Marvel Champions

Lang niet meer op tafel gekregen, maar ondertussen toch weer 5 potjes kunnen spelen. 3x tegen Rhino om er terug in te komen en om nog eens mijn nieuwere aanwinsten uit te proberen (Captain America en Black Widow). Ook nog eens Iron Man tegen Klaw, en aangezien ik de vloer met hem had geveegd, dacht ik: “Let’s do Ultron!”. Dat was wel wat anders 🙈. Wel nog gewonnen met Iron Man, maar was al veel nipter!

Moet ook zeggen, voor deze sessies vond ik 2-handed altijd leuker dan true solo, maar dat is nu wel veranderd. True solo speelt zo vlot en zeker tegen Klaw en Ultron geraak je wel door het encounter deck.

Ik moet het dringend ook nog eens op tafel krijgen, maar even 'pauze' genomen :D. Zelfs nog niet aan Mutant Genesis begonnen :rolleyes:

IMG_0164.jpeg

New loot!

Ik zit nu in deze (domme) fase: ik koop alles, Brood en Spelen belt gewoon wanneer het nieuwe binnen is, en momenteel ligt het in mijn kast, laatste 3 hero packs en laatste expansion zelfs nog onuitgepakt...

Ben van plan om alles terug de sorteren als pre-cons, om gewoon af en toe eens een snel spelletje 2-handed te spelen, ipv eerst te moeten bezig zijn met deckconstruction enz, want het komt er toch niet meer van door de agenda.

Ik doe geen tot amper deck construction. De pre-cons die niet zo sterk zijn, speel ik dan wel weinig natuurlijk… Het enige waar ik momenteel af en toe mee experimenteer, is eens het aspect veranderen.

Ik zit nu in deze (domme) fase: ik koop alles, Brood en Spelen belt gewoon wanneer het nieuwe binnen is, en momenteel ligt het in mijn kast, laatste 3 hero packs en laatste expansion zelfs nog onuitgepakt...
Je bent niet de enige. Ik koop ook quasi alles van games die ik bezit en relatief leuk vind. In mijn geval Arkham Horror. Voorlopig ligt het er maar. Moet ook nog LotR doen eerst. 😅 Uiteindelijk zal het er wel van komen hoor.

Er komt dan nog Fomo bij kijken, want LCG's waren vroeger soms uitverkocht voor altijd, en dan mis je een deel van het verhaal.

Je bent niet de enige. Ik koop ook quasi alles van games die ik bezit en relatief leuk vind. In mijn geval Arkham Horror. Voorlopig ligt het er maar. Moet ook nog LotR doen eerst. 😅 Uiteindelijk zal het er wel van komen hoor.

Er komt dan nog Fomo bij kijken, want LCG's waren vroeger soms uitverkocht voor altijd, en dan mis je een deel van het verhaal.
Haha, voila, gij snapt mij en ik snap u!

Terug
Bovenaan