MisterV
Well-known member
Ga naar de dokter, laat u thuiszetten en breek alle werkcommunicatie af, en niet voor een weekje.Proximus. Arrogante gangsters.
Contract getekend om op Fiber aan te sluiten. Hun vooropgestelde datum om aan te sluiten wordt niet gehaald. Intussen continu agressieve verkoopsmannetjes aan de deur, die precies niet begrijpen dat ik al een contract heb getekend maar dat ze zélf ervoor zorgen dat ik nog niet kan aansluiten door hun ongelofelijke traagheid.
Intussen ook nog agressieve verkoopsmannetjes aan de telefoon die staan liegen dat ze zwart zien. Ze wilden mij eerst nog een koperen kabel aansmeren. Ik heb geweigerd omdat ik enkel Fiber wil. Begint die daar te liegen dat je eerst koper nodig hebt vooraleer je fiber kunt hebben. Gezegd dat dat me nogal sterk leek. Zijn antwoord: "Ah ok, dan wens ik u nog een prettige dag meneer".Fucking leugenaars. Het gore lef.
Nu kreeg ik vandaag een sms: "Hallo, uw factuur van 25 euro staat klaar en moet betaald zijn binnen de 14 dagen. Groetjes, Proximus."
België heeft echt een ongelofelijk groot probleem met zijn twee duopolisten en hun daaruit voortvloeiende arrogantie. Wat een kutbedrijven.
Uw posts hier op het forum zitten stampvol alarmsignalen. Ge zit niet in het rood maar in het pekzwart.
Fucking leugenaars. Het gore lef.
)
.