Marvel's Midnight Suns

Strategy PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Marvel's Midnight Suns

ik weet nog altijd niet wat ik van dit moet denken, is het een Startegy game a la Xcom 2 of iets totaal anders?
 
ik weet nog altijd niet wat ik van dit moet denken, is het een Startegy game a la Xcom 2 of iets totaal anders?

Hier leggen ze het redelijk goed uit. Ziet er mij maar iets raar uit. Combat zou wel goed zijn, maar de stukken daar tussen zijn eerder een soort van ‘life Sim’? Mijn verwachtingen liggen meteen een stuk lager.

 
Yeah als tbs fan, ziet dit er veels te bloaty en traag uit. Ik verwacht dat dit een beetje in dezelfde lijn zal zitten als Mario Rabbits. Toffe intrede naar het genre toe, maar niet echt iets voor Civ en XCOM spelers.

Ma bon, zal wel verkopen. It's MAHVEL baby
 
Ja, het neemt zichzelf vooral niet te serieus. Ondertussen een 30 uur ver. Het grijpt ook meer terug naar de marvel van de jaren 90.

De combat is wel heel leuk, er is geen XCOM randomness maar is puur via de kaarten. Ik vind het systeem zo wel leuk. Echt superheld gevoel zonder heel overpowered te zijn. Ze spelen ook allemaal verschillend met hun eigen gekende stijl.

Heb al veel side missies gespeeld en de life sim zijde ook. Is niet voor iedereen. Vooral Blade is wat aan de te vriendelijke kant :D nu wat meer story aan het doen om meer personages vrij te spelen.
 
 
Hmm die aanvallen door middel van kaarten heb ik toch wat twijfels over…
Maar toch nog altijd benieuwd naar.
 
 
Kaartsysteem enzo zint me wel, maar die Abbey en heel dat sociaal aspect interesseert me voor geen meter, dus ik ga het jammer genoeg effe laten liggen denk ik.
 
Tis wel een beetje erover ze rekenen full price voor een game + season pass en dan nog cosmetics aanrekenen + extra hero’s gelijk Hulk hierboven. Vraag me af of de mensen die de legendary edition hebben ook moeten betalen.
 
Terug
Bovenaan