Live muziek & optredens

Gisteren Ignea, Butcher Babies en Fear Factory.

Jammer genoeg Ghosts of Atlantis gemist dankzij het fantastische verkeer rond Antwerpen 😬

Ignea was live even indrukwekkend als op CD (van de beste female growls uit imho en haar cleane zang past wel bij de oosters getinte muziek)
Butcher Babies: heel Amerikaans, niet echt mijn ding maar er stonden ineens opvallend veel mannen vooraan in de zaal :thinking:
Fear Factory: jeugd nostalgie, gelukkig speelden ze verrassend veel nummers uit de jaren '90 (y)

Waar gaan jullie in december nog naartoe?

Zondag van rock Werchter al uitverkocht :crazy:
Toch geen Foo Fighters voor mij, €140 vond ik wat teveel. Mochten er nog een paar interessante namen op zondag bijkomen kan het wel zijn dat ik eens ga zien op Ticketswap ... maar ik betwijfel het.

Die concerten of festivals die in een mum van tijd worden uitverkocht zijn minder mijn ding. Te duur, te veel volk, te commercieel, ...

Ticketje voor Year Of No Light binnen voor nu donderdag in de Botanique :coolbrows:

Zal waarschijnlijk mijn laatste concertje zijn van dit jaar denk ik.
Heb wel nog een 3-tal aanvragen lopen maar daar verwacht ik zelf niks meer van eigenlijk.

't Is een goed jaar geweest :biglaugh:

Bizkit Park op Alcatraz 2024. 'k Zal ze eindelijk eens aan het werk zien. Schijnt dat het wel eens de moeite is :)

Awel ja.

Audionerds unite.

@clercqie @shiftyke

Interessant concept, dit wordt zo'n avond die volledig uitverkocht is en waar mensen teleurgesteld naar huis gaan omdat ze op voorhand niet wisten waar ze aan zouden beginnen denk ik :biglaugh:

Helaas verjaart mijn zoon op die dag dus zal deze meneer niet aanwezig kunnen zijn, anders had ik wel eens durven afzakken. Deze heren kennen wel iets van muziek.

Dat gezegd zijnde ik heb wel een bloedhekel aan het merk McIntosh

Terug
Bovenaan