MisterV
Well-known member
T was ferm de moeiteIk hoor Smashing Pumpkins hier dreunen dat het geen naam heeft, en ik zit daar kilometers vandaan(Live Is Live festival)

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
T was ferm de moeiteIk hoor Smashing Pumpkins hier dreunen dat het geen naam heeft, en ik zit daar kilometers vandaan(Live Is Live festival)

Mss is het wel een geluk dat er minder parking plaatsen zijn en zal het wat vlotter verlopen dan vorig jaar.Vorige keer dat ik naar Bruce Springsteen ben gaan kijken was het ook met openbaar vervoer. Het was laaaang schuifelen naar de pendelbus en laaaaang wachten voor de trein vertrok. Zelf zou ik dat niet meer doen en wel de auto nemen. Lang stapvoets rijden, dat wel. Maar het is gezelliger en je kan muziek spelen e.d.
Is dat Arras? Super festival. Kleiner en gezelliger dan W bvBMTH komt blijkbaar ook naar Mainsquare Festival in Arras. 69 eur/ticket en 't is nog steeds niet uitverkocht.
Heb er direct 2 besteld. Vrijdagavond zijn we weg!
Iemand al eens geweest daar?
Ja, nog een tof festival. En als de affiche een beetje op iets trekt loopt het daar vol West-Vlamingen. (vandaar de tofheid)Iemand al eens geweest daar?
Zijn die niet in Tremelo? Ik ga zelf altijd in de buurt van het Pater Damiaan huis staan. Da's een 35-40 minuten stappen.Weet er hier iemand hoe ver P7 en P8 (GROEN) van het festivalterrein zijn?
Zijn die niet in Tremelo? Ik ga zelf altijd in de buurt van het Pater Damiaan huis staan. Da's een 35-40 minuten stappen.
Merci voor de info, jammer genoeg is P7 NET uitverkocht, goddamnit.Sta meestal in de buurt van groen 7 dus.
Da's dus een dik half uur stappen. Weinig file, die parking is aan de kleine kant en in de straten daar rond valt het goed mee qua verkeer.
Net eentje kunnen kopen, komt goed, merci!Geen ticket kopen en op straat parkeren, is dat geen optie?
Alle straten waren daar afgesloten opzij met linten en borden, P7 was wel zeer makkelijk om naartoe te rijden en ik was direct van de parking af, 35 minuutjes stappen.Geen ticket kopen en op straat parkeren, is dat geen optie?
Gisteren naar thé Boss geweest wat een sfeer en zijn performance respect voor wat hij doet op zijn leeftijdnog iemand naar Sjock dit weekend? voor mij vrijwel ieder jaar een zekerheid

Dan is dat een pak strikter geworden.Alle straten waren daar afgesloten opzij met linten en borden, P7 was wel zeer makkelijk om naartoe te rijden en ik was direct van de parking af, 35 minuutjes stappen.
Vrt hun verslag van op de fanbus deed mij nog het meeste denken aan Ari Aster zijn MidsommarNiemand hier naar Taylor Swift geweest?
Niet per se fan van haar muziek, maar wel indrukwekkende show.
Geen spijt dat ik ben geweest. Ook enkel maar omdat ik iemand ken bij het bedrijf dat het concert organiseerde.