Metaaldraad

We zijn op weg naar een Belgische Top 4 (Brutus,Amenra,Psychonaut & Channel Zero) misschien als die Belgische trend zich blijf voortzetten.
Volgend jaar toch eens stemmen op Mia of Get Ready of zo.

Nog altijd geen Rammstein,Gojira ,Slipknot,Sabaton,Pantera gehoord.
 
Laatst bewerkt:
We zijn op weg naar een Belgische Top 4 (Brutus,Amenra,Psychonaut & Channel Zero) misschien als die Belgische trend zich blijf voortzetten.
Volgend jaar toch eens stemmen op Mia of Get Ready of zo.

Nog altijd geen Rammstein,Gojira ,Slipknot,Sabaton,Pantera gehoord.
Gojira, Slipknot en Pantera zullen wel passeren hoor, allemaal een goed jaar gehad of op vlak van touren of album uit
 
Weet ik maar het is amper met één nummer dan
Ik vind dit toch een zeer eigenzinnige lijst.
Het heeft zijn charmes daar niet van,maar ik ben meer van de old skool generatie denk ik.
Je kon ook niet op sommige klassiekers stemmen zoals bij Parkway Drive : Crushed &Carrion
Type O Negative : Black n1

We zitten al bijna in de top 20 en dan moet normaal Metallica (2x One & MoP),Rammstein (2x ? Sonne en Deutschland),Sepultura, SOAD , Sabaton , Gojira, Tool, Slipknot, RATM,Iron Maiden,Pantera plus die 4 Belgische die ik eerder heb opgesomd nog passeren.

Geen Machine Head dan ?
 
Laatst bewerkt:
We zitten al bijna in de top 20 en dan moet normaal Metallica (2x One & MoP),Rammstein (2x ? Sonne en Deutschland),Sepultura, SOAD , Sabaton , Gojira, Tool, RATM,Iron Maiden,Pantera plus die 4 Belgische die ik eerder heb opgesomd nog passeren.

Geen Machine Head dan ?
Scheelt dat dan zoveel met de zwaarste lijst die top 20?
 
Bwa, one heeft nog nooit in deze lijst gestaan. Rammstein waarschijnlijk ook maar ene keer hoor. En uiteindelijk naart einde lijken al die lijsten meer op elkaar, hoeveel eindejaarslijsten eindigen niet met queen op 1?
De volledige lijst is zeker wel anders maar die top 20 blijft wel overal vrij hetzelfde klassieke patroon (dat af en toe wordt doorbroken door een Belgische act).
 
Bwa, one heeft nog nooit in deze lijst gestaan. Rammstein waarschijnlijk ook maar ene keer hoor. En uiteindelijk naart einde lijken al die lijsten meer op elkaar, hoeveel eindejaarslijsten eindigen niet met queen op 1?
Meen je dat nu echt van One ?
Vind dat toch schande dan,but it is what it is.

Queen is dan ook wel topband die muzikaal geschiedenis heeft geschreven.
Ik vind het daarom ook niet verrassend,of het daarom terecht is is wel andere discussie maar ik kan er wel begrip voor opbrengen.
 
Ik heb ook blijkbaar ergens een album van Rammstein gemist, want dit nummer (Deutschland denk ik) ken ik niet :unsure: (En het is niet eens een goed nummer, waarom staat dit zo hoog?)
 
Terug
Bovenaan