RPG PC PS5 XBOX Lords of the Fallen

Voor een 74 is het inderdaad momenteel niet de moeite om op te staan.
65 voorlopig. Ik zie dat Lies of P 'maar' een 80 kreeg wat wel heel weinig is voor hetgeen het echt was maar 65 is wel nog een stuk minder.
Ik ben voorlopig nog te druk met BG3 dus ik zal eens bekijken hoe het verder loopt, ik vind de sfeer en bosses er heel goed uitzien maar als de performance tegenvalt is dat zeker een reden om te wachten.
 
65 voorlopig. Ik zie dat Lies of P 'maar' een 80 kreeg wat wel heel weinig is voor hetgeen het echt was maar 65 is wel nog een stuk minder.
Ik ben voorlopig nog te druk met BG3 dus ik zal eens bekijken hoe het verder loopt, ik vind de sfeer en bosses er heel goed uitzien maar als de performance tegenvalt is dat zeker een reden om te wachten.
80 voor LoP vind ik wel een terechte score, zelf zou ik het een 8,5 geven wat niet ver van het gemiddelde ligt dus ik vind het best acceptabel. Lords of the Fallen is een beetje aan het doen wat ik persoonlijk wel al even dacht dat het ging doen, maar gehoopt had dat het niet ging gebeuren.

Ik vond dat iedereen dat spel wel wat aan het overhypen was of het nu echt een 65 is weet ik niet, maar ik vond het wel duidelijk op een lager niveau zitten dan LoP of andere Souls games. De streams verkochten het persoonlijk voor mij niet, wat niet wil zeggen dat het slecht is, maar ik had ergens het gevoel dat het rond de 7/10 ging terecht komen. 6,5 is jammer genoeg nog lager dan mijn verwachtingen, hopelijk binnenkort wat meer duidelijkheid.

Edit: net een review gezien van Fextralife, blijkbaar is combat weer bij de minste punten van het spel, hmm....
 
65 voorlopig. Ik zie dat Lies of P 'maar' een 80 kreeg wat wel heel weinig is voor hetgeen het echt was maar 65 is wel nog een stuk minder.
Ik ben voorlopig nog te druk met BG3 dus ik zal eens bekijken hoe het verder loopt, ik vind de sfeer en bosses er heel goed uitzien maar als de performance tegenvalt is dat zeker een reden om te wachten.
Ben Cohh aan het zien op Twitch heeft early access en performance is echt een heel stuk beter. heeft blijkbaar gisteren een patch gekregen waardoor de performance veel beter is dan de demo vorige week?
 
Ben Cohh aan het zien op Twitch heeft early access en performance is echt een heel stuk beter. heeft blijkbaar gisteren een patch gekregen waardoor de performance veel beter is dan de demo vorige week?
In de review van fextra zeggen ze ook dat er patches geweest zijn, want blijkbaar waren er in co-op in latere levels van het spel drops tot 20 fps :( zou nu beter zijn, nog altijd niet solid, maar beter, blijkbaar ook wel wat bugs en audio zou niet super zijn, combat ok. In the end raad hij het spel nog altijd wel aan, al vind ik als je hem sommige dingen hoort zeggen dat het toch maar zo zo is. Voor mij persoonlijk nu zeker een skip, te veel andere games en deze komt mij maar zeer mediocre over.
 
Als het over de fextralife review gaat waren het drops tot 40fps dacht ik. Dat valt op zich nog te doen... beter niet natuurlijk maar wel beter dan 20. :p

Ik speel hem wel want de exploration is wel in orde, en wat leuke vernieuwingen met de combat.
Nu verder de FightingCowboy review bekijken
 
FightinCowboy geeft’m 4/5.
Voornamelijk performance issue’s en kleinere tweaks die nodig zijn om het naar een 5/5 te brengen.
 
Krijgt vooral wat minpunten door performance en wat makkelijke bazen. 2 dingen waar ik me niet direct aan stoor, in de veronderstelling dat de performance nog wat word opgekrikt.

Lies of Pie verdient vermoedelijk wat meer lof door de afwerking en sterk totaalpakket, maar deze spreekt me puur qua wereld toch een pak meer aan en daar lijken de reviews unaniem positief over.
 
Terug
Bovenaan