Max (HBO, Discovery, Warner Studios, Cartoon Network, Adult Swim)

DaFreak

Well-known member
Crowdfunder FE
Screen-Shot-2023-04-12-at-10.29.21-AM.jpg


HBO Max en Discovery+ verdwijnen maar het grootste deel van hun content wordt overgeheveld naar de nieuwe service; Max.




Om de US launch op 23 Mei in de verf te zetten hebben ze enkele trailers en details gelost ivm hun grootste projecten


Nieuwe Game of Thrones spinoff in ontwikkeling; A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight.
A century before the events of 'Game of Thrones,' two unlikely heroes wandered Westeros ... a young, naïve but courageous knight, Ser Duncan the Tall, and his diminutive squire, Egg.


True Detective: Night Country. No Comment. Will watch.


Verder een serie waarin Colin Farrell zijn rol als Penguin uit The Batman terug opneemt;


You wanne see Robin Downey Jr as various people representing US bureaucracy trying to reel in a North Vietnames spy? You are in luck.


The Regime tells the story of one year within the walls of the palace of a modern European regime as it begins to unravel. A pitch black comedy created by "Succession" writer-producer Will Tracy. Yes please. :woohoo:


alsook een nieuwe Big Bang Theory Reeks van originele maker Chuck Lorre en een horror drama reeks in het Conjuring Universe.


Oh en een Harry Potter Reboot, jawel, een full on reboot van exact hetzelfde verhaal dat we in de films reeds gezien hebben maar dan met nieuwe cast en als serie die 10 jaar lang zal lopen... 🤷‍♂️
 
Niet dat het voor ons veel zal schelen want wij hebben gelukkig de Vlaamsche streamingdienst Streamzzz. :unsure:

Ik vind het precies geen goed idee van de HBO naam te laten vallen, toch al decennia een kwaliteitsmerk terwijl MAX heel veel reality en consoorten zal uitbrengen.
 
Oh en een Harry Potter Reboot, jawel, een full on reboot van exact hetzelfde verhaal dat we in de films reeds gezien hebben maar dan met nieuwe cast en als serie die 10 jaar lang zal lopen... 🤷‍♂️
Ik heb dat ook gelezen, direct een commission van zeven seizoenen, hupla. Ik heb sowieso milde HP fatigue dus zou al nooit een ‘yay’ moment zijn voor mij maar het lijkt mij toch echt niet nodig om dat allemaal nóg eens te gaan naar tv brengen. Maak dan bijvoorbeeld Vernon: The Rise of Dursley.
 
Ik heb dat ook gelezen, direct een commission van zeven seizoenen, hupla. Ik heb sowieso milde HP fatigue dus zou al nooit een ‘yay’ moment zijn voor mij maar het lijkt mij toch echt niet nodig om dat allemaal nóg eens te gaan naar tv brengen. Maak dan bijvoorbeeld Vernon: The Rise of Dursley.
Echt? Gewoon een reboot? Ok dat is wel heel lame eigenlijk...
Alsof je in die wereld niet meer kan doen? Snape origin story, The Life and Lies of Albus Dumbledore, iets met de Dursleys idd,...
 
Echt? Gewoon een reboot? Ok dat is wel heel lame eigenlijk...
Alsof je in die wereld niet meer kan doen? Snape origin story, The Life and Lies of Albus Dumbledore, iets met de Dursleys idd,...
Wat ik ervan gelezen heb is dat ze vooral Dan Radcliffe en Emma Watson willen onder druk zetten met die reeks om alsnog een cursed child film te bekomen. Eens de serie er is zouden hun royalties wel is serieus kunnen gaan dalen.
 
Met JK Rowling aan boord is de kans kleiner dat mensen beginnen klagen dat het "woke" is maar er zullen er genoeg zeggen dat het origineel beter was, genre "die Dumbledore vind ik maar niks" of "zo deed Ron Weasley het toch niet".

Ze zullen wss de lat laag genoeg kunnen leggen, met 5 miljoen kijkers in de VS en "record for a fantasy series" zijn ze al een heel eind op weg. En die succesvolle game met $850 miljoen inkomsten zal ook voldoende motivatie zijn.
 
Ik zie de meerwaarde van een reboot toch echt niet.

Radcliffe ga ik echt niet missen, maar Lupin, Sirius, Mcgonnigal, Snape... Gaan ze toch heel erg straffe acteurs mogen voor vinden. En een minstens even lekkere griet als Emma Watson aub :unsure:
 
Ik weet niet of dit een goede zaak is, duurdere prijzen maar goed ja. Als je ze in België wou zien moet je toch al 20 euro dokken voor maar een halve HBO library te hebben.

In plaats van hier te launchen... maar neen we worden hier als een derde wereldland behandeld door dit soort bedrijven als HBO en Amazon.
 
Ik zie de meerwaarde van een reboot toch echt niet.
Ik ook niet maar daarnet ging het er ergens anders ook over en de eerste 3 boeken kan je uiteindelijk verfilmen op 3 afleveringen van een uur dus daar is best wel wat ruimte om dieper in te gaan op bepaalde characters hun voorgeschiedenis. En nu is er ook tijd voor de Deathday party en voor Peeves.

That being said had ik wel nog altijd veel liever een origineel verhaal gehad in dat universum dan een reboot.
 
HBO Max Basic-abonnement: 5,99 euro per maand · HBO Max Standaard-abonnement: 7,99 euro per maand.

in Nederland

Allez, dat zal gaan verdubbelen terwijl ze de Nederlanders nochtans levenslange korting beloofd hebben.

Ze zullen dan verbaasd zijn dat ze niet goed verkopen.
 
on-topic: raar dat ze hetzelfde verhaal gaan brengen. Zoals eerder gezegd hier zou ik ook wel een origins story van Snape willen in plaats van hetzelfde verhaal maar dan langer...
ergens snap ik dat maar zo een mysterie is dat toch ook niet? Dat is zoals Roberts rebellion gaan verfilmen in het got universum, de grote lijnen zijn gekend, Sneep zijn verleden is niet zo een blinde vlek als dat van Saul Goodman uit Breaking bad/better call Saul. Dan liever een soort van clone wars achtige reeks waar de first wizarding war wordt behandeld.
 
Nog nooit in mijn leven heb ik zo hard naar iets uitgekeken als naar de thread over de harry potter serie op dit forum.
Niet zozeer op dit forum, maar gewoon op het internet in het algemeen: rechtse outcry als ze zoals bij the Cursed Child een zwarte Hermione casten, en linkse outcry want Rowling is aan het project gekoppeld.
 
Terug
Bovenaan