RPG PC PS5 XBOX Lords of the Fallen

Ik heb de eerste nooit gespeeld dus dit zou ik niet kunnen zeggen. Als je van het gerne houd zou ik hem zeker spelen.
Ik hou wel van het gerne en allemaal wel is geprobeerd maar nooit echt ver geraakt buiten dan the surge 1 & 2 en lords of fallen (2014) die ik heb uitgespeeld.

Deze misschien is 2de hands of in sale is proberen.
 
Aangekomen in die Skyrest bridge, dit is wel echt heeeel Soulslike lol, maar I love it.
Nog steeds tevreden ? Nu enkele dagen later na het uitspelen blijf ik toch tot de conslusie komen dat dit echt nog een goeie game is. Heeft “ had “ wel zijn foutjes in het begin “ vooral kwa performance “ maar toch goed gedaan voor die studio.
 
Nog steeds tevreden ? Nu enkele dagen later na het uitspelen blijf ik toch tot de conslusie komen dat dit echt nog een goeie game is. Heeft “ had “ wel zijn foutjes in het begin “ vooral kwa performance “ maar toch goed gedaan voor die studio.

Ik zei het gisteren nog tegen vrienden van mij, dit is meer Souls dan Souls lol if that makes sense. Die sfeer, die verslavende combat, exploratie wordt enorm hard beloond, een wapen upgrade is ook wel écht wel een upgrade, ja ik ben hier echt wel zot van op dit moment.
Zit ook nog totaal niet ver, kan nog maar juist wapens/armor van bazen exchangen. Heel het idee dat die 2de wereld daar zo volledig in verweven zit vind ik ook echt wel zot.
Wel al een aantal crashes gehad, dus ik ga zeker niet zeggen dat het perfect loopt, maar als ze die nog kunnen oplossen, is dit voor mij het spel dat ik zocht na Dark Souls
 
 
En weeral een patch, ondertussen loopt het spel quasi perfect (voor mij dan toch)
Ben wel op weg naar the endgame spijtig genoeg, snap niet dat deze game niet meer herkenning krijgt 🤷‍♂️
 
En weeral een patch, ondertussen loopt het spel quasi perfect (voor mij dan toch)
Ben wel op weg naar the endgame spijtig genoeg, snap niet dat deze game niet meer herkenning krijgt 🤷‍♂️
Het is al een zot jaar geweest hé. En laat de meest voor de hand liggende goty een eindeloos herspeelbare RPG zijn waar veel volk nu pas het einde van begint te zien.

Vrij zeker dat ik ook ga smullen van deze.. wanneer ik er ooit aan begin :p
 
Het is al een zot jaar geweest hé. En laat de meest voor de hand liggende goty een eindeloos herspeelbare RPG zijn waar veel volk nu pas het einde van begint te zien.

Vrij zeker dat ik ook ga smullen van deze.. wanneer ik er ooit aan begin :p
100% akkoord, die bepaalde RPG ben ik ook belachelijk lang mee bezig geweest .

Ben curieus wat je er van gaat vinden, ik vind het echt een héél goe spel, beste dat ik dit jaar gespeeld heb, na die bepaalde eindeloos herspeelbare rpg ;)
 
Net de eerste echte baas (Pieta) dood gekregen, is het normaal dat die filmpjes precies slide shows zijn (haperen niet maar lijken frames te skippen ofzo)? Spel ziet er cava uit maar die filmpjes zijn tot nu toe verschrikkelijk. Ik speel op PS5.
 
Af en toe het spel eens sluiten en opnieuw starten helpt wel maar dat filmpje na Pieta was inderdaad niet vlot...
Zit hier al wat verder en het is wel beter geworden.

Ben hier momenteel bezig met
The Hushed Saint
en dat zou niet zo moeilijk moeten zijn maar ik verkloot het toch altijd. :laugh:
 
Af en toe het spel eens sluiten en opnieuw starten helpt wel maar dat filmpje na Pieta was inderdaad niet vlot...
Zit hier al wat verder en het is wel beter geworden.

Ben hier momenteel bezig met
The Hushed Saint
en dat zou niet zo moeilijk moeten zijn maar ik verkloot het toch altijd. :laugh:
Ik vond die toch pittig zu 😅
 
Terug
Bovenaan