Rits is meer dan oke en goeie transfer.
Delaney totaal onnodig en risicopatient, speelt dan ook nog eens op Leoni zijn beste positie..

Het is nu ook niet dat we op 3 fronten actief zijn

Wat ik niet begrijp is.. Belgische ploegen mogen E. hazard niet halen omdat ze onvoldoende loon kunnen betalen (moest x% zijn van zijn vorig loon als ik het goed begreep?)

Was Schmeichel dan zo'n hongerleider bij zen vorige club? Volgens die website minder loon dan Coosemans
Dat lijkt me geen regel eerlijk gezegd. Helemaal niet vanuit het buitenland.
 
Ik begrijp je wrok tegen Rits niet zo goed want dat is toch al een heel nuttige speler gebleken? Heb eigenlijk nooit begrepen waarom die bij Club opeens werd uitgerangeerd, want ondanks Nakamba, Balanta, Vormer, etc heeft die altijd een basisstek bij Club weten te veroveren op een voor hem een ongewone positie. Oké, hij heeft een zware knieblessure achter de rug, maar speelt terug vrank en vrij.
Mijn probleem is dat Rits en Delaney blijkbaar onaantastbaar zijn. Zijn 2 beperkte voetballers, die idd nuttig kunnen zijn, maar als je daardoor voetballers als Stroeykens en Leoni de bank op stuurt, terwijl nu al bijna iedere match met het middenveld Rits - Delaney een draak was om naar te kijken.

Wordt ook immens overschat door de persmeute. Maar dat is iets dat zowat iedere ervaren speler meemaakt die al een tijdje in de jupkes league speelt, en al eens een interviewtje geeft.

1 van de 2 die speelt is logisch. We gaan niet Diawara gaan opstellen natuurlijk. Maar blijkbaar moeten beiden steeds spelen voor Riemer.
 
Dat lijkt me geen regel eerlijk gezegd. Helemaal niet vanuit het buitenland.
Volgens de Spaanse krant AS heeft Eden Hazard een officieel voorstel gekregen van Union SG, zo staat er vandaag te lezen. Het zou de drie broers Hazard herenigen in Brussel, want Kylian speelt voor RWDM en Thorgan trok naar RSC Anderlecht.

De Spaanse krant laat echter weten dat Eden Hazard het voorstel niet aanvaard heeft. Omdat Hazard transfervrij is, is er nog tijd om een beslissing te nemen, klinkt het nog.

Al zou er volgens AS ook een financieel probleem zijn. Het salaris van Hazard zou niet binnen passen binnen de Financial Fair Play, omdat het veel te laag zou zijn ten opzichte van de eerdere contracten in Madrid en Chelsea.
 
Volgens de Spaanse krant AS heeft Eden Hazard een officieel voorstel gekregen van Union SG, zo staat er vandaag te lezen. Het zou de drie broers Hazard herenigen in Brussel, want Kylian speelt voor RWDM en Thorgan trok naar RSC Anderlecht.

De Spaanse krant laat echter weten dat Eden Hazard het voorstel niet aanvaard heeft. Omdat Hazard transfervrij is, is er nog tijd om een beslissing te nemen, klinkt het nog.

Al zou er volgens AS ook een financieel probleem zijn. Het salaris van Hazard zou niet binnen passen binnen de Financial Fair Play, omdat het veel te laag zou zijn ten opzichte van de eerdere contracten in Madrid en Chelsea.
Lijkt mij straf. Misschien iemand die hier meer over weet? In Spanje zelf bestaat die regel wel, dat weet ik.
 
Mijn probleem is dat Rits en Delaney blijkbaar onaantastbaar zijn. Zijn 2 beperkte voetballers, die idd nuttig kunnen zijn, maar als je daardoor voetballers als Stroeykens en Leoni de bank op stuurt, terwijl nu al bijna iedere match met het middenveld Rits - Delaney een draak was om naar te kijken.

Wordt ook immens overschat door de persmeute. Maar dat is iets dat zowat iedere ervaren speler meemaakt die al een tijdje in de jupkes league speelt, en al eens een interviewtje geeft.

1 van de 2 die speelt is logisch. We gaan niet Diawara gaan opstellen natuurlijk. Maar blijkbaar moeten beiden steeds spelen voor Riemer.
Leoni zit op de bank omdat hij 2 enkelblessures op rij heeft opgelopen en niet 100% fit raakt.
 
Als ge niet fit zijt moet ge ook nie op de bank zitten hè
Als je problemen hebt om de intensiteit een half uur vol te houden en na een half uur pas je enkel opsteekt is dat perfect logisch om als invaller te kunnen invallen. Maar zelfs dat is niet gelukt omdat hij bij de opwarming blijkbaar redelijk wat last had op Westerlo. Als daar geen beterschap in is zal hij er niet bij zijn deze week.
 
Leoni zit op de bank omdat hij 2 enkelblessures op rij heeft opgelopen en niet 100% fit raakt.
Ja mag dat gerust denken. Maar indien fit gaat hij echt Delaney of Rits niet op de bank zetten imo. Zal er Stroeykens wel weer uitgooien als Leoni fit is.

Stroeykens, Leoni en Verschaeren gaan mogen bikkelen voor dat ene plekje als die 2 een gans seizoen fit blijven vrees ik.
 
Ja mag dat gerust denken. Maar indien fit gaat hij echt Delaney of Rits niet op de bank zetten imo. Zal er Stroeykens wel weer uitgooien als Leini fit is.

Stroeykens, Leoni en Verschaeren gaan mogen bikkelen voor dat ene plekje als die 2 een gans seizoen fit blijven vrees ik.
Nee dat is niet denken, dat is gewoon de waarheid. Leoni heeft het zelf aangegeven. Als die fit is zal die wel spelen tegen Standard. Je zal wel zien. En is dat niet het geval, en we winnen een heel seizoen met Rits en Delaney in de ploeg. Dan zie ik daar ook geen enkel probleem in. In dat geval heeft Fredberg uitstekend werk verricht.
 
De kern is goed samengesteld waardoor iedereen wel kansen zal krijgen.
Tgoh, toch een ferm tekort aan wingers als je het mij vraagt.

Feit dat je vorig weekend daar met Raman moet starten omdat Hazard en Amuzu out zijn zegt wel veel.
En in Dreyer zie ik ook echt geen Winger gezien zijn totaal gebrek aan snelheid. En Flips lijkt mij ook meer een centrale middenvelder, waar we al opties met hopen hebben.
 
Anderlecht betaalt dat nooit. Behalve Club Brugge ( mignolet en vanaken en bijna Boyata) betaalt niemand boven de 3 miljoen. Mignolet en Vanaken verdienen nog dubbel zoveel. Dus ik denk dat dat allemaal nog wel goed meevalt bij Anderlecht. Zelfs met deze spelers is de loonmassa gedaald. Dat wil zeggen dat er veel te veel geld gegeven werd aan al die middelmaat de laatste seizoenen waar ge niks aan had
:crazy:

Deze zomer nog afscheid genomen van een ros fenomeen dat 5 jaar aan dat bedrag heeft gerentenierd op Neerpede. Je mag gerust IETS kritischer zijn voor een beleid of communicatie vanuit de club, idem hierboven met wat Leoni zogezegd heeft beweerd.
 
:crazy:

Deze zomer nog afscheid genomen van een ros fenomeen dat 5 jaar aan dat bedrag heeft gerentenierd op Neerpede. Je mag gerust IETS kritischer zijn voor een beleid of communicatie vanuit de club, idem hierboven met wat Leoni zogezegd heeft beweerd.
Ma man toch. Anderlecht betaalde die lonen VROEGER. Zoals al gezegd is het beleid daarin enorm hard veranderd en doen ze dat niet meer. Die lonen hebben 3 seizoenen als een strop gewerkt. Nieuwe contracten sinds de laatste 2 seizoenen gaan dergelijke lonen niet meer omvatten. Als je dat niet weet , dan volg je de club niet goed.

En zogezegd van Leoni : "Leoni heeft de pech gehad dat hij twee enkelblessures heeft gehad. We proberen hem wat te beschermen en daardoor zijn we voorzichtig met Théo. Hij kan ons als invaller ook nog veel diensten bewijzen. Hij heeft wat moeite om topfit te worden na die problemen aan de enkel. Hij zit niet op de bank vanwege zijn prestaties, dat heeft er niets mee te maken", zei Riemer bij DAZN.
 
Tgoh, toch een ferm tekort aan wingers als je het mij vraagt.

Feit dat je vorig weekend daar met Raman moet starten omdat Hazard en Amuzu out zijn zegt wel veel.
En in Dreyer zie ik ook echt geen Winger gezien zijn totaal gebrek aan snelheid. En Flips lijkt mij ook meer een centrale middenvelder, waar we al opties met hopen hebben.
Ik ben gaan kijken in Westerlo. Uiteindelijk speelt Raman daar een vrij goede match alleen die kansen de nek omwringen, dat zou niet mogen. Als die er daar 2 in legt krijg je een andere visie op hem. Maar sowieso gaat die eruit.

Dreyer is momenteel enorm belangrijk met zijn statistieken. Hij scoort toch wel makkelijk. Flips heb ik maar een handvol minuten gezien, maar oogde toch wat ongeïnteresseerd. Uiteindelijk kan je nog Flips, Verschaeren, Ashimeru brengen en hou je nog Amuzu, Hazard en Leoni achter de hand. Dat is toch een heel wat betere kern dan die van vorig jaar waar je met tribunezitters nu zoals Arnstad het moest doen.
 
Ma man toch. Anderlecht betaalde die lonen VROEGER. Zoals al gezegd is het beleid daarin enorm hard veranderd en doen ze dat niet meer. Die lonen hebben 3 seizoenen als een strop gewerkt. Nieuwe contracten sinds de laatste 2 seizoenen gaan dergelijke lonen niet meer omvatten. Als je dat niet weet , dan volg je de club niet goed.

En zogezegd van Leoni : "Leoni heeft de pech gehad dat hij twee enkelblessures heeft gehad. We proberen hem wat te beschermen en daardoor zijn we voorzichtig met Théo. Hij kan ons als invaller ook nog veel diensten bewijzen. Hij heeft wat moeite om topfit te worden na die problemen aan de enkel. Hij zit niet op de bank vanwege zijn prestaties, dat heeft er niets mee te maken", zei Riemer bij DAZN.
"Ze doen dat niet meer" om dan spelers als Vertonghen, Rits, Delaney, etc. te gaan halen. Sportief zijn dat meevallers, maar je ziet toch ook dat dat stevige financiële gokken zijn... Het mag dan niet in de grootte-orde van Mignolet en Vanaken zijn, maar reken maar dat die effectief in de top 10 in België zullen zitten, wat zo'n website zonder bron ook mag beweren. Het is niet omdat mijn nickname niet verwijst naar de club die ik volg, dat ik Anderlecht niet op zeer nauwe voet volg ;)

En over Leoni, sjah. Da's een trainer, wat verwacht je dat die zegt? Dat Leoni te slecht is om te spelen? Als iedereen topfit is gaan de plaatsjes duur zijn. Zowel voor Delaney, maar ook voor Leoni en Stroeykens. Om hier dan als een certitude aan te nemen dat beide jonkies starten, zou ik toch niet doen.
 
"Ze doen dat niet meer" om dan spelers als Vertonghen, Rits, Delaney, etc. te gaan halen. Sportief zijn dat meevallers, maar je ziet toch ook dat dat stevige financiële gokken zijn... Het mag dan niet in de grootte-orde van Mignolet en Vanaken zijn, maar reken maar dat die effectief in de top 10 in België zullen zitten, wat zo'n website zonder bron ook mag beweren. Het is niet omdat mijn nickname niet verwijst naar de club die ik volg, dat ik Anderlecht niet op zeer nauwe voet volg ;)

En over Leoni, sjah. Da's een trainer, wat verwacht je dat die zegt? Dat Leoni te slecht is om te spelen? Als iedereen topfit is gaan de plaatsjes duur zijn. Zowel voor Delaney, maar ook voor Leoni en Stroeykens. Om hier dan als een certitude aan te nemen dat beide jonkies starten, zou ik toch niet doen.
Al die spelers die jij opnoemt komen zelf nog niet kort aan het loon van Trebel. Als ze dat hadden gedaan waren ze nu failliet. Ze weten wel in de raad van bestuur wat ze kunnen en mogen uitgeven. Daar heb ik nu toch vertrouwen in.

Dat betere spelers beter verdienen is logisch. Ze draaien ook een veel hogere omzet dan een paar jaar geleden. Coucke weet wel wat die doet. Anders had hij die schulden niet omgezet in kapitaal
 
Volgens de Spaanse krant AS heeft Eden Hazard een officieel voorstel gekregen van Union SG, zo staat er vandaag te lezen. Het zou de drie broers Hazard herenigen in Brussel, want Kylian speelt voor RWDM en Thorgan trok naar RSC Anderlecht.

De Spaanse krant laat echter weten dat Eden Hazard het voorstel niet aanvaard heeft. Omdat Hazard transfervrij is, is er nog tijd om een beslissing te nemen, klinkt het nog.

Al zou er volgens AS ook een financieel probleem zijn. Het salaris van Hazard zou niet binnen passen binnen de Financial Fair Play, omdat het veel te laag zou zijn ten opzichte van de eerdere contracten in Madrid en Chelsea.

Ik denk dat dit een regel uit de Spaanse arbeidswet is.
Want er gaan zeker al spelers van competitie veranderd zijn tegen halvering van loon.
 
Dat betere spelers beter verdienen is logisch. Ze draaien ook een veel hogere omzet dan een paar jaar geleden. Coucke weet wel wat die doet. Anders had hij die schulden niet omgezet in kapitaal
Ma alé :D

Hoe kritiekloos kan je eigenlijk zijn? Diezelfde Coucke die Devroe aanstelde als TD? Die hier Trebel een nieuw contract gaf? Die duizend spelers van Oostende ging halen? Die Kompany hier langs de achterdeur liet vertrekken? Die intekende om Mazzu te gaan halen? Die mee verantwoordelijk is voor een historisch 11de plaats?

Ja, die man weet wel wat hij doet.

Maar da's inderdaad allemaal vroeger he. Hosanna! We winnen en staan 2de en alles weer goed!! Kijk eens verder dan sportieve resultaten zeg.
 
Terug
Bovenaan