Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge bedoelt da ge een paar 1000 euro der al hebt ingegooid om het makkelijker te maken?Ik heb wel luck eig met honen, zit op 1472,5.
Valtan P1 down gisteren maar P2 is nog lastig… wel laatste fase gehaald 1x op paar uur progress.

Eh ik deed het voor die una gold, legion raid kan me momenteel ni echt schelen, kben aan het denken om een andere mijn main te maken. Men pala ofzo, wil liever support spelenge gaat wel moeten, volgende legion raid normal is 1445![]()

de huidige op hard is ook 1445ge gaat wel moeten, volgende legion raid normal is 1445![]()
ge gaat wel moeten, volgende legion raid normal is 1445![]()
Vykas is 1430 normal & 1460 hard mode (toch in KR &RU).de huidige op hard is ook 1445

Ge bedoelt da ge een paar 1000 euro der al hebt ingegooid om het makkelijker te maken?![]()
7% kans.Ja maar ge zit toch iets of wa te swipe. Da kan ni anders, tenzij da gij volk hebt da u mats zit te geve.Nee ze, vandaag ook weer met mijn daily materials 3 hones kunnen doen en 1 succes alweer7% kans.
1475 nu.
Ik hone gwn telkens ik mats heb.
no way da gij ni swiped.
Zelfs me insane luck is da ni uit te legge.Maar da zegt niks héIk speel ENORM veel en ik zit maar op 1415, terwijl da ik 5 chars heb die da richting mijn GS pushe. Ik zit zonder gold en zonder matsno way da gij ni swiped.
Hangt ook af van uw geluk met RNG (voor alles) en hoe je speelt natuurlijk.
True, naar 1415 heb ik een paar 100% pity gehad. Van +15 naar +16 op shoulders en gloves was annoying ^^Maar da zegt niks héHangt ook af van uw geluk met RNG (voor alles) en hoe je speelt natuurlijk.
Los daarvan, hij heeft wel al toegegeven dat hij niet F2P is![]()
Geen enkele pity hone gehad? Dat kan echt gewoon niet op die ilvl? LolIk heb idd wel 3 accounts gekregen van maten da gestopt zijn, nie dat die super veel value hadden maar hielp wel om bvb gems tot level 7 te upgraden, toch redelijk wat gold en mats ook.
Geen enkele pity hone gehad? Dat kan echt gewoon niet op die ilvl? Lol
Ik heb ool al iets van 60-80 euro erin gestoken maar dat was gwn die 1ste skin gekocht en de ark pass vorig maand.