Mijn vriendin heeft daar een halfjaartje gewerkt bij de klantendienst of welke titel ze daar ook gebruiken.
In het begin was ze daar heel tevreden, grondige opleiding, eens in de auto gezeten zodat ze ook kennis heeft waarover ze praat enzo.
De laatste maanden was ze daar heel ongelukkig, veel telefoontjes van mensen met een probleem en dan was het een ramp om dat in orde te brengen. Ik kan nu geen specifieke voorbeelden herinneren, ik weet alleen dat ze dan (terecht) geambeteerde mensen aan de lijn kreeg die al weken op een antwoord aan het wachten waren. Zij wou oprecht helpen maar zij moet dan ook aan een bepaald team uitleg vragen en dat liet op zich wachten en vaak kon ze dus geen concrete oplossing bieden. Dat is ook de reden waarom ze gestopt is (was wel jobstudent) want verdiende heel goed als student, iets van een €2100 voor volledige maand en thuiswerk.
Ook non-stop telefoon, het kan zijn dat je als Vlaming belt en dat er op dat moment geen Nederlandstalige mensen zijn, dan vragen ze of je in het Engels geholpen wilt worden of de dag erna opnieuw wilt bellen,...
Dus de auto zelf en de opleiding voor het personeel en het geheel op zich lijkt me heel mooi maar het is te hopen dat je geen problemen hebt want dan kan het zijn dat je niet goed geholpen wordt.