Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit lijkt me ideaal voor een volgende keer! Bedankt voor de tipVoor de AB maak ik gewoon gebruik van Park & Ride. Ik weet nu niet van waar ge komt maar als ge vanuit Leuven/Limburg komt dan is P+R Kraainem ideaal aangezien ge dan de ring niet moet doen en ook Brussel zelf niet in moet. Het kwartiertje metro dat ge moet doen, wint ge dus sowieso terug door de drukte op de autostrade die ge mijdt.
Zowel metro als parking bovendien gratis, al moet ge wel weten hoe: met uw AB-ticket aan de automaat een gratis MIVB-ticket nemen (event pass), en dat papieren metro ticket kunt ge naderhand gebruiken om de parking te betalen (werkt dus enkel met papieren MIVB ticket)
Afstappen aan halte De Brouckère, ligt op 5min wandelen van de AB

Nope, zit in Wenen dat weekend voor het werk.damn, ik merk nu pas dat Amyl & the sniffers naar AB komen maar is al uitverkocht. heb jij een ticket @Kid_C

Zo ook de dag zelf nog tickets gekocht voor hun passage in Trix een jaar (of 2?) geledenOh damn ook gemist, ticketswap dan maar zeker?
En wat voor passage...Zo ook de dag zelf nog tickets gekocht voor hun passage in Trix een jaar (of 2?) geleden

Hij zit blijkbaar al enkele weken in Antwerpen waarvan grotendeels alleen waar hij iedere avond uren aan het repeteren is en zich ten volle smijt.Gisteren Machine Head in 013.
Flynn mag dan een arrogante zak zijn, het is wel een topentertainer.
Goeie setlist, geweldig geluid en voor het meeste deel vd tijd was hij ook goed bij stem.
Enkel Locust was misschien de minste keer dat ik het ooit live heb gehoord. Darkness Within was dan weer fenomenaal.
Misschien toch maar blijven tot de headliner op Graspop de zondag, ook al staat er overdag bitter weinig dat ik moet zien.
Vanavond naar Faithless in de AB, wordt hun allereerste live-concert sinds het overlijden van Maxi Jazz.
Uiteraard gaat het NOOIT kunnen tippen aan hun hoogdagen of aan hun laatste passage in de AB, maar aangezien het met Maxi Jazz eigenlijk de eerste keer was dat een artiest overleed waar ik echt actief fan van was en meermaals live zag, wou ik hier toch bij zijn zonder al te hoge verwachtingen te gaan hebben. Gewoon een soort eerbetoon en trip down to memorylane dus.
Wenen, inderdaadNope, zit in Wenen dat weekend voor het werk.![]()
Moet zeer vreemd zijn, hij was toch echt wel het gezicht van de groep.
Wordt hij dan vervangen door iemand anders of hoe gaat zo iets?
14/08/2024 In de As…. Gent .
1914