Live muziek & optredens

BMTH komt blijkbaar ook naar Mainsquare Festival in Arras. 69 eur/ticket en 't is nog steeds niet uitverkocht.
Heb er direct 2 besteld. Vrijdagavond zijn we weg!

Iemand al eens geweest daar?

Vorige keer dat ik naar Bruce Springsteen ben gaan kijken was het ook met openbaar vervoer. Het was laaaang schuifelen naar de pendelbus en laaaaang wachten voor de trein vertrok. Zelf zou ik dat niet meer doen en wel de auto nemen. Lang stapvoets rijden, dat wel. Maar het is gezelliger en je kan muziek spelen e.d.
Mss is het wel een geluk dat er minder parking plaatsen zijn en zal het wat vlotter verlopen dan vorig jaar.

Zijn die niet in Tremelo? Ik ga zelf altijd in de buurt van het Pater Damiaan huis staan. Da's een 35-40 minuten stappen.
1719905185686.png

P7 is dus waarschijnlijk diegene waar jij gaat staan dan? Goed te doen dus?
Alternatief is dat we in Aarschot gaan staan en de pendelbus pakken, maar ik vrees voor lange wachttijden na het concert.

Sta meestal in de buurt van groen 7 dus.
Da's dus een dik half uur stappen. Weinig file, die parking is aan de kleine kant en in de straten daar rond valt het goed mee qua verkeer.

Alle straten waren daar afgesloten opzij met linten en borden, P7 was wel zeer makkelijk om naartoe te rijden en ik was direct van de parking af, 35 minuutjes stappen.
Dan is dat een pak strikter geworden.
Allez, eerste jaren dat ik daar stond was er geen parking. Daarna de laatste 200, 300 meter tot aan de parking afgezet. Nu blijkbaar ook al de omliggende straten. Goed dat ge nog een ticket hebt kunnen bemachtigen!

Niemand hier naar Taylor Swift geweest?

Niet per se fan van haar muziek, maar wel indrukwekkende show.
Geen spijt dat ik ben geweest. Ook enkel maar omdat ik iemand ken bij het bedrijf dat het concert organiseerde.

Hoogtepunten op Rock Werchter gisteren waren de moshpits tijdens Idles en High Vis. Heb ook grootste deel van Michael Kiwanuka meegepikt en dat was wel goed. Dan nog een beetje van Royal Blood gezien, best leuk maar al een paar keer gezien en de novelty is er wel wat af. Foo Fighters overgeslagen want moest met de trein naar huis en heb ze intussen wel al heel vaak gezien. Enkel jammer dat ik ze niet aan werk zag met Josh Freese op drums, dat zal allicht wel een boost hebben gegeven.

Glimpses van HotWax en The Breeders, ik wou er meer van checken maar was er als crew en moest toen nog werken dus kon niet blijven.

Terug
Bovenaan