-achtig) als grunts heel overtuigend bracht, zonder haar was het meer een 13-in-een-dozijn groep.
 
Screenshot_2023-02-26-18-45-54-266-edit_com.instagram.android.jpg
 
Megadeth is in de buurt en heeft een gaatje vrij op de traditionele metalzondag. Dus wie weet
Megadeth zou al zalig zijn, die waren een paar jaar geleden de max..

De kans dat er bands gaan bij zijn die op Alcatraz spelen het weekend erna zal wel klein zijn zeker?

Want daar zijn er wel een paar (30-tal 😅 )die ik graag zou zien komen. Ook voor de punkavond. (Miss het vrouwtje overtuigen om Alcatraz eens te bezoeken)
 
Bullet for my valentine komt naar de Lokerse feesten. Nog nooit iets van opgezet, zijn die goed?
Meh..

M'n vrouw kent ze half en zegt dat ze dit jaar miss eens meegaat. (Rammstein, Electric Callboy is zowat haar bovengrens)

Ik heb vlug wat rondgezocht en het is een post-hardcore screamo band blijkbaar. Ze worden ook Metalcore genoemd, maarr ze staan niet op Metal-Archives omdat ze niet Metal genoeg zijn. (Maar kom, Hatebreed staat daar bvb ook niet op en die vind ik de max)

Kheb ze in de auto opgezet om de kindjes naar school te voeren. Ik vind het niet slecht, maar ik zou er op mezelf nooit naar luisteren. Maar ze kunnen er imho door als één van de 5(?) bands die avond.
 
Bullet for my valentine komt naar de Lokerse feesten. Nog nooit iets van opgezet, zijn die goed?
Qua "moderne" bands wel 1 vd beteren. Live staan ze er ook wel.
Dit gezegd zijnde gaan ze wel met andere namen moeten afkomen om mij tot in Lokeren te krijgen. Maar als, zoals vorig jaar met LoG, de affiche gevuld wordt met 4 namen die mij aanstaan en dan een moderne subheadliner is dat ideaal om achter een spitburger te gaan en de laatste 3 nummers mee te pikken.
 
Vandaag Biohazard aangekondigd.
Gisteren 3 kleinere bands voor in het klein zaaltje (Slift, Psychonaut en Hammok)

Zowel Biohazard als BfmV vallen imho eerder onder (hardcore-)punk als Metal..

Ik hoop toch de komende dagen op wat zwaarder werk...
 
Terug
Bovenaan