Welke speed run guide is dit? Die op maxroll.gg? Ik heb die gisteren en vandaag grotendeels gevolgd (sommige islands had ik al completed dus was het soms zoeken welke stap ik mocht overslaan) maar ik zit al op stap 31 en da's de voorlaatste blijkbaar, terwijl ik nog steeds op ilvl 520 met veel te weinig mats over om naar de 600 te geraken.Wel al redelijk wat T2 mats gekregen maar ik betwijfel of het genoeg gaat zijn.
Klopt echt iets niet… Doe jij altijd uw daily/weekly quests, en haal je overal uw T1 mats uit:
- Tower
- Ship vendor in’t dock
- Guild vendor met die rode shards
- “Infinite” chaos dungeon vendor
Dit zijn weekly echt een hele hoop mats.
Vind ik idd ook raar. Ik ben ilvl 546.66 nu, met een totaal van 10 fails (pfffff)... maar zelfs zonder die fails zou ik de 600 nog niet gehaald hebben. Maar ik heb wel niet veel chaos dungeons en raid bosses gedaan. Aan de tower run ben ik gisteravond begonnen, voor die cube moet ik blijkbaar eerst nog een groengekleurde quest doen die ik niet heb. Compass Events heb ik nog niet van gehoord, die trade merchant boats zag ik wel maar nog geen interactie mee gehad.
Cube haal je zoveel niet uit.
Maar de aap komt hier wel uit de mouw… chaos dungeons zijn zowat de belangrijkste bron van mats.. guardians ook gekoppeld aan de welcome challenges. Sommige van die challenges geven zot veel mats.
Hate to say it maar tot 580 is het easy, vanaf 580 gaat het retetraag omdat de honing kost zo hoog is en de slaagkans 40% is.
Ik zit aan bijna 90 honing fails. Maar wel in T3.
Die Tower doe je trouwens eigenlijk eerst beter op een alt, dan krijgt je main van elke floor T1 materials. Natuurlijk voor veel mensen niet realistisch.
Wel al redelijk wat T2 mats gekregen maar ik betwijfel of het genoeg gaat zijn.