Marvel's Midnight Suns

Strategy PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Marvel's Midnight Suns

Tis wel een beetje erover ze rekenen full price voor een game + season pass en dan nog cosmetics aanrekenen + extra hero’s gelijk Hulk hierboven. Vraag me af of de mensen die de legendary edition hebben ook moeten betalen.
Hulk is toch gewoon een gratis update neem ik aan? Ik zie dat nergens in de store staan. De 4 DLC die te koop zijn (in de season pass) zijn Morbius, Venom, Storm en Deadpool.
 
Hulk is toch gewoon een gratis update neem ik aan? Ik zie dat nergens in de store staan. De 4 DLC die te koop zijn (in de season pass) zijn Morbius, Venom, Storm en Deadpool.
Die video van Joeri, op het einde van de video staat er buy at midnight suns ofzo?
Ik ben ff gestopt met spelen tot ze die stutter fixen bij de combat. Erger mij er dood aan.

Also, chance dat je dat social gedoe relatief snel kunt skippen want hoe saai is dat zeg
Ray tracing in options afzetten. Ik had het ook in het begin. Na 3 seconden googlen zag ik een artikel waarbij stutter er was zolang ray tracing in options aan stond.
 
Bij de beta build had ik al die issues niet, buiten de paar minpunten zoals het oprapen van world items. Nu is het wel verplicht te starten via de 2KLauncher, tenzij je een commando toevoegt via steam
 
Welke bugs? buiten die Ray tracing uitzetten in options ben ik geen bugs meer tegen gekomen, ik heb al iets van 20h erop zitten.
 
Vorige week gekocht, en geen spijt van. Eindelijk nog eens een spel dat mij echt goesting geeft om te gamen, en waar ik naar uit kijk om voort te spelen.

Ideaal voor mij ook dat je een half uurtje of een uurtje kan spelen en het gevoel hebben iets gedaan te hebben.
 
Idem, al kan ik me wel voorstellen dat het 'sociale' gedeelte in die abdij veel mensen zal tegensteken.

Het spel is alleszins vergevingsgezinder dan de X-COM-reeks.
 
Idem, al kan ik me wel voorstellen dat het 'sociale' gedeelte in die abdij veel mensen zal tegensteken.

Het spel is alleszins vergevingsgezinder dan de X-COM-reeks.
Hoe belangrijk is dat onderdeel eigenlijk? Want da's het enige dat mij weerhoud dit te spelen. Ik heb daar echt niks mee :D
 
Hoe belangrijk is dat onderdeel eigenlijk? Want da's het enige dat mij weerhoud dit te spelen. Ik heb daar echt niks mee :D
Het is belangrijk om upgrades te krijgen maar je kan al die gesprekken en zo skippen. Meestal staan de rewards er op voorhand bij zelfs.

Je kan je daar tussen elk gevecht 5 minuten mee bezighouden of 30 minuten, beide met evenveel resultaat.
 
Vorige week gekocht, en geen spijt van. Eindelijk nog eens een spel dat mij echt goesting geeft om te gamen, en waar ik naar uit kijk om voort te spelen.

Ideaal voor mij ook dat je een half uurtje of een uurtje kan spelen en het gevoel hebben iets gedaan te hebben.
Goh ik heb een dubbel gevoel bij deze.
Ik ben fan van XCOM 2, ik ben fan van dit soort spellen, ik ben fan van Marvel Universe en ik hou van RPG games zeker waarbij er veel dialoog of verhaal inzit dus het social aspect.
Maar voor 1 of andere reden kan deze game mij niet vastpakken, ik speel het wel graag daar niet van, maar ik mis die urge om zo verder te spelen, terwijl ik dit wel had bij XCOM zo van, kom nog 1 missie, nog 1 ding, nog rap dit doen enz.....
 
Voor de casual speler die ik geworden ben, is het perfect. Dat doet ook al veel. Ik kan mij bij veel andere spellen niet meer opladen omdat ik vaak maar korte sessies kan spelen, en er vaak ook wel eens een paar dagen tussen die sessies kunnen vallen. Bij deze haal ik er elke sessie wel voldoening uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
Ik vind het echt geweldig. Zowel de combat als het sociale aspect. Het systeem leent zich echt perfect voor het superheldengenre. Ik hoop dat er nog wat spin-offs gemaakt worden van deze. Een volledige game met de X-Men bijvoorbeeld :love:
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
Ik geniet ook enorm van dit spel. Het is ook veel groter dan ik initieel verwacht had.
Awel, heb het onlangs dan toch gekocht en het is echt kei plezant. Had wat schrik van de Abby da mij dat totaal niet ging liggen, maar zoals je op je vorig antwoord op mijn vraag zei, je kan dat minimaal bezien. Snel lezen, antwoorden light of dark of dat je duidelijk weet dat uw friendship omhoog gaat en hup naar de volgende missie. Ik amuseer me er goed mee!
 
Awel, heb het onlangs dan toch gekocht en het is echt kei plezant. Had wat schrik van de Abby da mij dat totaal niet ging liggen, maar zoals je op je vorig antwoord op mijn vraag zei, je kan dat minimaal bezien. Snel lezen, antwoorden light of dark of dat je duidelijk weet dat uw friendship omhoog gaat en hup naar de volgende missie. Ik amuseer me er goed mee!
Ik zit nu al wat verder en wordt m.i. alleen maar beter. Spel is ook een pak langer dan ik dacht. Gevechten vormen nu al meer uitdaging.
 
Hier net Wanda teruggebracht. Funny gevecht wel, in de vorige battles tegen Wanda deed haar 'confused' debuff eigenlijk heel erg weinig, dus had ik er weinig erg in toen ze Hunter opnieuw die debuff gaf. Gaat mijn Hunter opeens tussen mijn andere personages staan, en activeert ze bladestorm :laugh:. Mocht ik wel reloaden toen :unsure:
 
Stond gisteren in de promo voor €29. Na de lovende reacties hier toch maar besloten om het een kans te geven. Het Abby gedeelte deed me wat twijfelen, maar als de de combat echt zo goed is wil ik het wel eens proberen.
 
Terug
Bovenaan