RPG PC PS5 XBOX Lords of the Fallen

@wolfen Hoe zijn uw bevindingen nog verder? Zijn er veel coole settings à la Irithyl en hebt ge wat leuke build-variatie? Zijn iframes en rollen of parries aanwezig gelijk in andere souls-games of minder?

Ola. :) ik had een volledige tekst neer gezet maar er was niks van te begrijpen. Hahaha ik ben gewoon kapot :) iframes zijn er terug. Parries ook. Enkel moet je het moment terug een beetje zoeken als je van lies of p zou komen. Settings zoals irithyl ? Alles behalve :( daar blijf ik even op men honger zitten. Zit nog niet echt ver ook. 4 big main bosses nog maar. De exploratie is dan wel weer top ! Ruimte om vanalles te ontdekken die je anders zou missen :) speel zelf met een paladin. Wel volle focus op melee. Holly sword met een spel die uw zwaard of hamer versterkt. Andere spells gebruik ik niet echt , de melee combat zit gewoon goed :). Voor de andere classes zit men inventory tjokke vol en is er enorm veel keuze.
 
Ha hier zou het vandaag geleverd moeten worden maar ook nog niet eens verzonden met amazon :unsure:
Hopelijk komt het hier nog aan voordat ik terug weg uit België ben
 
Ik heb ondertussen ff gechat met Amazon, @?therapy? & @FreakyJP , ze zeiden me dat het spel zo populair was, dat het niet meer in stock was, dus geen idee hadden wanneer het geleverd ging worden, heb gewoon m'n bestelling geannuleerd en ergens anders besteld, ik zeg het maar ter info.
 
Hier ook nog niets ontvangen van Amazon, maar nu weet ik waarom. Ik wacht wel want was maar 40 euro.
 
Coop is wel tof ! Gisteren met the fly. Welk krijg je dikke nerf als ge iemand joined die nog niet zo ver als uzelf zit.
 
Ik ben toch wel wat teleurgesteld in het spel. Zelfs op PS5 heb ik constant stutters, het spel is op enkele uren al een paar keer gecrasht, multiplayer lijkt voor geen meter te werken (en als ik dan eens in een sessie geraak is er enorm veel lag), dat cgi-filmpje na de eerste echte baas dat aan 10 fps draait ofzo. De tweede boss, die Scourged Sister was ook bugged en blijf op een gegeven moment gewoon stilstaan en ik kon haar zo finishen. Neen, voorlopig is het dit toch niet. Hopelijk krijgen de makers het toch nog wat speelbaar.
 
Volgens de subreddit zijn ze wel druk bezig met het pushen van patches, maar die kunnen sneller na elkaar gepubliceerd worden op pc dan op ps5. Een nieuwe dag op steam, een nieuwe patch voor Lords of the Fallen.

Ik heb hem al geïnstalleerd staan, maar ga sowieso nog even wachten tot de ps5-versie wat verder gepatched is. Triestig wel die framedrops die hier omschreven worden.
 
Ik ben toch wel wat teleurgesteld in het spel. Zelfs op PS5 heb ik constant stutters, het spel is op enkele uren al een paar keer gecrasht, multiplayer lijkt voor geen meter te werken (en als ik dan eens in een sessie geraak is er enorm veel lag), dat cgi-filmpje na de eerste echte baas dat aan 10 fps draait ofzo. De tweede boss, die Scourged Sister was ook bugged en blijf op een gegeven moment gewoon stilstaan en ik kon haar zo finishen. Neen, voorlopig is het dit toch niet. Hopelijk krijgen de makers het toch nog wat speelbaar.
Serieus? Daar schrik ik wel van, ik lees overal dat het op de PS het beste draait van allemaal, ik heb het hier liggen maar nog niet kunnen checken
 
Serieus? Daar schrik ik wel van, ik lees overal dat het op de PS het beste draait van allemaal, ik heb het hier liggen maar nog niet kunnen checken
Quentin, die de review doet, heeft blijkbaar toch ook wat last van technische issues en hij blijft ook eindeloos in matchmakig zitten.
En op reddit zie ik toch ook posts van mensen die klagen over performance problemen op de PS5. Het ligt dus niet aan mijn PS5 denk ik 😅
 
Laatst bewerkt:
Het ligt zeker niet aan jullie. Ze gaan er toch echt werk van moeten maken. Die performance drops zijn al beter maar tis er zeker nog niet uit.

Game uitgespeeld. Platinum ga ik zelfs niet overwegen :).
Game is wel wat aan de easy kant. Geen enkel moment ook een leveltje moeten farmen. Enorm veel aan de seeds gehangen wel voor een checkpoint te hebben. Ook totaal geen behoefte gehad aan spells te gebruiken. Sword of hamer was the way to go. Klaar voor spiderman 2 om 13hr !
 
Het ligt zeker niet aan jullie. Ze gaan er toch echt werk van moeten maken. Die performance drops zijn al beter maar tis er zeker nog niet uit.

Game uitgespeeld. Platinum ga ik zelfs niet overwegen :).
Game is wel wat aan de easy kant. Geen enkel moment ook een leveltje moeten farmen. Enorm veel aan de seeds gehangen wel voor een checkpoint te hebben. Ook totaal geen behoefte gehad aan spells te gebruiken. Sword of hamer was the way to go. Klaar voor spiderman 2 om 13hr !
Kan je het vergelijken met de eerste lord of the fallen (die heb ik toen wel uitgespeeld) moest die op dat niveau wat zitten dan ga ik deze toch is proberen. Momenteel net begonnen aan armord core 6
 
Kan je het vergelijken met de eerste lord of the fallen (die heb ik toen wel uitgespeeld) moest die op dat niveau wat zitten dan ga ik deze toch is proberen. Momenteel net begonnen aan armord core 6
Ik heb de eerste nooit gespeeld dus dit zou ik niet kunnen zeggen. Als je van het gerne houd zou ik hem zeker spelen.
 
Kan je het vergelijken met de eerste lord of the fallen (die heb ik toen wel uitgespeeld) moest die op dat niveau wat zitten dan ga ik deze toch is proberen. Momenteel net begonnen aan armord core 6
In verschillende reviews gezien dat deze 10x beter is dan de eerste, de eerste heb ik puur uitgespeeld omdat de wereld mij echt lag, maar eigenlijk was dat wel echt niet zo een goed spel
 
Terug
Bovenaan