Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt niet, Die Rus die de YT video's maakt maakt op zo'n video de vergelijking tussen de release van RU en EU op de release van RU toen Valtan werd gereleased was er veel meer mogelijkheid om gold de verdienen dan hetgene wat wij krijgen in EU.Ja ma das ook omda in KR & RU ge gewoon veel meer content hebt momenteel ook.
Ik heb echt geen enkel issue me gold verdiene en ik doe amper moeite. Speel ocharme maar 2 characters op nen dag meestalkheb van de meeste die zijn allemaal fully rested omda ik gewoon geen goesting heb om er een job van te maken.
Kvond die naruni race wel een super toffe event, en die vorige challenge guardian was ook nog wel nice, den huidige is wa minder. En die kip, meh, veel minder shit da ge ervan krijgt.
Maar alsk me ni vergis ist in KR en RU back to back zo'n dingen en hier gaat het wa trager. Tis ook nog maar paar maand oud en iedereen verwacht zelfde als da ge in de ander twee hebt terwijl da ook jaren geduurd heeft.
Het enige spijtige vindk gewoon wel da ze ni leren uit de fouten da ze hebben gemaakt in de ander regios en exact dezelfde maken hier.
That's just silly, ik heb nu op 1 dag 15k verdient door gewoon te spelen en da zonder de abyssals... Ik zit op 37.5k gold momenteel en tis ni da ik het voor iets anders nodig heb dan mijn honing momenteel. Bedoel hiermee de gold cost per level en ni mats kopen want daar hou ik me enkel mee bezig als ik ant rage ben voor ne bepaalde level te haleKlopt niet, Die Rus die de YT video's maakt maakt op zo'n video de vergelijking tussen de release van RU en EU op de release van RU toen Valtan werd gereleased was er veel meer mogelijkheid om gold de verdienen dan hetgene wat wij krijgen in EU.
Ook in KR versies met elk nieuwe release van content waren er verschillende mogelijkheden om gold te verdienen.
Ze hebben gewoon geleerd van hun "fouten" en gezien dat ze te veel gold gaven bij vorige versies en ze laten nu bij westerse versies die gold rewards uit om ons gewoon te laten betalen voor gold.

Ja maar wat is efficient spelen, uw honings mislukken, uw enigste gold income is dungeons & misschien Argos P1 en P2 eventueel (ben nog maar 1395) en Una Chests op een gegeven moment ga je niet kunnen dan eigenlijk gold te kopen vanuit de shop.Gohja als ge echt efficient probeert te spelen dan moet gold wel geen probleem zijn toch. Ne maat van mij heeft eergisteren nog een relic stuk jewelry verkocht voor 59k lol. Denk dat die al rond de 100k gold zat. Die koopt geen mats, speelt gewoon 2-3 chars en zit op 1445 op z'n main en 1400+ op z'n hoogste alt, denk dat hij nog wat andere rond 1370 heeft ook.
In principe is er ook geen enkele reden om Valtan of Vykas te "moeten" doen op week 1 uiteraard, als Vykas laatste week juni uitkomt vind ik dat wel goeie timing op zich... Tegen die tijd moet je toch echt wel véél mats kunnen grinden hebben om tot 1460 te geraken.
Ja maar wat is efficient spelen, uw honings mislukken, uw enigste gold income is dungeons & misschien Argos P1 en P2 eventueel (ben nog maar 1395) en Una Chests op een gegeven moment ga je niet kunnen dan eigenlijk gold te kopen vanuit de shop.
Uw maat kon die relic verkopen omdat hij het geluk gehad heeft om Valtan te kunnen doen. Ik weet niet eens of ik dat ooit ga kunnen doen de road to 1415+ lijkt zo ver weg en ik denk dat het zo gaat blijven. Tenminste tot de honing rates beter worden.
@EvilSwordfish
We zitten denk ik op een slechte server + de guild is ook niet echt superactief kdenk dat je echt voicechat moet hebben met Valtan.
Alé van die server weet ik niet onze server staat altijd op good terwijl de rest op busy staat lol.
Goh, ik vergelijk de general chat met vroeger, die is ook nu ook meestal veel stiller en kalmer dan vroeger.Ja maar sel was 1 van de drukste de eerste weken... en dan zijn er masaal mensen weggetrokken vanwege de queues.
Maar om nu te zeggen dat er te weinig volk is, dat denk ik niet.
Ik heb gisteren nog Argos gedaan die jewelery was maar 10-50g ofzo lolRelic jewelry hebde overal he, nie enkel van Valtan... Dus dat hij lucky is door Valtan te doen klopt niet...
Relics droppen van guardians, chaos dungeons, weekly challenge guardians, ....
of het moet de drop van het jaar zijnIk heb gisteren nog Argos gedaan die jewelery was maar 10-50g ofzo lol
Tis juist de laatste relics van de laatste raid die goed verkoopt, verkoop maar een jewelry die niet van Valtan is je gaat er geen 50k voor krijgen denk ik.

Ik heb gisteren nog Argos gedaan die jewelery was maar 10-50g ofzo lol
Tis juist de laatste relics van de laatste raid die goed verkoopt, verkoop maar een jewelry die niet van Valtan is je gaat er geen 50k voor krijgen denk ik.
Klopt niet hé. Voor uw 1395 alleen heb je al volgende income-bronnen:Ja maar wat is efficient spelen, uw honings mislukken, uw enigste gold income is dungeons & misschien Argos P1 en P2 eventueel (ben nog maar 1395) en Una Chests op een gegeven moment ga je niet kunnen dan eigenlijk gold te kopen vanuit de shop.