Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat klinkt als federale politie die veel boetes uitschrijft!Ik ben een federale ambtenaar die zichzelf terug verdiend.
Of iets met de belastingen!Dat klinkt als federale politie die veel boetes uitschrijft!

Toch niet, ik probeer belastingplichtigen, ondernemingen in mijn geval, te overtuigen om hun openstaande schulden toch te betalen.Dat klinkt als federale politie die veel boetes uitschrijft!
Ben je dan lasingenieur? Ik ben altijd bezig geweest met lassen en ook een eindwerk over NDO gedaan via magnetisch onderzoek, nog keure gehad om te werken bij sgs als inspecteur, daar ging men mij de opleiding tot lasingenieur betalen, uiteindelijk niet op ingegaan, dat was met een clausule en die Nederlandse manager stond me niet echt aan.
Zijn die x-rays niet te belastend voor je gezondheid? Wat is zo de verloning voor jouw functie?
.

Of iets met de belastingen!![]()
.
.De juiste mensen moeten maar zeggen dat ze het vervelend zouden vinden en der wordt al op de rem getrapt.En wat is dan de rechtvaardiging?
Ik zou zeker eens een aantal cases presenteren waarin je een beeld schetst van downtime door bv malware infection en het daaruit volgende financieel verlies. Daar zal men zeker wel gevoelig voor zijn![]()
Gelieve mij geen aangifteformulieren te sturen alsook mij te schrappen uit de databanken. Dank u.Dit is mijn job.
Ik doe een basiscontrole van de aangiftes en probeer ervoor te zorgen dat iedereen een aangifte indiend. Ik moet er ook voor zorgen dat iedereen die tijdig een aangifte heeft ingediend, ook tijdig een aanslag krijgt.
Ik verzeker ook mee de dienstverlening (telefoon, loket, post behandeling, invullen van aangiftes).
En nee, ik ben geen expert en heb een brede basiskennis van onze fiscale wetgeving en ik moet ook veel vragen en opzoeken, dus gelieve geen fiscale vragen persoonlijk aan mij te stellen.

Dus alle shit komt bij jou terecht?Titel: Turnaround coördinator
Inhoud: Om de x jaar dient een industriële installatie stilgelegd te worden voor onderhoud, inspectie, reiniging, aanpassingen die niet tijdens productie gerealiseerd kunnen worden.
Op voorhand worden alle taken opgesomd en ik voorzie per taak een jobmap met tijdsplanning, vergunningen, schema's, materiaal, ...
Tijdens de turnaround ben ik het centraal aanspreekpunt tussen productie, maintenance, externen en zorg ik ervoor dat alles goed verloopt.

"Iedereen van de job want ze komen foto'kes pakken" en "voor de zekerheid de metingen met een radioactieve bron overbruggen want die kunnen eventjes raar doen"NDO (niet destructief onderzoek) inspecteur.
Kwaliteit van lassen, plaatmateriaal, gietstukken,... checken.
Oppervlakte onderzoek dmv magnetisch of penetrant onderzoek.
Inwendig dmv radiografisch of ultrasoon onderzoek.
Het meeste doe ik radiografie.
Eigenlijk hetzelfde als een radioloog in het ziekenhuis, maar dan met iets straffere straling. (x-stralen of gamma-stralen Ir192 / Se75)
Ik vraag me altijd af :Treinen klaarmaken dit betekend buiten en binnen nazicht, aan de uiterste stuurposten allerlei testen uitvoeren en een remproef met een schouwer. Rangeren van treinen tussen bundels en stations/carwash. Koppelen en ontkoppelen naar gelang de nood van de reizigers. Mensen van punt A naar B alsook defecten treinen naar werkplaatsen brengen.
.Officieel doen wij niets behalve geconcentreerd naar buiten kijken. Mogen ook geen smartphone of tablet die niet geleverd is door werkgever aanwezig hebben op stuurtafel en moet ook op vliegtuigstand staan normaal. Niet officieel zal er wel berichten gestuurd worden, Spotify, af en toe forums gelezen worden ofzo. Maar echt 100% film kijken zal zelden gebeuren.Ik vraag me altijd af :
- wat jullie doen op bvb een lijn zoals de 50A waar geen (of toch geen belangrijke) wissels/stations zijn en waar jullie wss die snelheidsbeperkingen volledig van buiten kennen
- gerelateerd hiermee: hoe jullie gecontroleerd worden dat jullie niet gans de tijd naar netflix zitten te kijken tijdens de ritten.
Ik ken toch iemand die veel Netflix kijkt in zijnen trein.Officieel doen wij niets behalve geconcentreerd naar buiten kijken. Mogen ook geen smartphone of tablet die niet geleverd is door werkgever aanwezig hebben op stuurtafel en moet ook op vliegtuigstand staan normaal. Niet officieel zal er wel berichten gestuurd worden, Spotify, af en toe forums gelezen worden ofzo. Maar echt 100% film kijken zal zelden gebeuren.
Al onze ritten worden gecontroleerd soort zwarte doos dus elke fout die we maken weten ze en mogen we achteraf uitleggen. Geloof me als je netflix kijkt zal je wel fouten maken.We krijgen ook begeleide ritten of kan FOD onaangekondigd aan ons deur staan.

Ja tijdens men pauze soms ook.Ik ken toch iemand die veel Netflix kijkt in zijnen trein.
Weliswaar tijdens het wachten![]()
Bwa, valt goed mee.Dus alle shit komt bij jou terecht?![]()

.