RPG PC PS5 XBOX Lords of the Fallen

En Elden ring is een open world DS spel dus ja toch? :p
Denk niet dat Lords of the fallen the size en open world gehalte gaat hebben van Elden Ring, denk dat het eerder gaat te vergelijken zijn met een Dark Souls/Bloodborne wereld. Kan verkeerd zijn uiteraard
 
Denk niet dat Lords of the fallen the size en open world gehalte gaat hebben van Elden Ring, denk dat het eerder gaat te vergelijken zijn met een Dark Souls/Bloodborne wereld. Kan verkeerd zijn uiteraard
Ja ik snapte u hoor en ik geef je gelijk in wat je zegt. Ik bedoel alleen maar dat je als nog Elden Ring en Lords of the Fallen wel kan vergelijken met elkaar, ze gaan nog altijd een soortgelijke gameplay en ideeën hebben. Dus op zich vind ik wel dat je het nog altijd met een game als Elden Ring kan vergelijken, gewoon misschien wat minder open en vrij..

Persoonlijk doet deze LotF mij het meest denken aan Demon's Souls, vooral qua sfeer dan.
 
Ja ik snapte u hoor en ik geef je gelijk in wat je zegt. Ik bedoel alleen maar dat je als nog Elden Ring en Lords of the Fallen wel kan vergelijken met elkaar, ze gaan nog altijd een soortgelijke gameplay en ideeën hebben. Dus op zich vind ik wel dat je het nog altijd met een game als Elden Ring kan vergelijken, gewoon misschien wat minder open en vrij..

Persoonlijk doet deze LotF mij het meest denken aan Demon's Souls, vooral qua sfeer dan.

Zal leuk zijn eens ge een uurke bezig zijt en de roly-poly skellies spotten u op 50 meter afstand. :unsure:
 
Vandaag zou er er gelimiteerd materiaal uit mogen komen van content creators blijkbaar.
FightingCowboy zou 9 episodes van zijn let's play online mogen zetten voor het review embargo :)

Langs de ene kant kijk ik er niet graag op voorhand naar, maar wel benieuwd hoe het spel is :unsure:
 
Ik zou wel graag wat meer zien en info hebben want ik ben nog altijd wat twijfelachtig over de game, de vorige zag er ook goed uit, maar speelde niet zo heel waaw.. Bij deze denk ik soms amai nice en soms doet het mij aan de vorige denken, dus ik ben niet persé overtuigd of zeker. Wat meer info en details van andere is zeker welkom.
 
Vandaag zou er er gelimiteerd materiaal uit mogen komen van content creators blijkbaar.
FightingCowboy zou 9 episodes van zijn let's play online mogen zetten voor het review embargo :)

Langs de ene kant kijk ik er niet graag op voorhand naar, maar wel benieuwd hoe het spel is :unsure:
In dit geval ga ik mss toch 1 episode zien van FightingCowboy. Goede content creator en al zeker voor dit soort games.
Ben aan zich wel hyped, desondanks de eerste niet goed was.
 
De eerste was slecht. Maar daarna The Surge. Veel beter. Deze is wel van een nieuwe studio..

Beetje raar dat ze verder bouwen op het origineel maar zal dan toch relatief succesvol zijn geweest? Ziet er alvast de coolste Westerse "Soulslike" uit totnutoe.
 
Is er al iets bekend van speelduur ? Man man man. Oktober. Duur maandje. Nu nog mirage bezig. Dan komt deze. Daarna spiederman 2 en alan wake. 🙈🙈🙈
 
Ik denk niet dat ik deze ga spelen, ik vind hem er eerlijk gezegd niet zo interessant uit zien. Veel gimmicks waar ik eigenlijk niet echt veel interesse in heb en heel de tijd dacht van moet dat? De art style doet mij ook veel meer denken aan games zoals Darksiders (waar ik niet zo fan van ben), gameplay zelf vind ik er ook niet zo heel waaw uit zien. Niet dat ik denk dat het slecht is, maar gewoon zeer "okish" maar voor "okish" heb ik geen tijd momenteel.
 
1e boss fight nu ! Ik ga hem wel kopen :)

Edit: damn, die is wel heel moeilijk voor een 1e boss precies
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan