Als hij zijn niveau terugvindt mag ie gerust zijn hele carrière bij Anderlecht blijven.

In het lopende boekjaar ga je normaal weer hoger in de competitie eindigen, wat meer tv gelden levert. En heb je normaal ook een verdere daling van de loonlast na vertrek van onder meer trebel, rafaelov, crombrugge, Fabio silva, etc. En hopelijk verdere afbouw van makelaarsvergoedingen (die vaak over meerdere jaren afgeschreven worden).
De Europese gelden mis je dit jaar wel, dus overschot is er ook niet ineens. Maar structureel lijkt er dus wel goed gewerkt te zijn.
Anderzijds zullen de lonen van een deel van de Fredberg transfers ook niet mis zijn. En Diawara en Raman zitten ook nog steeds met hun dik contract met zeer weinig meerwaarde.
 
Idd Hazard, Delaney, Flips, Dolberg, Augustinsson,… spelen niet voor een appel en ei. De loonkost zou volgens mij zelfs gestegen kunnen zijn ivm vorig seizoen
 
Idd Hazard, Delaney, Flips, Dolberg, Augustinsson,… spelen niet voor een appel en ei. De loonkost zou volgens mij zelfs gestegen kunnen zijn ivm vorig seizoen
Nee zou niet kloppen. De loonlast is zelf gedaald. Maar dat heeft te maken dat je spelers zoals een Trebel betaalde waar je er nu 2 van betaalt. Ze zullen wel weten wat ze doen. Daar zit nu zoveel controle achter dat ze niet meer blind zullen aankopen zonder dat het gecontroleerd is of ze daar mee in de problemen komen. Anderlecht is goed bezig.
 
Nee zou niet kloppen. De loonlast is zelf gedaald. Maar dat heeft te maken dat je spelers zoals een Trebel betaalde waar je er nu 2 van betaalt. Ze zullen wel weten wat ze doen. Daar zit nu zoveel controle achter dat ze niet meer blind zullen aankopen zonder dat het gecontroleerd is of ze daar mee in de problemen komen. Anderlecht is goed bezig.
Met het loon van Trebel betaal je bvb geen Hazard. Soit voor dat geld ben je wel beter af met de nieuwe spelers dan met Trebel die de helft van de tijd geblesseerd is
 
Met het loon van Trebel betaal je bvb geen Hazard. Soit voor dat geld ben je wel beter af met de nieuwe spelers dan met Trebel die de helft van de tijd geblesseerd is
Toch wel hoor. Thorgan heeft flink ingeleverd met het oog op meer speeltijd. Hij verdient nu iets minder dan de helft van wat hij bij Dortmund had, als ik het me goed herinner.
 
Toch wel hoor. Thorgan heeft flink ingeleverd met het oog op meer speeltijd. Hij verdient nu iets minder dan de helft van wat hij bij Dortmund had, als ik het me goed herinner.
Ja Anderlecht betaalt die hoge lonen zoals een Trebel niet meer.

Met het loon van Trebel betaal je bvb geen Hazard. Soit voor dat geld ben je wel beter af met de nieuwe spelers dan met Trebel die de helft van de tijd geblesseerd is

Je gaat nog verschieten :) Hier kan je deze trouwens nakijken. Het valt allemaal best wel mee hoor :

https://salarysport.com/nl/football/belgian-pro-league/anderlecht/

Delaney en Augustinsson zijn grootverdieners maar kanttekening is ook dat deze een deel worden betaald nog door Sevilla
 
Ja Anderlecht betaalt die hoge lonen zoals een Trebel niet meer.



Je gaat nog verschieten :) Hier kan je deze trouwens nakijken. Het valt allemaal best wel mee hoor :

https://salarysport.com/nl/football/belgian-pro-league/anderlecht/

Delaney en Augustinsson zijn grootverdieners maar kanttekening is ook dat deze een deel worden betaald nog door Sevilla
die site kende ik al en geeft een beeld maar klopt niet altijd. En ik ben oprecht verbaasd dat een Hazard zo "goedkoop" is
 
Ja Anderlecht betaalt die hoge lonen zoals een Trebel niet meer.


https://salarysport.com/nl/football/belgian-pro-league/anderlecht/
Delaney verdient meer dan Trebel hè volgens die site. Om maar aan te tonen dat Fredberg ook soms gewoon een praatjesmaker is, en/of dat die site niet per se heel betrouwbaar is.

Ook een paar spelers om die site waar ik toch bedragen heb gehoord die wel wat hoger liggen.

Ik neem aan dat er bij zo een Hazard en nog wat spelers wel wat bonussen zullen verbonden zijn en die uiteindelijk wel een pak meer zullen verdienen.
 
Laatst bewerkt:
Delaney verdient meer dan Trebel hè volgens die site. Om maar aan te tonen dat Fredberg ook soms gewoon een praatjesmaker is.

Ook een paar spelers om die site waar ik toch bedragen heb gehoord die wel wat hoger liggen.

Ik neem aan dat er bij zo een Hazard en nog wat spelers wel wat bonussen zullen verbonden zijn en die uiteindelijk wel een pak meer zullen verdienen.
Betaald Anderlecht dan het volledige loon Delaney? Evengoed zijn er een paar spelers waar de lonen lager liggen?

Moesten die bonussen gehaald worden betekend dat ook wel meer inkomsten.
 
Delaney verdient meer dan Trebel hè volgens die site. Om maar aan te tonen dat Fredberg ook soms gewoon een praatjesmaker is, en/of dat die site niet per se heel betrouwbaar is.

Ook een paar spelers om die site waar ik toch bedragen heb gehoord die wel wat hoger liggen.

Ik neem aan dat er bij zo een Hazard en nog wat spelers wel wat bonussen zullen verbonden zijn en die uiteindelijk wel een pak meer zullen verdienen.
Delaney verdient zoveel omdat meer dan de helft van die zijn loon wordt betaald door Sevilla.. Voor Anderlecht moet ge dat bedrag nog delen door 2
 
Delaney verdient zoveel omdat meer dan de helft van die zijn loon wordt betaald door Sevilla.. Voor Anderlecht moet ge dat bedrag nog delen door 2
Wat nog steeds een dik loon is imo, en al zeker als je ook al Rits hebt gehaald en je spelers als Stroeykens, Verschaeren en Leoni gaat blokkeren, omdat beide ervaren rotten moeten spelen.

Bij Hazard kan het toch echt niet anders dat die nog centen krijgt via een andere weg. (bonussysteem ofzo) Anders is die hier zo goed als vrijwilligerswerk aan het doen.
 
Wat nog steeds een dik loon is imo, zeker als je ook al Rits hebt gehaald en je spelers als Stroeykens, Verschaeren en Leoni gaat blokkeren, omdat beide ervaren rotten moeten spelen.
Dat loon is perfect verdedigbaar voor zulke spelers. Gelukkig dat ze gehaald hebben. We doen sinds lang mee van boven. Fredberg is goed bezig imo
 
Ik mag toch hopen dat Anderlecht nooit 3.8m per jaar betaalt voor iemand als Delaney. Zelfs de helft vind ik al serieus aan de hoge kant.
Anderlecht betaalt dat nooit. Behalve Club Brugge ( mignolet en vanaken en bijna Boyata) betaalt niemand boven de 3 miljoen. Mignolet en Vanaken verdienen nog dubbel zoveel. Dus ik denk dat dat allemaal nog wel goed meevalt bij Anderlecht. Zelfs met deze spelers is de loonmassa gedaald. Dat wil zeggen dat er veel te veel geld gegeven werd aan al die middelmaat de laatste seizoenen waar ge niks aan had
 
Wat nog steeds een dik loon is imo, en al zeker als je ook al Rits hebt gehaald en je spelers als Stroeykens, Verschaeren en Leoni gaat blokkeren, omdat beide ervaren rotten moeten spelen.

Bij Hazard kan het toch echt niet anders dat die nog centen krijgt via een andere weg. (bonussysteem ofzo) Anders is die hier zo goed als vrijwilligerswerk aan het doen.
Ik begrijp je wrok tegen Rits niet zo goed want dat is toch al een heel nuttige speler gebleken? Heb eigenlijk nooit begrepen waarom die bij Club opeens werd uitgerangeerd, want ondanks Nakamba, Balanta, Vormer, etc heeft die altijd een basisstek bij Club weten te veroveren op een voor hem een ongewone positie. Oké, hij heeft een zware knieblessure achter de rug, maar speelt terug vrank en vrij.
 
Ik begrijp je wrok tegen Rits niet zo goed want dat is toch al een heel nuttige speler gebleken? Heb eigenlijk nooit begrepen waarom die bij Club opeens werd uitgerangeerd, want ondanks Nakamba, Balanta, Vormer, etc heeft die altijd een basisstek bij Club weten te veroveren op een voor hem een ongewone positie. Oké, hij heeft een zware knieblessure achter de rug, maar speelt terug vrank en vrij.
Idem. Rits is een hele goede transfer. Zulke spelers heb je ook gewoon nodig
 
Rits is meer dan oke en goeie transfer.
Delaney totaal onnodig en risicopatient, speelt dan ook nog eens op Leoni zijn beste positie..

Het is nu ook niet dat we op 3 fronten actief zijn

Wat ik niet begrijp is.. Belgische ploegen mogen E. hazard niet halen omdat ze onvoldoende loon kunnen betalen (moest x% zijn van zijn vorig loon als ik het goed begreep?)

Was Schmeichel dan zo'n hongerleider bij zen vorige club? Volgens die website minder loon dan Coosemans
 
Terug
Bovenaan