Maatkasten

Ik weet niet welk ontwerp je voor ogen hebt, maar hou er rekening mee dat je meer kwijt bent dan alleen je plaatmateriaal.
Deuvels, schroeven, scharnieren, greepjes, roedes, lades + geleiders....

laat ik het zo zeggen. Ik heb een jaar of twee geleden 2 simpele kastjes gemaakt. van 70x35x220cm. Het hout kostte hiervoor toen iets van €150, maar het hang en sluitwerk was minstens even veel. 12 scharnieren en 6 laderails. Voor een goede set rails voor je lades betaal je al snel 40€ per set.
Ik zei dan ook bewust legkasten ;)
Die lades en beslag kosten idd pakken geld
 
2 maand geleden gekeken voor inbouwkast.

Prijs ikea incl geleverd op 2e verdiep en geplaatst via hun diensten was 3x goedkoper dan de goedkoopste maatkast die we konden vinden.

Voor 10cm extra ruimte, ffkes 5k extra. Dat was het ons niet waard.
 
Wij gebruiken toch al 7 jaar zo goed als alles van meubels van Ikea, en ik zie eigenlijk geen reden om ooit iets duurders te kopen. Moesten de schappen nu echt beginnen doorzakken of zo, dan is het een ander verhaal natuurlijk.
 
Wij gebruiken toch al 7 jaar zo goed als alles van meubels van Ikea, en ik zie eigenlijk geen reden om ooit iets duurders te kopen. Moesten de schappen nu echt beginnen doorzakken of zo, dan is het een ander verhaal natuurlijk.
We zitten hier wel op BG hè. Wij kopen alleen hele dure dingen!
 
Terug
Bovenaan