Lost Ark

Lost Ark

ja zou kunnen dat ze dat doen roteren zoals in koreaanse/ru versie. Maar beetje in gaten houden tussenin wanneer goeie moment is he. En eens iedereen meer gold heeft word er al makkelijker meer betaald .

Echt om zot van te worden hoe m’n honings enkel nog lukken als ik 100% artisan heb.

Zelfs met full materials had ik enkele 35% kansen gedaan, alles blijft gwn falen.

Zit op 177 fails.

Echt om zot van te worden hoe m’n honings enkel nog lukken als ik 100% artisan heb.

Zelfs met full materials had ik enkele 35% kansen gedaan, alles blijft gwn falen.

Zit op 177 fails.
Op wa ilvl?

Ik zit op 1336.36 met een kleine 76 fails, denk da da zelfs account wide is :p

Nu ik ben wel ni bezig me honing buite me bound mats. Al de rest verkoop ik gewoon.

Zit nu op mooie 21k gold

Njaa ik weiger het spel zo te spelen. Als ik mij zo zou moeten bezighouden spelek wel gwn op de beurs xD

Ale ieder z’n ding natuurlijk :D

ik zit op 983 en heb juist Feiton gedaan. ik zou nu ook willen rushen naar T3 om mijn mats beginnen verkopen, want zit echt te stressen voor gold.
Zit maar aan 3500 gold ook voor raid potions zit ik aan een 200 stuks en het kost ook blijkbaar iets van 200 gold (voor 9 potions) om van die elemental HP potions te maken in mijn stronghold :eek:

Die elemental potions maak ik ook niet hoor. Ben ondertussen +1300 en ik gebruik nog steeds enkel de blauwe versie.
Op mijn chars die onder pakweg 600 itemlevel zijn gebruik ik zelfs enkel de groene versies.

Als ik eens aan Argos geraak zal ik wellicht wel de paarse gebruiken, maar enkel voor die encounter voorlopig.

Die elemental potions maak ik ook niet hoor. Ben ondertussen +1300 en ik gebruik nog steeds enkel de blauwe versie.
Op mijn chars die onder pakweg 600 itemlevel zijn gebruik ik zelfs enkel de groene versies.

Als ik eens aan Argos geraak zal ik wellicht wel de paarse gebruiken, maar enkel voor die encounter voorlopig.
Doe je geen guardian raids of die tower? daar kan je alleen die % HP potions gebruiken.

Nja ik gebruik vooral wel 60's, zijn idd wat duurder maar boeit mij nu ook weer niet zo heel veel. Heb er wel veel kunnen craften. Op lullaby island wat foraging doen en je hebt snel veel materials daarvoor.

Zit op 1365. Daarnet 5 honing attempts, 4 succesvol... Een 30%, 25 en 2x 15% gelukt lol met amper 1 faal.

Diene Lost Ark subreddit is behoorlijk toxic geworden se, ik ga ervan weg blijven.

Da gezegd zijnde ben ik ingame wa aan het vasthangen. Mats farmen duurt lang, zit nu op 1060 en aan dit tempo gaat het een maand duren om genoeg te farmen voor 1080, ik moet wat meer moeite doen maar te weinig tijd. :(

Zeker lezen, vanaf volgende week krijg je nog meer materiaal om naar T3 te geraken, honing succes gaat niet omhoog maar je krijg ook materiaal om de honing success te verhogen
Zeker lezen!

Denk dat da die skins zijn da ze aan de koreanen week of twee geleden gegeven hebben omdat de EU/NA launch zo populair was. Ze gingen iets nieuw doen als 100k man het zou spelen.. Yeah xD

Maar tis wel tof natuurlijk. Although da geeft gewoon die weners op Reddit ook wss het gevoel van "kijk het werkt" dus het gaat ni beter worde me die subreddit :(
Diene Lost Ark subreddit is behoorlijk toxic geworden se, ik ga ervan weg blijven.

Da gezegd zijnde ben ik ingame wa aan het vasthangen. Mats farmen duurt lang, zit nu op 1060 en aan dit tempo gaat het een maand duren om genoeg te farmen voor 1080, ik moet wat meer moeite doen maar te weinig tijd. :(
That's when you get alts :p

Als ge die post bekijkt bijvoorbeeld van het team vinden ze het raar dat niemand met altjes speelt. Het spel is letterlijk bedoelt da ge alts gebruikt om van u alt naar u main te funnele. Waardoor zij iet hebben van "ow, da's normaal da ge issues hebt als ge da ni doet"

Maar denk dat mensen da nog ni echt snappen.

Ik als Altaholic vind da anders wel zalige manier van werken :D

Mijn berserker zit waarschijnlijk dit weekend in T2 misschien vandaag zelfs al alsk de grand prix en merchants enal uitkoop en alles naar hem stuur ^^

Ik ben totaal geen altoholic dus ik heb het ook wel wat lastig met dat concept.

Die post is echt wel schitterend gezegd hoor, dat ze inzien dat ze de content te vroeg released hebben.
Blijkbaar had Gold River (den "chef") al gezegd voor EU/NA release dat Argos 1 maand na release zou uitkomen... had dat gemist.

Die rewards zijn denkek vorige week aan KR gegeven? Das toch mega zalig dat ze dat bij ons nu ook geven? Zulke skins wil ik echt :D

Verder benk vooral gewoon blij dat ze hun fout van content rushen ingezien hebben, en honing success rates niet wijzigen maar wel meer materials gaan bezorgen. Zo is iedereen content :)

Denk dat da die skins zijn da ze aan de koreanen week of twee geleden gegeven hebben omdat de EU/NA launch zo populair was. Ze gingen iets nieuw doen als 100k man het zou spelen.. Yeah xD

Maar tis wel tof natuurlijk. Although da geeft gewoon die weners op Reddit ook wss het gevoel van "kijk het werkt" dus het gaat ni beter worde me die subreddit :(

That's when you get alts :p

Als ge die post bekijkt bijvoorbeeld van het team vinden ze het raar dat niemand met altjes speelt. Het spel is letterlijk bedoelt da ge alts gebruikt om van u alt naar u main te funnele. Waardoor zij iet hebben van "ow, da's normaal da ge issues hebt als ge da ni doet"

Maar denk dat mensen da nog ni echt snappen.

Ik als Altaholic vind da anders wel zalige manier van werken :D

Mijn berserker zit waarschijnlijk dit weekend in T2 misschien vandaag zelfs al alsk de grand prix en merchants enal uitkoop en alles naar hem stuur ^^

Maar hoe gear ik mijn alts dan... :headshake:

Maar hoe gear ik mijn alts dan... :headshake:
Door gewoon meer te spelen als je er de tijd voor hebt. :biglaugh:
En die alts op een iets trager tempo te levellen dan je main.

Ik heb 4 alts, en probeer zoveel mogelijk van dagelijks chaos runs te doen. Die resources doorsturen naar de eerste alt die ik wil verder levellen.
3 van mijn alts heb ik nog niet verder gegeared dan 340, de materials stuur ik al 10 dagen naar mijn alt die ik nu verder probeer up te graden en zo ook bijna 600 is. vanaf dat die tier 2 is doe ik hetzelfde met de volgende alt, als ik zelf nog tijd genoeg vind :biglaugh:

Op dit moment krijgen we van die event tokens extra voor de meeste zaken die je doet ingame
Vergeet die ook niet te gaan ruilen want je kan ze ook weer ruilen voor veel extra materials, net zoals bij de ship vendors, guild shop of de chaos token exchanger.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan