Marvel's Midnight Suns

Strategy PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Marvel's Midnight Suns

Stond gisteren in de promo voor €29. Na de lovende reacties hier toch maar besloten om het een kans te geven. Het Abby gedeelte deed me wat twijfelen, maar als de de combat echt zo goed is wil ik het wel eens proberen.
Op de ps5? Fuck ik heb het net gekocht, na al die lovende reacties hier op Bol, wel voor 45€ :/

Ik zie het net, 35€ nu bij MediaMarkt -_-
 
Laatst bewerkt:
Ik speel op normal difficulty en er zijn nog altijd missies waarbij ik maar 1 ster behaal ipv 3, nog mensen die kijken naar de hoeveelheid sterren dat je behaalt of niet?

Sommige van de missies zijn echt wel hard wat moeten die hogere difficulties geven?
 
Ik speel op normal difficulty en er zijn nog altijd missies waarbij ik maar 1 ster behaal ipv 3, nog mensen die kijken naar de hoeveelheid sterren dat je behaalt of niet?

Sommige van de missies zijn echt wel hard wat moeten die hogere difficulties geven?
Waar ergens zit je in het spel?

Ik speel ook op normal, en de meeste missies beginnen nu heel makkelijk te worden. Zeker als ik Hunter en/of mijn "OG" heroes meeneem. Wolverine, Wanda en Deadpool ben ik nog bezig met hun decks te bouwen, dus als ik die drie tegelijk meeneem kan normal wel nog uitdagend zijn om 3 sterren te halen.
 
Heb die main missie gedaan na Venom waar je Spider-Man krijgt en dan gisteren die Deadpool missie gedaan.
Ik speel veel van die gewone missies om resources te krijgen.
 
Ik speel op normal difficulty en er zijn nog altijd missies waarbij ik maar 1 ster behaal ipv 3, nog mensen die kijken naar de hoeveelheid sterren dat je behaalt of niet?

Sommige van de missies zijn echt wel hard wat moeten die hogere difficulties geven?
Ik heb even een hogere moeilijkheidsgraad geprobeerd omdat het te gemakkelijk werd maar dat was direct een pak moeilijker. Ik ben terug naar normal gegaan en het varieert per missie en per team dat ik kies. Vanaf er nieuwe vijanden erbij kwamen op een bepaald moment, werd het weer wat pittiger.
 
Heb die main missie gedaan na Venom waar je Spider-Man krijgt en dan gisteren die Deadpool missie gedaan.
Ik speel veel van die gewone missies om resources te krijgen.
Van zodra je decks beginnen gevuld te raken met rare en epic skills, en zeker met card mods, begint het een stuk makkelijker te worden. Ik hou me zelf momenteel niet al te veel bezig met synergie tussen de heroes, en bouw hun decks voorlopig nog altijd op basis van welke cards ik gewoon cool vind.

Als ik een new game + doe op hogere moeilijkheidsgraad ga ik daar wel op (moeten) letten.
 
Leuke game als tussendoortje. Onlangs in sale op steam gekocht met de season pass. Vind de combat met de kaarten echt wel leuk uitgewerkt. Deadpool is echt een leuke toevoeging. Maar de abbey is saai, ik rush door die stukken want het draagt weinig toe aan het verhaal en aan de game.

Dat hadden ze imo bij xcom toch wel leuker aangepakt hoe je je base kon upgraden en zo je units steeds sterker kon laten worden. Binnekort na deze nog eens aan een nieuwe playtrough xcom 2 beginnen want die is voor mij toch nog steeds stukken beter en meer herspeelbaarheid.
 
Zeer snel, had ik niet verwacht!

Ook wel fijn, want aan het tempo dat ik speel ben ik nog altijd niet tegen het einde :unsure: Kan ik hem nog gebruiken in mijn eerste playthrough :laugh:
 
Hier van hetzelfde, kheb wel net die deadpool missies uitgespeeld, maar aan het einde van de main game zit ik precies nog lang niet. Ik doe ook veel general missies omdat ik alles wil upgraden :tongue:
 
Spel is inderdaad redelijk lang. Ben ondertussen op het punt gekomen dat ik alle gesprekken in de Abbey skip en me focus op de battles van de main story.
 
Ik sta ferm achter, moet de deadpool missies nog doen, naast de main missies...
Tbh zoals al vroeger gezegd de game voor 1 of andere reden wilt niet klikken bij mij, ik heb met veel plezier Xcom 2 gespeeld, Phoenix Point en die Gears of War tactical game die uitkwam gespeeld. Ik dacht dat deze mij heel goed ging bevallen omdat het met Marvel heroes is, maar helaas niet echt.
Zeer jammer tho. hopelijk kom ik er later nog wel in terug maar for now ga ik het zo effe laten.
 
stond in promo in mediamarkt, dus deze gekocht
combat is nice, maar steeds na 1 missie te moeten "slapen" is beetje weird ...
 
Terug
Bovenaan