Metaaldraad

Wat is het verschil met de average anti-christelijke bandtekst?
Taake heeft daar ook nog problemen mee gehad. Heb ik ook nog zien optreden met een tenue die zijn standpunt tov van islam wel duidelijk maakte. Voor zover ik weet is dat schoppen tegen de gevestigde waarde, wat toch vaak een kernwaarde is in het (underground) metalgebeuren.

Of mogen enkel de oosterse bands anti-islam zijn. Wat mij betreft zijn dat wel helden, da's vaak op gevaar van eigen leven.
 
deze ff delen.

EVvOiO0.jpg



A7X is herrezen blijkbaar,lange tijd stil rond geweest.
Dus kans is niet onbestaande dat ze op GMM verschijnen.
Persoonlijk denk ik wel van niet omdat ze album eerst in de USA willen promoten.
Godsmack idem dito.

Evanescence dus ook mogelijkheid voor GMM.

Vended zal ook nog wel aangekondigd worden,staan zowat op elke affiche waar Slipknot staat.


Tool en Puscifer op hetzelfde festival, opvallend. (zouden ze dat Europees ook doen ?)
Werchter dan wederom Tool ?
Of exclusief voor dat US festival ?


Hellfest morgen om 19H met volledige affiche.
Wacken begint op 18 december met eerste lading op 24 de volgende en de rest is voor begin volgend jaar.


Beide festivals wel uitverkocht.
 
deze ff delen.

EVvOiO0.jpg



A7X is herrezen blijkbaar,lange tijd stil rond geweest.
Dus kans is niet onbestaande dat ze op GMM verschijnen.
Persoonlijk denk ik wel van niet omdat ze album eerst in de USA willen promoten.
Godsmack idem dito.

Evanescence dus ook mogelijkheid voor GMM.

Vended zal ook nog wel aangekondigd worden,staan zowat op elke affiche waar Slipknot staat.


Tool en Puscifer op hetzelfde festival, opvallend. (zouden ze dat Europees ook doen ?)
Werchter dan wederom Tool ?
Of exclusief voor dat US festival ?


Hellfest morgen om 19H met volledige affiche.
Wacken begint op 18 december met eerste lading op 24 de volgende en de rest is voor begin volgend jaar.


Beide festivals wel uitverkocht.
Wat is dat met festivals die bands blijven boeken (die muzikaal niet meer interessant zijn maar teren op oud materiaal)? 20 jaar geleden had je los dezelfde headliners.
 
Wat is dat met festivals die bands blijven boeken (die muzikaal niet meer interessant zijn maar teren op oud materiaal)? 20 jaar geleden had je los dezelfde headliners.
Maar dat is toch iets dat al meer dan 20 jaar aan de gang is?
Nooit begrepen dat mensen het vreemd vinden dat festivals headliners recycleren. De vijver aan bands die headline waardig zijn is nu eenmaal zo klein dat je om de 3 jaar sowieso bij dezelfde uitkomt toch? Tis niet dat er elk jaar 5 bands zo hard groeien dat ze plots headliner materiaal zijn he.

Ofwel boek je 3 bands uit u vijver topbands waar er maar 10 in zitten ofwel pak je een kleinere naam en neuten de mensen daar weer over.
 
2e headliner voor Alcatraz is ook bekend: KK's Downing.
Coole toevoeging, al zit ik er zelf hoegenaamd niet op te wachten. Ik hoef geen Priest nummers te horen door een zanger die klinisch perfect is en het charisma van een potplant heeft.

Soit, Alcatraz blijft zo wel eenfestival dat wel verrast met zijn headliners @Kid_C :)
 
Ew.
Tim Owens die ook bij Iced Earth gezongen heeft? Heb hem nog altijd niet vergeven dat hij Matt Barlow vervangen heeft, ook al was dat zijn fout niet, het was toch zijn fout.
 
Ew.
Tim Owens die ook bij Iced Earth gezongen heeft? Heb hem nog altijd niet vergeven dat hij Matt Barlow vervangen heeft, ook al was dat zijn fout niet, het was toch zijn fout.
Die gast ja. Kan die zingen? Heb de mens nog nooit gehoord. Ik plaats die band wat in de rij van de pantera reunie al snap ik Downing wel iets meer dan Anselmo. Ga toch gewoon terug bij Rob en co spelen man we zouden komen kijken
 
Ja daar zou ik nu ook geen ticket voor kopen. Met kiss en motley crue wordt er al iets teveel glam na elkaar gepland, zonder Depp waren de Hollywood vampires nooit zo hoog op de affiche geraakt en ik mis wat zwaarder bovenaan de affiche. Dan liever een graspop die Gojira bovenaan de affiche durft zetten
 
Ja daar zou ik nu ook geen ticket voor kopen. Met kiss en motley crue wordt er al iets teveel glam na elkaar gepland, zonder Depp waren de Hollywood vampires nooit zo hoog op de affiche geraakt en ik mis wat zwaarder bovenaan de affiche. Dan liever een graspop die Gojira bovenaan de affiche durft zetten
Los van het feit dat het idd geen topaffiche is:
- Hollywood Vampires is eerlijk gezegd wel heel goed en Alice Cooper hoort altijd hoog te staan ;)
- Hellfest heeft 6 stages he... Laat het zware werk maar op ander podia hun ding doen.
- Gojira was vorig jaar 1 van hun headliners als ik me niet vergis.
 
Loud arriver van SONJA opgezet als start van eindejaars inhaalbeweging. Klassieke heavymetal band met sterke zang en hier en daar wat new wave invloeden. Een stem als die van wijlen Dio had hier niet mis geweest maar desondanks klinkt het wel modern
 
Terug
Bovenaan