Max (HBO, Discovery, Warner Studios, Cartoon Network, Adult Swim)

Als je dat aanbod van Streamz + bekijkt, mss geen slechte zaak. Zeker qua films echt een schande dat ze daar 20 euro voor durfden vragen.

Alleen het een week terug kijken zou ik wel missen als Telenet klant als ik streamz zou opzeggen.
 
Als je dat aanbod van Streamz + bekijkt, mss geen slechte zaak. Zeker qua films echt een schande dat ze daar 20 euro voor durfden vragen.

Alleen het een week terug kijken zou ik wel missen als Telenet klant als ik streamz zou opzeggen.
Oei, ik hoop niet dat je enkel daarvoor je streamz-abonnement aan het behouden bent. Tot juni 2022 was een week terugkijken enkel zo mogelijk, maar vanaf dan is het gewoon beschikbaar voor iedereen.
 
Oei, ik hoop niet dat je enkel daarvoor je streamz-abonnement aan het behouden bent. Tot juni 2022 was een week terugkijken enkel zo mogelijk, maar vanaf dan is het gewoon beschikbaar voor iedereen.
Ah, dat is goed nieuws.

Voorlopig hou ik het voor de hbo content. En die van woestijnvis. Maar als hbo Max er is zal ik toch switchen denk ik.
 
Tof maar ik krijg voorlopig het gevoel dat we er niet HBO bij winnen maar wel de Vlaamse topseries door verliezen of ben ik fout ? Zal Streamz nu geen HBO content meer mogen tonen ?
 
Zal Streamz nu geen HBO content meer mogen tonen ?
Nieuwe HBO content zal vanaf 1 juli sowieso niet meer op Streamz komen, oude content zou nog 6 tot 12 maanden na publicatie blijven staan.
 
Tof maar ik krijg voorlopig het gevoel dat we er niet HBO bij winnen maar wel de Vlaamse topseries door verliezen of ben ik fout ? Zal Streamz nu geen HBO content meer mogen tonen ?
ge verliest die series toch niet? blijven gewoon op streamz.
 
Tof maar ik krijg voorlopig het gevoel dat we er niet HBO bij winnen maar wel de Vlaamse topseries door verliezen of ben ik fout ? Zal Streamz nu geen HBO content meer mogen tonen ?
Laten we eerlijk zijn, het aantal Vlaamse (top)series die er op Streamz te vinden zijn is redelijk triestig. Verder ook zeer kleine back catalog in dit genre. Daar ben je snel door. Nu ook nog de HBO content gaat wegvallen, zie ik dit geen lang leven meer beschoren.
 
Laten we eerlijk zijn, het aantal Vlaamse (top)series die er op Streamz te vinden zijn is redelijk triestig. Verder ook zeer kleine back catalog in dit genre. Daar ben je snel door. Nu ook nog de HBO content gaat wegvallen, zie ik dit geen lang leven meer beschoren.
Heb me toch geamuseerd met het herbekijken van enkele Vlaamse klassiekers. Ze beginnen wel op te raken dus ik verleng sowieso niet.
 
Jamaar je moet nu 2 abonnementen nemen om beide genres te bekijken..
Is ook niet helemaal waar... je gaat voor veel dingen gewoon wat langer moeten wachten. Er zijn een pak dingen die op Streams komen die een aantal maanden later dan hun weg vinden naar lineare TV, I'll wait. €20/maand, zijn ze niet beschaamd?

Ik had gehoopt dat HBO Max een soort all-in one deal ging met Discovery+/Eurosport player incl maar blijkbaar is Eurosport een optie van €5/maand :frown:

om alles te bekijken moet je een abo hebben op
-Netflix
-Disney
-Amazon
-Paramount
-Streamz
-HBO

dus 6 in totaal.
In België valt het best nog mee toch?
* Amazon Prime is héél zwak kwa line-up maar is ocharme (en wrs net daarom) €2,99/maand.
* Paramount wist ik zelfs niet dat dat beschikbaar was, kzou ook niet weten wat daarop te zien. I can live without.
* Streamz: meh, nu HBO verdwijnt, wat kan je daar nog exclusief zien? :unsure:
* Disney+... deel ik met mijn zus dus ook cava kwa kost (€3,75/maand denk ik)

Ik heb nu Netflix, Disney+ & Prime. Ga daar sowieso HBO Max bij nemen. De kost van mijn totaal streaming pakket zal dus ~ verdubbelen maar is nog steeds betere value dan de kabel waarvoor je evenveel betaald imo.
 
Is ook niet helemaal waar... je gaat voor veel dingen gewoon wat langer moeten wachten. Er zijn een pak dingen die op Streams komen die een aantal maanden later dan hun weg vinden naar lineare TV, I'll wait. €20/maand, zijn ze niet beschaamd?

Ik had gehoopt dat HBO Max een soort all-in one deal ging met Discovery+/Eurosport player incl maar blijkbaar is Eurosport een optie van €5/maand :frown:


In België valt het best nog mee toch?
* Amazon Prime is héél zwak kwa line-up maar is ocharme (en wrs net daarom) €2,99/maand.
* Paramount wist ik zelfs niet dat dat beschikbaar was, kzou ook niet weten wat daarop te zien. I can live without.
* Streamz: meh, nu HBO verdwijnt, wat kan je daar nog exclusief zien? :unsure:
* Disney+... deel ik met mijn zus dus ook cava kwa kost (€3,75/maand denk ik)

Ik heb nu Netflix, Disney+ & Prime. Ga daar sowieso HBO Max bij nemen. De kost van mijn totaal streaming pakket zal dus ~ verdubbelen maar is nog steeds betere value dan de kabel waarvoor je evenveel betaald imo.
Ja, akkoord. Ik zal HBO sowieso ook wel nemen, Streamz gaat er dan uit.
 
Is ook niet helemaal waar... je gaat voor veel dingen gewoon wat langer moeten wachten. Er zijn een pak dingen die op Streams komen die een aantal maanden later dan hun weg vinden naar lineare TV, I'll wait. €20/maand, zijn ze niet beschaamd?

Ik had gehoopt dat HBO Max een soort all-in one deal ging met Discovery+/Eurosport player incl maar blijkbaar is Eurosport een optie van €5/maand :frown:


In België valt het best nog mee toch?
* Amazon Prime is héél zwak kwa line-up maar is ocharme (en wrs net daarom) €2,99/maand.
* Paramount wist ik zelfs niet dat dat beschikbaar was, kzou ook niet weten wat daarop te zien. I can live without.
* Streamz: meh, nu HBO verdwijnt, wat kan je daar nog exclusief zien? :unsure:
* Disney+... deel ik met mijn zus dus ook cava kwa kost (€3,75/maand denk ik)

Ik heb nu Netflix, Disney+ & Prime. Ga daar sowieso HBO Max bij nemen. De kost van mijn totaal streaming pakket zal dus ~ verdubbelen maar is nog steeds betere value dan de kabel waarvoor je evenveel betaald imo.
ah ja, ik zie nu net dat Paramount inderdaad nog niet beschikbaar is hier.
nu ja, ik denk dat streamz idd gewoon een zwak aanbod heeft zonder HBO.
Amazon heeft nog wel leuke dingen met Fallout, die LotR dingen, en the Boys
 
om alles te bekijken moet je een abo hebben op
-Netflix
-Disney
-Amazon
-Paramount
-Streamz
-HBO

dus 6 in totaal.
Je bent Apple TV+ vergeten. Staat toch ook allerlei moois op (Severance, Masters of the Air, Foundation, Silo, Ted Lasso).

Wel minder groot aanbod. Ideaal om eens een paar maandjes te nemen.
 
Streamz heeft sinds eind vorig jaar Paramount-reeksen (om het wegvallen van HBO-content te compenseren): https://news.streamz.be/streamz-bre...mount-dankzij-nieuwe-structurele-samenwerking

Ja, mannen, we gaan tiramisu en pannenkoeken van onze dessert kaart schrappen, maar geen nood we voegen rijstwafels toe, dat compenseert...

Het enige dat ik ken van Paramount is Star Trek Discovery en dat verhoudt zich tot de goede Star Trek zoals de laatste Star Wars films of seizoenen van Doctor Who zich verhouden tot de vroegere series: extreme rommel die ronduit beledigend is voor de originele fans.
 
Je bent Apple TV+ vergeten. Staat toch ook allerlei moois op (Severance, Masters of the Air, Foundation, Silo, Ted Lasso).

Wel minder groot aanbod. Ideaal om eens een paar maandjes te nemen.

Dat klopt wél, persoonlijk ook wel een fan van For All Mankind.
Masters of Air was niet slecht, maar duidelijk niet de Band of Brothers opvolger die het had willen zijn, maar tja, dat is een lat die ook énorm hoog lag.
 
Ja, mannen, we gaan tiramisu en pannenkoeken van onze dessert kaart schrappen, maar geen nood we voegen rijstwafels toe, dat compenseert...

Het enige dat ik ken van Paramount is Star Trek Discovery en dat verhoudt zich tot de goede Star Trek zoals de laatste Star Wars films of seizoenen van Doctor Who zich verhouden tot de vroegere series: extreme rommel die ronduit beledigend is voor de originele fans.
Pokerface is ook wel nog een leuke reeks.
Persoonlijk loop ik wel het minst wild van Amazon, van alle diensten die ik heb, en dat zijn zowat alle beschikbare.
Apple TV mijn favoriet. Weinig echte rommel, en een paar ware pareltjes.
 
Terug
Bovenaan