Live muziek & optredens

Ik zit momenteel in Lyon en gisteren speelde ze letterlijk vlak tegenover ons appartement, in een oud Romeins amfitheater (les nuits de Fourviere, ik kende het niet maar knappe optredens). Jammer dat we dat niet op voorhand wisten...
Als het letterlijk recht over je appartement was kon je toch kijken? :unsure:

Als het letterlijk recht over je appartement was kon je toch kijken? :unsure:
Als klimmer ben je toch vertrouwd met reliëf é? Het Romeins theater ligt op de flank van de heuvel, zelfs vanop de aangrenzende straat kon je niets zien. Ook het geluid wordt zo erg goed tegengehouden. Die Romeinen waren meesters in het tegengaan van overlast :oi22:.

Als klimmer ben je toch vertrouwd met reliëf é? Het Romeins theater ligt op de flank van de heuvel, zelfs vanop de aangrenzende straat kon je niets zien. Ook het geluid wordt zo erg goed tegengehouden. Die Romeinen waren meesters in het tegengaan van overlast :oi22:.
Heb je een nummer van die Romeinen om wat good practices uit te wisselen? :unsure:

toch nog gratis 1 dag ticket voor pkp kunnen verkrijgen.

gaat waarschijnlijk vrijdag worden, zaterdag en zondag precies niets echt voor mij.

puur sfeer opsnuiven, 1 festival per jaar want dat staat toch altijd te luid en van een goede mix kan ik nooit spreken, uit ervaring.

Gisteren een avondje Rock Herk.
Tof festival, leuke omgeving, zeer schappelijke prijzen: ticket voor één dag was 53 euro, een festivalpunt 3.2 euro.

Wegens verplichtingen van mijn kompanen pas tegen de avond gearriveerd en Millionaire gemist.

Stukje Glints maar dat was ons ding niet. Doorgestapt naar de Club om Doodseskader te checken. Dik de moeite maar helaas de set maar voor een stuk gezien omdat ze overlaten met Raketkanon. Die waren namelijk de reden waarom we tot in Herk zijn af gezakt.

En dat het de moeite was. :love:
Direct zonder er gevlogen en bijna een dik uur beuken. Holy shit, wat een awesome live band is/was dat toch. Zoveel energie, zo loeihard, zo awesome.

Na het optreden effe bekomen met een frietje (6.4 euro voor een festival frietje met saus) en Whispering Sons. Beetje te mak naar mijn smaak.

Dan maar weer richting Mainstage voor Goose. Het duurde imo even voor die op tempo waren maar eens de trein vertrokken was ook dik de moeite.

Daarna huiswaarts. Korte dag dus maar zeker de moeite waard.

Vandaag ook een heel mooie affiche (Psychonaut, Briqueville, Brutus) maar helaas al andere plannen anders had ik daar zeker nog een dagje gezeten.

Gisteren een avondje Rock Herk.
Tof festival, leuke omgeving, zeer schappelijke prijzen: ticket voor één dag was 53 euro, een festivalpunt 3.2 euro.

Wegens verplichtingen van mijn kompanen pas tegen de avond gearriveerd en Millionaire gemist.

Stukje Glints maar dat was ons ding niet. Doorgestapt naar de Club om Doodseskader te checken. Dik de moeite maar helaas de set maar voor een stuk gezien omdat ze overlaten met Raketkanon. Die waren namelijk de reden waarom we tot in Herk zijn af gezakt.

En dat het de moeite was. :love:
Direct zonder er gevlogen en bijna een dik uur beuken. Holy shit, wat een awesome live band is/was dat toch. Zoveel energie, zo loeihard, zo awesome.

Na het optreden effe bekomen met een frietje (6.4 euro voor een festival frietje met saus) en Whispering Sons. Beetje te mak naar mijn smaak.

Dan maar weer richting Mainstage voor Goose. Het duurde imo even voor die op tempo waren maar eens de trein vertrokken was ook dik de moeite.

Daarna huiswaarts. Korte dag dus maar zeker de moeite waard.

Vandaag ook een heel mooie affiche (Psychonaut, Briqueville, Brutus) maar helaas al andere plannen anders had ik daar zeker nog een dagje gezeten.
Jaren gelden ook 2 (jaren) keer geweest en idd een zeer tof festival. Toen was het zelfs nog €25 ofzo voor een dag en qua line-up dezelfde kwaliteit.

1000021337.jpg

Lineup van het jaar. Yo.

Daarnet om 22u kwamen aan bij Polé Polé, mega goede drum&bass bezig.
Begint er daar een of andere DJ te spelen aangekondigd als de ‘future DJ of Belgium’, (Tola OG is zijn naam), dat trok echt op niets.

Circa Waves op Boomtown ook wel goed.

Iemand die kan zeggen of Marie Davidson en Helena Hauff vnvd gratis zijn op boomtown? Ik dacht dat ze betalend gingen zijn maar ik vind er niet direct info over terug.

Iemand die kan zeggen of Marie Davidson en Helena Hauff vnvd gratis zijn op boomtown? Ik dacht dat ze betalend gingen zijn maar ik vind er niet direct info over terug.
Tis op de Kouter dus dat zou gewoon gratis moeten zijn.. Afaik, enkel de concerten in de Handelsbeurs zijn betalend

Hey no worries, ik zat totaal in the zone. Wat een energie!

Voor mij is het toch wat the sound of the future hoor. Je haalt er wel de elementen uit die de inspiratie vormden maar het geheel is een compleet unieke, genreloze sound. Straf!

Terug
Bovenaan