Mag je partner 1-op-1 gaan eten met iemand, ongeacht het geslacht? (buiten het werk)

Mag je partner 1-op-1 gaan eten met iemand, ongeacht het geslacht? (buiten het werk)

  • Ja, en mijn partner gaat uiteten met mensen van hun seksuele voorkeur

    Stemmen: 71 37,2%
  • Ja, maar mijn partner gaat niet uiteten met mensen van hun seksuele voorkeur

    Stemmen: 54 28,3%
  • Nee, en mijn partner gaat niet uiteten met mensen van hun seksuele voorkeur

    Stemmen: 39 20,4%
  • Nee, maar mijn partner gaat toch uiteten met mensen van hun seksuele voorkeur

    Stemmen: 2 1,0%
  • Ik heb nu geen partner, maar het zou mogen

    Stemmen: 23 12,0%
  • Ik heb nu geen partner, maar het zou niet mogen

    Stemmen: 2 1,0%

  • Totaal aantal stemmers
    191
Ja het kan, veel is afhankelijk van de situatie. Zijn de foto’s idd voor publicatie is toch een grote die impact kan hebben op u als koppel.
 
Niet direct impact op jezelf, maar wel indirect via de omgeving. Je kan toch niet ontkennen dat dit een thema is waarop (nog) een zeker taboe rust. Er is waarschijnlijk wel een reden waarom de meeste mensen (los van de weersomstandigheden en het wettelijke aspect) gekleed het huis uitgaan. Net zoals ik het niet fijn zou vinden dat mijn buurman mijn madam komt afrijden, zou ik het ook niet fijn vinden dat mijn buurman zich zit af te jassen op mijn madam die met haar schuif open op het internet / in de boekskes staat.

Er zijn zowiezo mensen die dat niet erg vinden (getuige het vele materiaal dat beschikbaar is), maar persoonlijk zou ik het daar moeilijk mee hebben.
Ok, jou standpunt. Ik vind het preuts maar bon. De vraag die me was gesteld was of ik het zou verbieden. En dan is het antwoord neen.

Mijn vriendin staat in vol ornaat op ons SDC profiel... of Jean, Jacques of Pol zich daarop zitten af te jassen interesseert ons niet. Als ze hier in de tuin zou zonnen en de buurman staat daar op te kijken is het iets anders natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Naakt poseren vind ik mogelijks wél een invloed op je relatie hebben.

@kay-gell is bvb een knappe kerel die niet mediaschuw. Hij poseert niet naakt of "erotisch", maar krijgt toch ook veel privé berichten die weinig aan de verbeelding over laten.. dat vind ik wat aanvoelen als inbreuk op de privacy. Als ik zijn partner zou zijn, zou dat me ergeren. En langdurige ergernissen in een relatie kunnen tot een slechte uitkomst leiden als die niet aangepakt worden.

Dat is het altijd natuurlijk, dat geldt zowat voor alles in een relatie natuurlijk. Communicatie is key en er op tijd bij zijn zorgt er vaak voor dat kleine ergernissen niet tot gigantische problemen leiden.

We kunnen moeilijk van onze partners verwachten dat ze onze gedachtes lezen als er iets mis is :p
 
Hoezo hypocrisie?

- 40kg bijkomen zal toch niet plots gebeuren. Verbieden dat mijn partner bijkomt? Serieus blijven he. Zo'n een gewichtstoename is een gezondheidsprobleem en dan zal ik haar steunen. Gewoon zeggen dat ze niet mag bijkomen voel je toch ook aan dat zoiets geen enkel effect zal hebben. Veel succes.
- Job in het buitenland heeft een impact op onze relatie dus zoiets wordt besproken en bekeken. Dat wordt een consensus maar geen verbod.
- Beginnen roken: ik zou het niet leuk vinden maar is haar keuze. Ook dat heeft een impact dus zullen er wel wat compromissen worden gemaakt (bvb. niet binnen roken) maar kan je toch niet verbieden.
- Haar afscheren: afhankelijk van waar dat haar staat zal ik dat nog aanmoedigen ook :) Soit, serieus... over de kwaf van mijn vriendin heb ik nu's 0,0 te zeggen.
- Naaktmodel: heeft ze toevallig al gedaan en vind ik de meest bizarre van je lijstje. Je kan je partner zoiets toch niet verbieden? Dat je partner naakt poseert heeft toch niks impact op jullie relatie?
Dit toont voor mij gewoon aan dat jij héél veel flexibiliteit, verandering en zowel positieve als negatieve impact in een relatie toelaat, dan te stellen dat dit op jouw relatie totaal geen impact heeft.
Voor jou zijn 5/5 voorbeelden te bespreken, voor andere posters zullen dat er hier maar 3/5 of 0/5 zijn.

- Een partner die 40 kg bijkomt dat is een domper op het seksleven. Dat zal ook van uw eigen libido afhangt hoe zwaar da je daaraantilt hoe groot die impact is, maar het is een belangrijke impact.
- Job in buitenland spreekt voor zichzelf. Weinig gezinnen van militairen in het buitenland bv. die stand houden.
- Roken: dat kan je niet verbieden maar wel een verderzetting van een relatie weigeren als dat een breekpunt is. Op veel dating sites is dat het eerste waarop kandidaat-partners weggefilterd worden. Is niet alleen een kwestie van attractiviteit maar ook een ongezonde levensstijl.
- Haar afscheren: idem punt 1 als dat de attractiviteit van uw partner sloopt
- Naaktmodel: idem punt 3, je kan dat niet verbieden, maar als je er echt op staat dat jouw partner haar lichaam reserveert voor haar vaste partner in de slaapkamer kan dat een breekpunt zijn, zelfs al ziet zij dat als een niet-seksuele context.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit toont voor mij gewoon aan dat jij héél veel flexibiliteit, verandering en zowel positieve als negatieve impact in een relatie toelaat, dan te stellen dat dit op jouw relatie totaal geen impact heeft.
Voor jou zijn 5/5 voorbeelden te bespreken, voor andere posters zullen dat er hier maar 3/5 of 0/5 zijn.

- Een partner die 40 kg bijkomt dat is een domper op het seksleven. Dat zal ook van uw eigen libido afhangt hoe zwaar da je daaraantilt hoe groot die impact is, maar het is een belangrijke impact.
- Job in buitenland spreekt voor zichzelf. Weinig gezinnen van militairen in het buitenland bv. die stand houden.
- Roken: dat kan je niet verbieden maar wel een verderzetting van een relatie weigeren als dat een breekpunt is. Op veel dating sites is dat het eerste waarop kandidaat-partners weggefilterd worden. Is niet alleen een kwestie van attractiviteit maar ook een ongezonde levensstijl.
- Haar afscheren: idem punt 1 als dat de attractiviteit van uw partner sloopt
- Naaktmodel: idem punt 3, je kan dat niet verbieden, maar als je er echt op staat dat jouw partner haar lichaam reserveert voor haar vaste partner in de slaapkamer kan dat een breekpunt zijn, zelfs al ziet zij dat als een niet-seksuele context.
Ik begrijp oprecht niks van je voorbeeld van die gewichtstoename...

Zoiets gebeurt toch niet plots. Als gewicht dus al een invloed zou hebben op je libido dan zal dit niet na 40 kg een issue zijn tussen een koppel?

Dat is nu toch niet dat je op een dag wakker wordt en je partner heeft er 40 kilo extra bijgekregen???
 
Ik begrijp oprecht niks van je voorbeeld van die gewichtstoename...

Zoiets gebeurt toch niet plots. Als gewicht dus al een invloed zou hebben op je libido dan zal dit niet na 40 kg een issue zijn tussen een koppel?

Dat is nu toch niet dat je op een dag wakker wordt en je partner heeft er 40 kilo extra bijgekregen???
Ik ken veel vrouwen die 20-30kg bijkwamen tijdens de zwangerschap en die niet meer kwijt raakten. Of toch zeker het eerste jaar niet.
Eerst is het normaal want ze is zwanger en er zijn er zoveel die dat bijkomen!
Dan wil je de eikel niet zijn die zijn oververmoeide, uitgeputte vrouw erop wijst "dat ze wel wat aandacht aan zichzelf mag besteden". En voor je het weet vier je de eerste verjaardag van je zoon of dochter en moet je eerlijk toegeven aan jezelf dat je partner seksueel niet opwindend is en je in een sleur zit met iemand die seks als een taakje ziet.


Is dit standaard zo? Hopelijk niet!
Maar wel een realiteit die niet zo zeldzaam is.
 
Ik ken veel vrouwen die 20-30kg bijkwamen tijdens de zwangerschap en die niet meer kwijt raakten. Of toch zeker het eerste jaar niet.
Eerst is het normaal want ze is zwanger en er zijn er zoveel die dat bijkomen!
Dan wil je de eikel niet zijn die zijn oververmoeide, uitgeputte vrouw erop wijst "dat ze wel wat aandacht aan zichzelf mag besteden". En voor je het weet vier je de eerste verjaardag van je zoon of dochter en moet je eerlijk toegeven aan jezelf dat je partner seksueel niet opwindend is en je in een sleur zit met iemand die seks als een taakje ziet.


Is dit standaard zo? Hopelijk niet!
Maar wel een realiteit die niet zo zeldzaam is.
20-30 kg bijkomen tijdens een zwangerschap? Dat lijkt me nu wel heel veel moet ik zeggen, tussen de 2.2 en 3.3 kg per maand?
 
Ik begrijp oprecht niks van je voorbeeld van die gewichtstoename...

Zoiets gebeurt toch niet plots. Als gewicht dus al een invloed zou hebben op je libido dan zal dit niet na 40 kg een issue zijn tussen een koppel?

Dat is nu toch niet dat je op een dag wakker wordt en je partner heeft er 40 kilo extra bijgekregen???
Ik zei dat een toename van 40 kilo een impact heeft op je seksleven. Als seks voor de andere partner (omdat die bv. een hoog libido heeft) belangrijk is kan dat dus problemen geven.
Dat die 40 kilo's er niet op 1 dag bijkomen maakt het toch niet minder erg? Dat wil zeggen dat je partner, jaar na jaar, jouw onvrede over diens gewicht negeert.
 
20-30 kg bijkomen tijdens een zwangerschap? Dat lijkt me nu wel heel veel moet ik zeggen, tussen de 2.2 en 3.3 kg per maand?

Dit is wat aanbevolen is. Ik vind eigenlijk geen cijfers terug van hoeveel % daar los over gaat. 🤔
 
Ik ken veel vrouwen die 20-30kg bijkwamen tijdens de zwangerschap en die niet meer kwijt raakten. Of toch zeker het eerste jaar niet.
Eerst is het normaal want ze is zwanger en er zijn er zoveel die dat bijkomen!
Dan wil je de eikel niet zijn die zijn oververmoeide, uitgeputte vrouw erop wijst "dat ze wel wat aandacht aan zichzelf mag besteden". En voor je het weet vier je de eerste verjaardag van je zoon of dochter en moet je eerlijk toegeven aan jezelf dat je partner seksueel niet opwindend is en je in een sleur zit met iemand die seks als een taakje ziet.


Is dit standaard zo? Hopelijk niet!
Maar wel een realiteit die niet zo zeldzaam is.
Ik ben helemaal akkoord dat je in een langdurige relatie niet kan verwachten dat je partner er nog uit blijft zien als toen je mekaar tegenkwam. We worden allemaal ouder, winnen gewicht, kunnen kaal worden, enz. Ook tijdens een zwangerschap verandert een lichaam nu eenmaal. Dat neem je er toch gewoon bij als je relatie goed zit. Mijn repliek was op een post die me vroeg of ik akkoord zou gaan indien mijn partner 40kg zwaarder zou worden. En dan is mijn antwoord dat 40kg. niet plots gebeurt maar een proces is. Ongetwijfeld zal er gesproken worden over zulke veranderingen maar dat van dat 'akkoord gaan' blijft iets dat vreemds. Ik hoef daar toch geen akkoord op te geven. Indien zoiets gebeurt dan zal daarover gesproken worden en zien we wel.
 
Het viel mij opeens te binnen, maar ik heb 3 "beste" kameraden. Eentje daarvan is homo. Ik ga daar vaak mee (met ons 2) mee in) skiën. En wij gaan dagelijks naar de sauna. Die slaapt zelfs bij mij in hetzelfde bed godbetert.

Zijne vent zet toch echt wel de kat bij de melk dan?
Mag mijne maat dan enkel nog met vrouwen optrekken?
 
Het viel mij opeens te binnen, maar ik heb 3 "beste" kameraden. Eentje daarvan is homo. Ik ga daar vaak mee (met ons 2) mee in) skiën. En wij gaan dagelijks naar de sauna. Die slaapt zelfs bij mij in hetzelfde bed godbetert.

Zijne vent zet toch echt wel de kat bij de melk dan?
Mag mijne maat dan enkel nog met vrouwen optrekken?
Beter met niemand optrekken dan, je weet nooit dat hij ook nog wat Bi is of "eens wil ervaren hoe seks met een vrouw is".
 
Voordat iemand komt zeggen "ja uwe partner moet maar uwe beste vriend zijn": Hij skiet heel graag, zijne vent niet (en ik wel). Moet ge dan ook al uw favoriete hobby op geven voor een relatie?


Beter met niemand optrekken dan, je weet nooit dat hij ook nog wat Bi is of "eens wil ervaren hoe seks met een vrouw is".
Nee heeft hij al geprobeerd, did not like, iets met leggings.
 
Het viel mij opeens te binnen, maar ik heb 3 "beste" kameraden. Eentje daarvan is homo. Ik ga daar vaak mee (met ons 2) mee in) skiën. En wij gaan dagelijks naar de sauna. Die slaapt zelfs bij mij in hetzelfde bed godbetert.

Zijne vent zet toch echt wel de kat bij de melk dan?
Mag mijne maat dan enkel nog met vrouwen optrekken?
Sportactiviteiten vallen onder de uitzonderingsregel voor sommigen.
 
Ik heb niet het hele topic doorlezen, maar het is misschien ook interessant om het verhaal eens om te draaien? Zijn er mensen die zelf heel goed overeenkomen met iemand van het andere geslacht, wiens partner daar moeilijkheden mee heeft? Hoe gaan jullie daarmee om?

In mijn geval is het bijvoorbeeld zo dat ik een collega heb met wie ik heel goed overeenkom. Zowel op professioneel als privévlak. Ik moet toegeven dat mijn partner het daar niet makkelijk mee heeft. Ik denk eerlijkheidshalve dat er langs haar kant wel wat aantrekking naar mij toe is, maar ze heeft op geen enkel moment ooit avances of wat dan ook gemaakt. Ik zit vaak tussen twee vuren, omdat ik belang hecht aan die vriendschapsrelatie, maar uiteraard ook mijn partner wil steunen.

Het is op sommige momenten dan ook gebeurd dat ik -met opzet- verborgen hield dat ze mij iets stuurde. Niet omdat daar iets achter zat, maar omdat mijn partner zich daarin opwindt zonder reden terwijl er eigenlijk niets achter te zoeken is. Heel moeilijke situatie omdat, moest de situatie omgekeerd zijn, ik uiteraard ook niet zou willen dat ze mij iets verbergt. Enfin, jullie snappen me.

Misschien wilt iemand zijn/haar ervaringen eens delen, de andere kant van het verhaal? Houden jullie op dat vlak het been stijf in de zin van "mijn partner moet me maar vertrouwen en er mee leren leven", of houden jullie -tegen eigen zin in- toch de boot af om je partners gevoelens daarover te respecteren?
 
Da's natuurlijk een moeilijke evenwichtsoefening: zoals ge zegt, ge zit tussen twee vuren. Ik heb daar niet direct een goede oplossing voor, dat hangt af van hoe moeilijk uw partner het ermee heeft, hoe bereid ze/hij is tot toegevingen, wat gij kunt doen om ze gerust te stellen, ..

Ik kan u wel 1 ding met zekerheid zeggen: dat ge dat verborgen houdt om miserie te vermijden is heel begrijpelijk maar als dat ooit uitkomt gaat ge meer miserie hebben dan als ge dat niet verborgen zou hebben gehouden. Niet enkel omdat er dan de indruk ontstaat dat ge een reden hebt om het achter te houden (en als uw partner al onzeker is daarover gaat dat zeker extra olie op dat vuur gooien) maar ook omdat ge iets verborgen aan het houden zijt tout court: zelfs al moest uw partner niet denken dat ge iets achter houdt om verkeerde redenen, dan is het feit dat ge dat verborgen aan het houden zijt op zich al een soort van vertrouwensbreuk. En ik ken uw partner niet maar als ik moet afgaan op de korte beschrijving van de situatie lijkt het me iemand die daar wel door gekwetst zou zijn.

Als die vriendschapsrelatie voor u heel belangrijk is zou ik een oplossing proberen te zoeken met uw partner hoe gij haar gerust kunt stellen erin: zijn er dingen die gij kunt doen waardoor ze zich minder onzeker zou voelen bijvoorbeeld? Misschien eens afspreken met uw drietjes zodat uw partner die persoon leert kennen ofzo. Of niet sturen na een bepaald uur ofzo (=na 21u is het koppeltijd bv), .. Zoek iets dat past voor jullie.

Zaken als je berichten laten lezen oid zou ik niet doen IMO: dat helpt helemaal niets bij de onderliggende onzekerheid en normaliseert dat je 'gecontroleerd' moet worden. YMMV uiteraard maar da's mijn ervaring.

Tenslotte: soms kunt ge niet alles hebben en zult ge keuzes moeten maken. Er is altijd de mogelijkheid dat er geen oplossing gaat zijn zonder dat er iemand water bij de wijn gaat moeten doen: gij, uw collega of uw partner.

Er is geen 1 one size fits all oplossing voor en ge zult zelf een beetje moeten zoeken wat werkt.
 
Ik heb niet het hele topic doorlezen, maar het is misschien ook interessant om het verhaal eens om te draaien? Zijn er mensen die zelf heel goed overeenkomen met iemand van het andere geslacht, wiens partner daar moeilijkheden mee heeft? Hoe gaan jullie daarmee om?

In mijn geval is het bijvoorbeeld zo dat ik een collega heb met wie ik heel goed overeenkom. Zowel op professioneel als privévlak. Ik moet toegeven dat mijn partner het daar niet makkelijk mee heeft. Ik denk eerlijkheidshalve dat er langs haar kant wel wat aantrekking naar mij toe is, maar ze heeft op geen enkel moment ooit avances of wat dan ook gemaakt. Ik zit vaak tussen twee vuren, omdat ik belang hecht aan die vriendschapsrelatie, maar uiteraard ook mijn partner wil steunen.

Het is op sommige momenten dan ook gebeurd dat ik -met opzet- verborgen hield dat ze mij iets stuurde. Niet omdat daar iets achter zat, maar omdat mijn partner zich daarin opwindt zonder reden terwijl er eigenlijk niets achter te zoeken is. Heel moeilijke situatie omdat, moest de situatie omgekeerd zijn, ik uiteraard ook niet zou willen dat ze mij iets verbergt. Enfin, jullie snappen me.

Misschien wilt iemand zijn/haar ervaringen eens delen, de andere kant van het verhaal? Houden jullie op dat vlak het been stijf in de zin van "mijn partner moet me maar vertrouwen en er mee leren leven", of houden jullie -tegen eigen zin in- toch de boot af om je partners gevoelens daarover te respecteren?

Sorry hoor, maar

"Ik denk eerlijkheidshalve dat er langs haar kant wel wat aantrekking naar mij toe is..."

is voor mij al een no go. Ik weet niet of jouw partner dat weet, maar iets zegt me dat ze het mss ergens wel aanvoelt en daarom er niet voor staat te springen?

Dan vind ik eerlijk gezegd de gevoelens van mijn partner belangrijker dan per sé die vriendschapsrelatie te willen houden. Want het kan best zijn dat die vriend nog geen acties heeft ondernomen in de lijn van haar mogelijke gevoelens, maar wat niet is kan nog komen.

En dan kan jij best te vertrouwen zijn, maar enerzijds ben ik er van overtuigd dat een scheve schaats iedereen kan overkomen ook al zeg je van niet, anderzijds vind ik het tov je partner gewoon niet fair dat je afspreekt met iemand waarvan je weet dat die zich aangetrokken voelt tot jou. Ik zou die boot afhouden, mijn relatie en partner zijn dan belangrijker dan dat.
 
Het gaat, zoals uitgelegd in de openingspost, om contacten 1-1 die louter zijn “voor het 1-1 gezelschap” en dus niet “om te skiën” of “om op reis te zijn” of “om te sporten” of “voor het werk”. Maar dus wel “etentje/drinken/afspraakje”.

Als uw gay-vriend geregeld 1-1 “op horeca gaat” met een andere gay-man dan bestaat de kans dat zijn partner dat niet leuk vindt. Als die andere man straight is dan is het vaker meer OK want het risico is dan lager.
Maar gij trekt uw lijn zo ongelooflijk arbritair. Ik ga overigs met die kerel ook 1-1 eten, zoals ik met al mijn maten doen. En ik zit daar thuis ook in de sauna.
En dat zijn dan de no-go's voor u... maar 1 week samen op vakantie en DAAR samen gaan eten en sauna en samen slapen is dan WEL ok, want het is "om te skiën".

Dat slaagt toch nergens op?
Als uw heel punt is "ge moet het risico beperken", awel het risico op cheaten is toch onnoemelijk hoger bij een vakantie, dan bij een diner lijkt mij?

En uiteindelijk komt ge ook gewoon terug op "ik vind eigenlijk dat mijn partner geen vrienden van zijn seksuele interesse mag hebben"... en dat vind ik een heel moeilijke om te begrijpen.
 
Alles staat of valt imo met wat jij verstaat onder “met opzet verborgen houden”.

Als uw partner vraagt “naar wie zit gij te sturen” en jij liegt een heel verhaal over een mannelijke kameraad die iets vraagt ofzo, dan is dat liegen en dan moet je uzelf afvragen in wat voor relatie je eigenlijk biedt aan uw partner.

Als gij tegen uw partner zegt “ik ga even naar het toilet” of ge wacht tot uw vrouw de kamer verlaat om dan stiekem berichten te gaan beantwoorden naar uw vrouwelijke collega: vind ge zoiets nog normaal in een relatie?

Als je express uw berichten van en naar uw collega steeds zit te wissen omdat uw partner dat niet mag weten: waar ben je dan nog mee bezig?

Maar als het gewoon is dat zij elke week wel eens een sms stuurt over iets banaals en soms stuur je dan eens een sms terug zonder uw vrouw te gaan inlichten, dan vind ik dat normaal en zou ik er verder niks mee doen. Behalve als het echt een grappige of interessante sms was die het vertellen waard is.

Maar ik heb het gevoel dat er meer aan de hand is hier en vooral dat jij en uw partner hierover niet op dezelfde golflengte zitten.

Sorry hoor, maar

"Ik denk eerlijkheidshalve dat er langs haar kant wel wat aantrekking naar mij toe is..."

is voor mij al een no go. Ik weet niet of jouw partner dat weet, maar iets zegt me dat ze het mss ergens wel aanvoelt en daarom er niet voor staat te springen?

Dan vind ik eerlijk gezegd de gevoelens van mijn partner belangrijker dan per sé die vriendschapsrelatie te willen houden. Want het kan best zijn dat die vriend nog geen acties heeft ondernomen in de lijn van haar mogelijke gevoelens, maar wat niet is kan nog komen.

En dan kan jij best te vertrouwen zijn, maar enerzijds ben ik er van overtuigd dat een scheve schaats iedereen kan overkomen ook al zeg je van niet, anderzijds vind ik het tov je partner gewoon niet fair dat je afspreekt met iemand waarvan je weet dat die zich aangetrokken voelt tot jou. Ik zou die boot afhouden, mijn relatie en partner zijn dan belangrijker dan dat.
Amai, had me niet aan een pyscho-analyse verwacht, dat was ook mijn vraag niet :D. Voor alle duidelijkheid, ik vraag geen persoonlijk advies, dat was ook de vraag niet. Mijn vraag was of sommige mensen al aan de andere kant van het verhaal hebben gezeten en hun verhaal wouden doen.

MAAR minnend BG, ik zal m'n verhaal doen. For the record, en da's misschien belangrijk, ik spreek niet af met mijn collega, haha. We zien mekaar op het werk, en that's it. Ook -voor de eerste poster- is het niet zo dat ik "expres naar het toilet ga om te sturen", of andere verhalen uitvind wanneer mijn partner vraagt wie het is. Leve de fantasie, tbh. Wel is het zo dat wanneer ze een banaal werk-gerelateerd bericht stuurt, ik dat inderdaad niet specifiek thuis vertel. Dat is dan in de zin van "zeg, wat vond jij daarvan vandaag? - roddel roddel". Ik ben daarin ook heel transparant naar mijn partner toe.

Toch bedankt voor het relatieadvies :'), maar het zit zeer goed tussen mij en mijn partner. Ik denk ook niet dat iedereen een scheve schaats kan rijden haha. Ik kom daar ook niet in de verleiding toe. We zitten wel degelijk op dezelfde golflengte. Het is wel inderdaad zo dat ik aanvoel dat mijn collega aangetrokken is tot mij, en ik die boot in bepaalde mate probeer af te houden, om de kerk in het midden te houden. EN omdat ik haar wel een plezant iemand vind (amicaal!). Mijn partner weet btw over die collega, als in: alles.

Maar toch bedankt voor de analyse! Wenst er iemand zijn persoonlijk verhaal te doen?
 
Terug
Bovenaan