RPG PC PS5 XBOX Lords of the Fallen

Ja, ik ben hier ook volledig mee met dit spel. :p
Jammer van de framedrops af en toe maar anders wel echt top!
Ongelofelijk leuk dingen ontdekken in de wereld en in umbral.

Ik zag een build op youtube van FightinCowboy en hij heeft 2x dat Pieta's sword. Hoe kan je die een 2x maal krijgen?
 
Ja, ik ben hier ook volledig mee met dit spel. :p
Jammer van de framedrops af en toe maar anders wel echt top!
Ongelofelijk leuk dingen ontdekken in de wereld en in umbral.

Ik zag een build op youtube van FightinCowboy en hij heeft 2x dat Pieta's sword. Hoe kan je die een 2x maal krijgen?
Ik vermoed ng+? Of iemand laten droppen voor je in Coop.
Waar zit je al ergens?
 
Ik vermoed ng+? Of iemand laten droppen voor je in Coop.
Waar zit je al ergens?
Daarnet gelezen dat het eigenlijk een bug was die ze later gepatched hebben. :D

Oh well dan doe ik verder met mijn Pieta's sword + Orians hammer combo

Ik zit denk ik halverwege ofzo.
Net gestopt bij
Harrower Dervla
. Die leg ik morgen wel neer :D
 
Daarnet gelezen dat het eigenlijk een bug was die ze later gepatched hebben. :D

Oh well dan doe ik verder met mijn Pieta's sword + Orians hammer combo

Ik zit denk ik halverwege ofzo.
Net gestopt bij
Harrower Dervla
. Die leg ik morgen wel neer :D
Aha, goe vooruit aant gaan dan. Vond ik wel een tof gebied
 
Ben net gearriveerd in het in elke Souls-Like verplichte swamp level. Forsaken Fen.
Ik moet zeggen, het spel begint te groeien voor mij. Deze is wel veel meer actie gericht (heel vaak veel vijanden rondom je) dan wat ik gewoon ben van Souls games. Gameplay zit goed en ik amuseer me. De cutscenes konden beter, wat mij betreft.
 
Betreft de cutscenes zeker akkoord, dat teveel aan vijanden, vooral dan in Umbral, is overlaatst gepatcht, zou beter moeten zijn nu
Maar gewoon die stress als ge die timer zo ziet stijgen terwijl ge in Umbral zijt, vond dat echt een zalig mechanisme
 
Beacon nummer 1 is done. Gigantisch veel pogingen nodig gehad bij Mendacious Visage, slechts 2 bij The Hushed Saint. Ik heb nu ook mijn pittazwaard, dus kijk al uit naar morgen :)

Daarnet ook een klein hartaanvalleke gehad. Blijkbaar...
Zijn er weer mimics in het spel
 
Laatst bewerkt:
Ligt het aan mij of is de framerate wel een pak beter geworden met de patch van vanavond (op ps5)? Voelde precies een pak vlotter aan dan voor de patch.
Heb wel niet lang gespeeld sinds de patch, dus misschien dat de framerate na een langere sessie nog steeds moeilijk doet.

Autosave stutter zou gefixed moeten zijn.
Wel enkele bazen die ze hebben gebuffed ook
 
Al een hele tijd door de bazen heen aan het walsen maar nu opeens Paladin's Burden die mij maar niet lukt.
Het irriteert mij dat hij eigenlijk wel gemakkelijk lijkt maar ik krijg toch ferm op mijn doos. :laugh:
 
Had al eens een halfuurtje gespeeld maar vond dat er nogal veel nieuwe elementen en controls in zaten.

Ga daarom nu opnieuw beginnen met een quality build zonder magic. Ben benieuwd.
 
Ik vind het systeem om spells te casten wel een stuk beter uitgewerkt dan in Dark Souls of Elden Ring. :D
Speelt een stuk vlotter hoe zij het hier doen.
Ik wou ook eerst weinig/geen spells gebruiken maar nu wil ik al een nieuwe build maken om daar nog meer op te focussen.

In het begin is het wel even wennen aan je lamp en de tutorial die snel veel informatie geeft maar daarna was ik er wel snel in mee.
 
Ik vind het systeem om spells te casten wel een stuk beter uitgewerkt dan in Dark Souls of Elden Ring. :D
Speelt een stuk vlotter hoe zij het hier doen.
Ik wou ook eerst weinig/geen spells gebruiken maar nu wil ik al een nieuwe build maken om daar nog meer op te focussen.

In het begin is het wel even wennen aan je lamp en de tutorial die snel veel informatie geeft maar daarna was ik er wel snel in mee.
Ben ook begonnen als puur strength, maar tis gewoon te plezant om spells te gebruiken, uiteindelijk radiant/strength build gegaan
 
Gisteren uitgespeeld, good ending Radiance build.

Vandaag opnieuw begonnen als condemned, ga nu voor Umbral build + ending.
 
Terug
Bovenaan