RPG PC PS5 XBOX Lords of the Fallen

1e boss fight nu ! Ik ga hem wel kopen :)

Edit: damn, die is wel heel moeilijk voor een 1e boss precies
Ook naar Cohh aant zien? Kvond die boss er gelijk niet zo moeilijk uit zien enkel Cohh die weigert te dodgen for some reason xD
Was ook wel heel greedy in het begin met zijn aanvallen.
 
Ook naar Cohh aant zien? Kvond die boss er gelijk niet zo moeilijk uit zien enkel Cohh die weigert te dodgen for some reason xD
Was ook wel heel greedy in het begin met zijn aanvallen.
Ja maar ben maar met een half oog ah kijken en viel me op dat hij er langer dan een halfuur aan zat :D
 
Kameraad stuurt mij hier net een foto met de vraag is dit spel al uit? 😅

370083784_1331028857516839_1277272587324812051_n.jpg
 
Ik ga het toch erop wagen.
Voor de geïnteresseerden die fysiek willen kopen, leuke truc om korting te scoren:

1) Amazon prime deals is bezig op amazon.com.be. Als je nog geen prime hebt, kan je een gratis proefperiode van 30 dagen activeren
2) Lords of the Fallen kost momenteel €50,47
3) Met de code FLASH10 krijg je €10 korting, dus dan heb je de game al voor dik €40.

Link naar de game met BG-referal

EDIT: nice, ik had nog een extra kortingscode dus was het maar €35 :D
EDIT 2: Amazon.com.be heeft vaak Franstalige game-cases, dus collectors die zich hieraan storen zijn gewaarschuwd. :p
 
Voila, net via de BG-referral dat zo gekocht. :)
Komt goed uit dat ik net 2 weken in Belgie zit. Moest zelfs geen prime hebben ( kan toch niet spelen op release) en was het ook gratis verzending.
Was nog aan het twijfelen om het eventueel op PC te kopen maar met deze korting was de beslissing snel gemaakt.
 
Ook besteld, bedankt voor de Prime Deals tip! Ik ga wel eerst nog Lies of P uitspelen, fantastische game so far...
 
Goh, van wat ik heb gezien lijkt het mij wel de 40eu waard. :) Er mogen dan zeker al wat minpunten zijn voor mij. Ik speel deze games toch voor de exploratie en dat lijkt wel goed te zitten, zeker met het umbral gebeuren.
Met 80eu voor een spel dan leg ik de lat wel een stuk hoger. Afin, kan precies nog steeds annuleren als de reviews niet goed zijn. :laugh:
 
Laatst bewerkt:
Zit nog volop in Lies of P, en eerste Lords of the fallen was wat teleurstellend. Dus wel benieuwd naar deze, maar denk dat ik even wachten, zo twee soulslikes achter elkaar is mss net iets teveel van het goeie 😅

(Wrs koop ik het toch ze...)
 
Terug
Bovenaan