Mr.Anderson
Well-known member
Vorig jaar op PKP ook hard van genoten. Die is gek.Marc Rebillet op RW, complete waanzin
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorig jaar op PKP ook hard van genoten. Die is gek.Marc Rebillet op RW, complete waanzin
Wel grappig, de aanwezigheid van veel politie of leger geven mij nooit een veiligheidsgevoel maar eerder een onaangenaam gevoel.Afgelopen vrijdag afgezakt naar het Mainsquare Festival in Arras, Frankrijk. Wat een goed festival. Vooraf had men mij gewaarschuwd dat het 'op z'n Frans' is. Niets van gemerkt. Organisatie was top, ongedwongen sfeer, iedereen heel vriendelijk, heel gezellig ook. Ik overdrijf niet als ik zeg dat er om de 15 meter wel iemand stond van de security. Ook het leger was aan het patrouilleren rondom de Citadelle. Geeft toch wel een veilig gevoel.
Eten en drinken was ook dik in orde. Verschillende bars met wat meer speciale dranken waren er ook, tegen zachtere prijzen dan wat we bij ons gewend zijn.
Bring Me The Horizon was top. Ditmaal m'n vrouw meegetrokken naar vanvoor, in tegenstelling tot Graspop waar we ze 3 weken geleden ook zagen. 't Was de max. Plots 3 kleerkasten van security die een lijn vormden tussen de moshpit en de mensen die gewoon wouden genieten van de show. Nooit eerder gezien en vond dat wel plezant. Vrouw kon, wanneer het even te heftig kwam, perfect schuilen achter die mannen terwijl ik naar hartelust als een halve wilde de moshpit trotseerde.
Afgesloten in de Jack Daniels bar en na een klein uurtje rijden stonden we terug thuis. Hard van genoten! Als er ons volgend jaar wat namen aanstaan, zijn we weer weg. Absolute aanrader.

Bataclan, de vrachtwagen in Nice, Charlie Hebdo, de verkiezingen die lopen en een potentiële kans om uit het EK te liggen vond ik het zeker welgekomen.Wel grappig, de aanwezigheid van veel politie of leger geven mij nooit een veiligheidsgevoel maar eerder een onaangenaam gevoel.
Inderdaad!nog iemand naar Sjock dit weekend? voor mij vrijwel ieder jaar een zekerheid
Hoe bedoel je? Niets van spontaniteit meer is?Ik begrijp het zeker vanuit u standpunt maar ik heb zo precies het idee dat er daar niks van spontaniteit meer is.
Ja als je al een barrière gaat vormen rond een moshpit is de volgende stap dat je een attest moet afgeven om erin te mogenHoe bedoel je? Niets van spontaniteit meer is?
Ik ben van mening dat door gebeurtenissen in het verleden die security wel nodig zal zijn. Ook vind ik dat, als je uw manieren houdt, je eigenlijk totaal geen last hebt van die mannen. In tegendeel.
Kom kom, niet overdrijven hé. De moshpits waren heel groot. De mensen maakten (al dan niet uit schrik) snel plaats voor de vele grote moshpits. Maar er zaten enkele wilden tussen die het volk die aan de zijkanten bleef ook ferm begon te duwen. Dus helemaal achter de moshpit stond die security om verder uitbreiden van de moshpit naar achter te voorkomen. En dat was 3 man. Niet meer, niet minder.Ja als je al een barrière gaat vormen rond een moshpit is de volgende stap dat je een attest moet afgeven om erin te mogen![]()

Ik zal dit jaar waarschijnlijk eerder in Gentopia te vinden zijnMet het lanceren van de Gentse Feesten app is er eindelijk een handige manier om een overzicht krijgen op de optredens. Ik dacht eerst dat de het dit jaar tegenviel maar als ik de lijst hieronder bekijk worden het 10 zalige dagen. En dan zijn de indoor optredens niet eens meegerekend.
Gemarkeerd hier:
- Beraadgeslagen
- Apotek
- Klakmatrak
- Mojo & The Kitchen Brothers
- Antal
- MadMadMad
- Phoenician Drive
- The Rats
- The Bevis Frond
- Stimular night
- Dijf Sanders
- Sanam
- Rizan Saïd
- Tamikrest
- Avalanche Kaito
- Nneka
- Souma Records dj
- Bambi C
- Helena Lauwaert
- Marie Davidson
- Dreun XL
- Helena Hauff
- Fredy Massamba
- Acida Pantera
- Tweeden Asem
- Kel Assouf
- Kin'Gongolo Kiniata

Ik raad aan om zeker The Bevis Frond te bezoeken (de andere psych heads ook trouwens).Ik zal dit jaar waarschijnlijk eerder in Gentopia te vinden zijn![]()
(Avalanche Kaito verwacht ik je front row met @utred )Had te laat gezien dat ze naar Nederland ging, ik ben wel fan van haar ze schrijft veel zelf vond haar muziek van vroeger wel ietsje beter.Niemand hier naar Taylor Swift geweest?
Niet per se fan van haar muziek, maar wel indrukwekkende show.
Geen spijt dat ik ben geweest. Ook enkel maar omdat ik iemand ken bij het bedrijf dat het concert organiseerde.
Had te laat gezien dat ze naar Nederland ging, ik ben wel fan van haar ze schrijft veel zelf vond haar muziek van vroeger wel ietsje beter ben wel geen swifty er zitten ook slechte nummers bij.
Haar beste nummer vind ik all too Well.
Ook Mojo & The Kitchen Brothers niet vergeten! Nog zo'n geweldige band voor het (heavy) psychvolk.