Live muziek & optredens

Gohja, U2 is met hun 360 podium ook geen jaren aan een stuk naar dezelfde steden teruggekeerd.
Kben blij dat ik het 2j geleden eens gezien heb, maar zelfs toen vond ik al veel elementen recup van hun vorige shows.

Wij gaan nu naar thé Boss maar wel aan het overwegen om met de trein en pendel bus te nemen ook al heb ik een parking ticket, vorig jaar om 5u30 thuis en had een shift van 6-16 was kapot.

En de week erna gaan we naar pink ook aan het overwegen om met de nacht trein te gaan wat raden jullie aan ?

Wij gaan nu naar thé Boss maar wel aan het overwegen om met de trein en pendel bus te nemen ook al heb ik een parking ticket, vorig jaar om 5u30 thuis en had een shift van 6-16 was kapot.

En de week erna gaan we naar pink ook aan het overwegen om met de nacht trein te gaan wat raden jullie aan ?

Altijd de nachttrein. Je gaat sowieso met vertraging vertrekken (vorige keer na Coldplay was het half 3 toen de laatste sukkelaars er waren), maar het is de makkelijkste en goedkoopste optie voor Brussel.

En wat zou je aanraden voor Werchter ?

Eerlijk, je gaat met de nachttrein ook niet voor 4 uur thuis zijn. Ding is...al dat volk moet op de bussen en de trein vertrekt pas als die bussen ook de massa tot in Leuven hebben gebracht. Die vertrekt dus nooit op het beoogde uur.

Eerlijk, je gaat met de nachttrein ook niet voor 4 uur thuis zijn. Ding is...al dat volk moet op de bussen en de trein vertrekt pas als die bussen ook de massa tot in Leuven hebben gebracht. Die vertrekt dus nooit op het beoogde uur.
Ok dikke merci voor de info

Wij waren vorig jaar op half 3 terug thuis in Lommel vanuit Werchter. Ik had de auto aan het station van Leuven gezet en daar de pendelbus genomen. We hadden wel wat geluk bij de pendel terug na het optreden, niet zo lang moeten wachten.

Ik hoor Smashing Pumpkins hier dreunen dat het geen naam heeft, en ik zit daar kilometers vandaan 🙃 (Live Is Live festival)

Nachttreinen zijn misschien niet ideaal maar na Rammstein namen we pas om 1u de wagen (concert al gedaan iets na 23u) dus we dachten dat de massa al weg was… maar stonden dan in een enorme file en waren ook pas om 3u30 thuis

We hebben voor Rammstein in totaal 4u30 in de wagen gezeten (en dan 2x 30’ wandelen van parking naar festival)

Je moet er iets voor over hebben

Zaterdag Springsteen gaan zien in Nijmegen.
We waren aan de late kant daar door parkeer perikelen (waanzinnig slecht geregeld) dus we stonden iets te ver naar achter voor optimaal geluid maar evengoed toch genoten.
Goeie setlist, relatief kort voor zijn doen, en E street blijft imo de beste live band aller tijden. The Boss zelf had toch nog wat last van zijn stem al klonk het beter in het tweede deel. Je merkt wel dat hij echt oud aan het worden is. Toch enkele keren gedacht dat het de laatste keer is dat ik hem aan het werk zal zien.

Vorige keer dat ik naar Bruce Springsteen ben gaan kijken was het ook met openbaar vervoer. Het was laaaang schuifelen naar de pendelbus en laaaaang wachten voor de trein vertrok. Zelf zou ik dat niet meer doen en wel de auto nemen. Lang stapvoets rijden, dat wel. Maar het is gezelliger en je kan muziek spelen e.d.

Wij gaan morgen ook en gaan toch voor de zekerheid maar naar Aarschot rijden en daar de pendelbus nemen aangezien er parkings dicht zijn. Ik hoop dat dat wat vlot gaat (vooral in het terug naar Aarschot geraken met die pendelbus).

Terug
Bovenaan