Ik vind het gewoon raar dat jullie dit automatisch zien als een date. Een date is voor mij iets "romantisch", een etentje/drankje met een vriend/vriendin is dit alles behalve.
Maar bon inderdaad, zo kunnen we blijven discussiëren. Iedereen zijn eigen goesting
Ja date is idd iets dat mensen anders gebruiken. Maar eerste keer dat ik het hier gebruik, idd tete a tete is beter. Maar das eerder definitie. Ik bedoelde wel degelijk ook gwn vriendschappelijk
Voor mij is dat een romantisch setting met een vrouw op restaurant. Daarom doe ik dat ook niet. Niet dat dat jij dat van mij romantisch hoeft te vinden hè…
Maar dat zijn persoonlijkheden, nu ik erover nadenk ben ik zelf nog nooit 1 op 1 gaan eten met iemand anders dan mijn vriendin…
Frituur met je maat of stoppen bij Mickey d wel, maar dat is het wel zo wat.
Neem nu collega’s bv. Ale jullie doen maar.
Maar gwn mijn persoonlijkheid is daar anders in.
Ik zie die mensen al by far het meest in de week. Ik heb daar geen nood aan, zeker na de obligatoire feestjes ook nog.
Als ik dan al tijd heb in de week heb kies ik eerder voor nog eens een maat te zien of eens op men gemak thuis…
Maar ok je hebt mensen die niet kunnen thuis zitten en die dan praktisch iedere avond wel iets doen. Ik kan dan wel snappen dat je daar anders naar kijkt.
Maar als dat iets is dat je toch al niet veel doet, en als je het doet is het in romantische context met je vriendin. Dan ga je dat niet snel met anderen doen.
Maar ik zal dan mss weer over andere dingen anders denken. Als mijn vriendin staat te dansen met een andere vent kan me dat weer gestolen worden. Ik dans niet graag en zij wel. Komt goed uit.
En dan zie je mensen die meedoen aan temptation die flippen als hun geliefde gwn wat staat te dansen… maar geen issue hebben als ze samen op date gaan. Die staan daar dan anders in.
Zo oude vrienden die je 1 of 2 keer per jaar ziet? Nja dat verwatert gwn snel bij mij. Ik heb meer een kleine groep vrienden die ik relatief vaak zie.