Max (HBO, Discovery, Warner Studios, Cartoon Network, Adult Swim)

Harry Potter reboot gaat gewoon een dikke psyop zijn van de USA, onder regie van de Britten.

12 jaar lang het volk afleiden met een Rowling's die plots het groen licht geeft voor alle letters in het alfabet.

Harry natuurlijk als Aziatische hermafrodiet met al haar alliteraties. En op de achtergrond valt de USA weer één of ander land te redding. Markeer mijn woorden.
 
Ik kijk vooral uit naar The Sympathizer van de dingen die aangehaald zijn in de openingspost, omdat het boek ervan echt geweldig is. The Regime lijkt me ook interessant en True Detective zal ik eveneens wel bekijken.

Totaal geen interesse in die Harry Potter reeks. Adapteer eens een andere IP, stomme studio's.

edit: en blijkbaar is The Sympathizer van Park Chan-Wook. HYPE.
 
Ik vind een reboot van Harry Potter een beetje raar. Voelt niet zo oud aan dat het een reboot verdient. Zal ook wat raar aanvoelen om personages opeens door andere acteurs vertolkt te zien worden. Ik vind het jammer dat het precies een reboot in serie vorm zal zijn van de reeds verfilmde verhalen? Er is zo veel potentieel in de HP-wereld. Ik zou héél graag een serie willen zien die een compleet nieuw verhaal brengt
 
Het probleem is net dat er zeer weinig potentieel in die wereld zit want want elk aspect stuikt compleet in elkaar als je er een halve seconde over nadenkt. Alles bestaat alleen maar in functie van het verhaal van Harry dus vanaf je van dat perspectief afwijkt moet je enorm hard beginnen foefelen en retconnen om te verbergen dat het allemaal maar met wat zand en speeksel aan elkaar hangt
 
Het probleem is net dat er zeer weinig potentieel in die wereld zit want want elk aspect stuikt compleet in elkaar als je er een halve seconde over nadenkt. Alles bestaat alleen maar in functie van het verhaal van Harry dus vanaf je van dat perspectief afwijkt moet je enorm hard beginnen foefelen en retconnen om te verbergen dat het allemaal maar met wat zand en speeksel aan elkaar hangt
Als ze het met hogwarts legacy kunnen dan toch ook met een nieuwe reeks?
 
Niet zozeer op dit forum, maar gewoon op het internet in het algemeen: rechtse outcry als ze zoals bij the Cursed Child een zwarte Hermione casten, en linkse outcry want Rowling is aan het project gekoppeld.
Dat zal effectief zo zijn en toch zal deze serie een succes zijn, want voor één of andere reden is "een bekend merk" altijd garantie voor succes. Ik zal alleszins niet kijken. Hogwarts ook nog niet gespeeld.
 
De serie van HP komt voor mij te laat en had in de plaats van de films moeten gemaakt zijn. Ik ga niet zeggen dat de films slecht zijn, maar er zat veel meer in en ik denk dat ze dit er nu ook gaan uithalen. Alleen weet ik niet of er iemand nu nog op zit te wachten omdat we eigenlijk al 2 decennia in die wereld hebben vertoefd. Het succes van de game ligt volgens mij niet alleen omdat het een HP game was, maar vooral omdat het een HP spel was dat er eens deftig uitzag in tegenstelling tot elke andere game in dat universum dat werkelijk bagger was. Mensen hoopte ergens de magie te kunnen terug vinden van zelf een student te zijn op die school en die game bood hen dat ook aan. Zelf vond ik de game al bij al vrij gemiddeld en zeer repetitief, maar tot nu toe wel het dichts aanleunend bij de schoolmagie.
 
Het verwondert me niet dat Streamz zo vaag en open mogelijk blijft terwijl het zonneklaar is dat HBO Max de volledige catalogus zelf gaat aanbieden. De enkelingen die niet opletten zullen nog verleid worden voor een jaarabonnement om dan verrast te zijn dat alles van HBO plots weg is.

Persoonlijk denk ik dat de nieuwe streamingdienst pas najaar 2024 bij ons komt.

Normaal gezien zou de grote lokker de Olympische Spelen 2024 moeten zijn waar ze de rechten op hebben via Eurosport. HBO Max zou een combinatie zijn van HBO, Eurosport en Discovery. Maar of ze de zomer gaan "halen" betwijfel ik. In Frankrijk zullen ze vroeger lanceren want daar kan je niet naast de Spelen in Parijs kijken, dat speelt daar veel meer mee.
 
Voorlopig verandert er niks voor de Streamz-klant", klinkt het in een statement. "We hebben op dit moment een contract met HBO dat nog verder loopt in 2024. Dit betekent dat tot de lancering van Max in België alle Streamz-klanten onverminderd zullen blijven genieten van de nieuwste HBO-reeksen en alle HBO-klassiekers.
Loopt nog verder in '24 (zonder te zeggen of dit heel het jaar is) en klanten kunnen genieten tot de lancering...

Duidelijk zeker? :unsure:

OS in België zit bij vrt dacht ik.
 
Het enige wat Streamz nu kan doen is deals maken met Peacock en Paramount om exclusieve reeksen van hun aan te bieden hier, of tis game over.
 
Terug
Bovenaan