utolor.
Well-known member
Het opvallende is dat sommigen zeggen dat Camber veel goedkoper is dan een lokale schrijnwerker en anderen zeggen dan weer dat die duurder is. Heb een lokale schrijnwerker (met positieve reviews) laten komen om een offerte te laten maken, maar na een maand hebben we nog altijd geen offerte en ik moet er zelf achterzitten om een update te krijgen.Ik heb een vaste schrijnwerker voor maatkasten, maar onlangs toch nog eens 3 andere laten komen uit de buurt om nog eens te vergelijken qua prijs en bij alle drie lager de offertes in lijn met mijn vaste. In 2020 zijn we ook eens bij Camber geweest en die waren toch 3x zo duur als mijn schrijnwerker. Als ik hem vergelijk met maatkastenonline is hij 1,5x duurder ongeveer.
Ik zal misschien nog eens wat andere lokale schrijnwerkers bellen voor offertes, maar heb wel altijd wat schrik voor de oplevering en afterservice. Bij een keten ben je zeker dat het uiteindelijk in orde komt is mijn ervaring, bij lokale aannemers mag je hopen dat ze de tijd en zin hebben om problemen op te lossen. Bij sommigen van die lokale aannemers valt het ook op dat ze vrienden en familie inschakelen om reviews te schrijven en daar heb ik het niet zo mee.