Lost Ark

Lost Ark

ok, nieuw event geeft veel mats
130 stones en 4k armor stones atm .. wish me luck ^^
edit: pfff fuck me ... 10 fails opnieuw

Ik heb wel luck eig met honen, zit op 1472,5.

Valtan P1 down gisteren maar P2 is nog lastig… wel laatste fase gehaald 1x op paar uur progress.

south vern chaos line harde dungeon geeft wel nice mats
200 greater leap stones en 3k armor stones

ben nu aan het twijfelen wat ik nu eerst zou levelen, weapon +12 naar +20 (lol :p) of alles naar +15 brengen (lol :p)

hebben jullie gemerkt bij het dismantlen van gear van chaos dungeons je krijgt er nu bijna alleen maar silver en honor shards van?

Nee ze, vandaag ook weer met mijn daily materials 3 hones kunnen doen en 1 succes alweer :p 7% kans.
1475 nu.

Ik hone gwn telkens ik mats heb.
Ja maar ge zit toch iets of wa te swipe. Da kan ni anders, tenzij da gij volk hebt da u mats zit te geve.

Ik speel ENORM veel en ik zit maar op 1415, terwijl da ik 5 chars heb die da richting mijn GS pushe. Ik zit zonder gold en zonder mats :p no way da gij ni swiped.

En da's ni erg he, ge moogt da. Ik heb er ook al een paar 100 in gestoke voor skins en dergelijke. Ma gewoon door te spelen zit gij ni op 1475 :p Zelfs me insane luck is da ni uit te legge.

But hey, you do you. Ge zit goe voor de komende maande al ^^

Mijn volgende da ik naar 1415 ga doen is men pala. Mijn gunslinger parkeer ik nu ff buite me bound mats. Maar die freaking essences moetk ook nog constant kopen en craften etc. Annoying

1653178531627.png
1653178541278.png

Mijn crit mag iets beter nog, maar we komen er ^^

Ik speel ENORM veel en ik zit maar op 1415, terwijl da ik 5 chars heb die da richting mijn GS pushe. Ik zit zonder gold en zonder mats :p no way da gij ni swiped.
Maar da zegt niks hé :P Hangt ook af van uw geluk met RNG (voor alles) en hoe je speelt natuurlijk.

Los daarvan, hij heeft wel al toegegeven dat hij niet F2P is ;)

Maar da zegt niks hé :p Hangt ook af van uw geluk met RNG (voor alles) en hoe je speelt natuurlijk.

Los daarvan, hij heeft wel al toegegeven dat hij niet F2P is ;)
True, naar 1415 heb ik een paar 100% pity gehad. Van +15 naar +16 op shoulders en gloves was annoying ^^

Nu ga ik me gewoon ff bezig houden met collectibles en eventueel men pala ook naar 1415.. Hoewel da het gold verlies van de abyssals op hard ook wel vervelend gaat zijn dan.

Ik heb geen enkele pity gehad sinds ik 1370 geworden ben :p

Ik heb idd wel 3 accounts gekregen van maten da gestopt zijn, nie dat die super veel value hadden maar hielp wel om bvb gems tot level 7 te upgraden, toch redelijk wat gold en mats ook.

Ik heb idd wel 3 accounts gekregen van maten da gestopt zijn, nie dat die super veel value hadden maar hielp wel om bvb gems tot level 7 te upgraden, toch redelijk wat gold en mats ook.
Geen enkele pity hone gehad? Dat kan echt gewoon niet op die ilvl? Lol

Ik heb ool al iets van 60-80 euro erin gestoken maar dat was gwn die 1ste skin gekocht en de ark pass vorig maand.

enkel de ark pass en founders bij release
voor de rest mij nog altijd proper kunnen inhouden :)

Geen enkele pity hone gehad? Dat kan echt gewoon niet op die ilvl? Lol

Ik heb ool al iets van 60-80 euro erin gestoken maar dat was gwn die 1ste skin gekocht en de ark pass vorig maand.

Ik zever niet, heb laatste tijd enorm veel 3 taps gedaan (5% base chance). Sinds ik boven 1415 ben heb ik eigenlijk nie echt meer geswiped, gwn daily/weekly mats alles in main gepompt.

Zelfs mijn +20 weapon had minder dan 20 attempts nodig.

Gisteren trouwens Valtan p2 neer met de guild. Zalige fight gewoon!
Nu focussen op paladin naar 1400+ te brengen, maar heb echt niks van gold en silver meer :(

Ni zeker wa ik nu zou doen, main heeft net 1430 gehit...
Vykas in KR is 1430 normal / 1460 HM. Dus op 1430 blijven en nu ff op alts focussen of pushen naar 1445 voor Valtan HM?

Terug
Bovenaan