RPG PC PS5 XBOX Lords of the Fallen

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
lotf.png


release: 13 oktober 2023
genre: action RPG
dev: Hexworks

Lords of the Fallen reboot.

Lords of the Fallen introduces an all-new, epic RPG adventure in a vast, interconnected world more than five times larger than the original game.

After an age of the cruellest tyranny, the demon God, Adyr, was finally defeated. But Gods… do not fall forever. Now, aeons later, Adyr’s resurrection draws nigh. As one of the fabled Dark Crusaders, journey through both the realms of the living and the dead in this expansive RPG experience, featuring colossal boss battles, fast challenging combat, thrilling character encounters, and deep, immersive storytelling. Will your legend be one of light… or one of darkness?

 
Voorzichtig enthousiasme. Kan echt niet geloven dat ze gewoon exact dezelfde naam gebruiken als een game van een paar jaar oud. Leveldesign, animaties en bosses zien er nog wel interessant uit. Ik ga de reviews toch in de gaten houden.
 
De typische Eurojank feel zal er nog altijd wel een beetje inzitten, dus de Japanse kwaliteit moet je niet verwachten. Maar het heeft op zijn minst toch al iets meer zijn eigen karakter dan het origineel.

Lijkt alvast qua gameplay veel meer op The Surge dan het originele Lords of The Fallen, en da's alleen maar goed :p
Wel volledig nieuwe studio. precies?
 
Ziet er heel cool uit, maar zou toch fijn zijn om een demo te hebben voor launch. Ik denk dat er duidelijk lessen getrokken zijn vanuit het origineel gelijk de gameplay die er gelukkig minder traag uit.

Echter hoe goed dat combat voelt, het geklang van uw zwaard tegen armour, de moveset en hoe soepel het al dan niet beweegt is voor mij de belangrijkste factor bij deze games. Hopelijk zit het hier goed.
 
Zware Dante's inferno vibes bij dat crusader-figuurke :p Please be good!
Was ook mijn gedacht!
Die heb ik eigenlijk nooit gespeeld, mss keer checken op men SD, heb hem hier wel liggen.
Toffe game. Zeker geen hoogvlieger, maar als je het hebt voor games als God of War (de originele), Devil May Cry en consoorten dan is dit wel eentje die je kan meenemen!
 
Terug
Bovenaan