Metaaldraad

Jandorie, dit is goed. Postblackshizzle. Alles met "post" erbij klinkt elitairder en avantgardistisch, maar dit is een degelijke post.

Ik was enthousiast over je beschrijving, maar heb het hier nu beluisterd en ik vind het niet goed 😅

Nu Askeregn aan het beluisteren en daar voorlopig wel enthousiast over.
 
Voilà se, heel mijn keuken, living en badkamer is opgekuist. Dank u Willy. :unsure: En ik heb niet eens één kerstfeestje thuis maar telkens op verplaatsing. Ik weet niet hoe het komt maar ik krijg altijd zoveel energie van zo’n hitlijst-radioprogramma’s. :laugh:
 
Voilà se, heel mijn keuken, living en badkamer is opgekuist. Dank u Willy. :unsure: En ik heb niet eens één kerstfeestje thuis maar telkens op verplaatsing. Ik weet niet hoe het komt maar ik krijg altijd zoveel energie van zo’n hitlijst-radioprogramma’s. :laugh:
Als Q-music met een hitlijst aankomt denk ik aan dood en verderf voor de ganse mensheid.
 
Hebben die geen top 2000?

Edit: jup, top 1000 en is nu bezig!



Dood en verderf voor de gans mensheid dankzij Avondland! :woohoo:
sfeer-weg-sfeer.gif
 
Voilà se, heel mijn keuken, living en badkamer is opgekuist. Dank u Willy. :unsure: En ik heb niet eens één kerstfeestje thuis maar telkens op verplaatsing. Ik weet niet hoe het komt maar ik krijg altijd zoveel energie van zo’n hitlijst-radioprogramma’s. :laugh:
He, hier net andersom omdat ik teveel afgeleid wordt door de muziek...
Ik ben al 3u bezig en ik heb toch al anderhalve soep klaar. Wel pluspuntje: ondanks de afleiding nog niet in mijn vingers gesneden bij het groente snipperen!
 
Blij met elke metallijst! Ook is zeker in metal ieder zijn of haar smaak 😂 maar bon, al amper op de radio dus niet teveel zagen.

Geen goede voornemens, wel 'voornemens' om volgende artiesten/bands te zien in 2023 (of festivals)

Overkill (tickets check)
Iron Maiden (check)
GMM zaterdag (check)

Wishlist
Cavalera Conspiracy
Dirkschneider (vroeger een afgrijselijke hekel aan maar op GMM 2019 echt top)
Saxon (recent 1e keer gezien in Antwerpen)
Death Angel (zalig op Alcatraz 2022)
Sacred Reich
Suicidal Angels
Exhorder

Voor Alcatraz ben ik nog afwachtend.
Bands op jullie lijstje?
 
Ik hoop dat Turia de draad toch terug oppikt, en ik hoop dat Armagedda toch overweegt om live ook nog eens iets te doen.
Panzerfaust mag ook nog eens passeren nadat ze vorig jaar ninjagewijs naar M4 geweest zijn zonder mijn weten :unsure:
Djevel en Ultha wil ik ook nog eens zien.

Maar liefst van al Deftones en Alice in Chains nog eens in den AB.
 
Terug
Bovenaan