Live muziek & optredens

Sum 41 heeft nieuwe data aangekondigd voor hun laatste tour.

Woensdag 23/10 @ ING Arena in Brussel

26/06 presale
Die presale, hoe werkt dat eigenlijk?
(nog nooit op gelet dat dit bestond, maar tis nu ook niet dat ik zooo veel tickets koop)

Is dat gewoon registreren bij live nation en dan kan je sowieso eerder aan tickets? Wat is de catch dan? De prijs zeker? :smile:

Die presale, hoe werkt dat eigenlijk?
(nog nooit op gelet dat dit bestond, maar tis nu ook niet dat ik zooo veel tickets koop)

Is dat gewoon registreren bij live nation en dan kan je sowieso eerder aan tickets? Wat is de catch dan? De prijs zeker? :smile:
Presale is gewoon de ticketverkoop denk ik. :unsure:

Sorry, ben te rap geweest... Gewone sale is vrijdag idd

Morgen is er al een presale. *edit* Presale op 25/06 is voor de UK shows, potverdikke :crazy:

Heb je een code nodig, is uiteindelijk gemakkelijk terug te vinden op reddit. Heb het laatste jaar een aankoop gedaan via hun merch store en heb nu een mail gekregen met daarin de code en link. Zal zien wat het zal geven :)

Deze zaterdag: Coldborn en (Krzysztof Drakikowski's) Batushka in Brugge:

447421447_1173124387434083_6143931973925149599_n.jpg

Ga de setlist afwachten, als ze enkel maar hun laatste plaat gaan spelen ga ik passen denk ik :unsure:
Ik zet die regelmatig op als ik een langere rit moet doen en ik vind die echt geweldig, maar als ze het live willen brengen moeten ze het album integraal brengen vind ik. Maar ik denk dat ze dit dan beter in een zaal met zitplaatsen en een projectiescherm doen. Als ze het ooit live gaan brengen.

Terug
Bovenaan