Mediamarkt postpunt of automaat niet mogelijk?

Sales

Member
Hi iedereen,

Ik probeer een bestelling te plaatsen op mediamarkt ( hoofdtelefoon)maar op geen enkel moment kan ik deze bestelling laten leveren in een postpunt of automaat.

Deze optie vind ik nergens terug, heb me suf gezocht.

Is deze optie er niet meer ?

Grt,
 
Hi iedereen,

Ik probeer een bestelling te plaatsen op mediamarkt ( hoofdtelefoon)maar op geen enkel moment kan ik deze bestelling laten leveren in een postpunt of automaat.

Deze optie vind ik nergens terug, heb me suf gezocht.

Is deze optie er niet meer ?

Grt,
Volgens hun faq :

Hoe kies ik voor een bpost-pakketautomaat als afhaalpunt?

Ga bij je bestelling naar je winkelwagen.
Bij "Bezorgadres" selecteer je "Bezorg in bpost-punt" en klik op "hier".
Er verschijnt een nieuw venster (My bpack): klik op "Pakketautomaat".

Vervang in het bpost-portaal het automatisch ingevulde adres door een locatie in je buurt en klik op "Zoeken".

 
Vorige week ook iets besteld via hun site en in tegenstelling tot vroeger kon je inderdaad geen automaat meer aanduiden
 
Hi iedereen,

Ik probeer een bestelling te plaatsen op mediamarkt ( hoofdtelefoon)maar op geen enkel moment kan ik deze bestelling laten leveren in een postpunt of automaat.

Deze optie vind ik nergens terug, heb me suf gezocht.

Is deze optie er niet meer ?

Grt,

bpost app installeren en vervolgens leveringsvoorkeur aanpassen van zodra het pakje wordt aangemeld.
Niet te lang wachten na aanmelding, want als het al verwerkt is, kan je niet meer ingrijpen in de reisweg.
 
bpost app installeren en vervolgens leveringsvoorkeur aanpassen van zodra het pakje wordt aangemeld.
Niet te lang wachten na aanmelding, want als het al verwerkt is, kan je niet meer ingrijpen in de reisweg.
Kunt ook standaard instellen dat alles wat via bpost gaat naar een punt of pakjes automaat gaat.
 
Terug
Bovenaan