Loungekussens

Waar zou ik goede, betaalbare loungekussens kunnen kopen? We hebben onze eigen loungebank voor in de tuin gemaakt met douglashout (was goed te doen). Nu hebben we echter goeie kussens nodig. Op maat is het totale kostenplaatje rap over de 1000 euro. Kussens niet op maat zijn ook tamelijk duur. Zo heb ik https://www.4seizoenentuinmeubelen.nl/loungekussens-havana-jute-60x60-60x40cm.html gevonden, en dat is dan 52 euro per kussen. Geen idee hoe de kwaliteit is. Maar ik vind dat echt veel geld voor een kussen.

Naar mijn mening is heel die loungebank/loungekussen en tuinmeubelen sector zodanig rot dat ze gewoon zoveel mogelijk geld uit de mensen hun zakken willen slaan voor subpar kwaliteit.
 

Zelf je materialen kopen en aan een handig iemand vragen om overtrekken op maat voor je te naaien? Al denk ik dat je al rap aan 30 euro materiaalkosten zal zitten voor 1 kussen hoor. Schuim, waterwerende stof en rits.
 

Zelf je materialen kopen en aan een handig iemand vragen om overtrekken op maat voor je te naaien? Al denk ik dat je al rap aan 30 euro materiaalkosten zal zitten voor 1 kussen hoor. Schuim, waterwerende stof en rits.
Dat lijkt mij te veel werk. We hebben liever iets waaraan we geen werk meer hebben aangezien we die bank al gemaakt zelf gemaakt hebben.
 
Terug
Bovenaan