Strijkijzer
Redactiechef
Zondag Lorna Shore gezien en vandaag GoGo Penguin. Toch ook een serieus verschil in genres, al was het beide wel tof 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Morgen nog Blast From The Past in Kuurne en dat zal het zowat zijn voor dit jaar denk ik.Waar gaan jullie in december nog naartoe?
Ah, onze jaarlijkse skiverlof soundtrack![]()
Guano Apes - Thu 29 Jan 26
This concert has unfortunately been cancelled. Please refund yourself via the link you received from us via e-mail. If you have purchased tickets in the ticketshop or via Ticketswap, please send a photo of your tickets with your bank account number [email protected]. The Guano Apes have...www.abconcerts.be
Zalig![]()

Toch geen Foo Fighters voor mij, €140 vond ik wat teveel. Mochten er nog een paar interessante namen op zondag bijkomen kan het wel zijn dat ik eens ga zien op Ticketswap ... maar ik betwijfel het.Zondag van rock Werchter al uitverkocht![]()
140 vond ik wat teveel
Waar gaan jullie in december nog naartoe?
![]()
Concertagenda: December 2023
Voor de laatste maand van het jaar staan er nog enkele leuke concerten op het programma. Wij hebben alvast een selectie gemaakt van wat wij interessant vinden, maar uiteraard is er nog zoveel meer dan dit te beleven. Welke bands gaan jullie nog zien voor het nieuwe jaar begint? 01/12 - Nirvana -...www.beyondgaming.be

Bizkit Park op Alcatraz 2024. 'k Zal ze eindelijk eens aan het werk zien. Schijnt dat het wel eens de moeite is![]()
Mooi verslag! Ik heb er zin in!![]()
Verslag: Bizkit Park @ Wilde Westen
Er viel donderdagavond een verrassend hoge concentratie aan dertigplussers te bespeuren in de stationsbuurt van Kortrijk. Uiteraard had veel daarvan te maken met het uitverkochte optreden van Bizkit Park dat die avond in concertzaal De Kreun gepland stond. Zeg niet zomaar coverband tegen de vijf...www.beyondgaming.be
Awel ja.
Die zijn echt geniaal, nostalgie ten top.Bizkit Park op Alcatraz 2024. 'k Zal ze eindelijk eens aan het werk zien. Schijnt dat het wel eens de moeite is![]()

![]()
Despacio by 2manydjs & James Murphy — Day 1 - Programme - Flanders Technology
__*The World’s Best Sound System Is (Finally) Coming to Ghent*__ Despacio, the trailblazing and world-renowned ‘immersive sound experience’ by __2manydjs__ and __James Murphy__, kicks off the innovation festival FTI Gent at the iconic Wintercircus on 16 and 17 March. It has often been described...fti.gent
Audionerds unite.
@clercqie @shiftyke
Vertel!Dat gezegd zijnde ik heb wel een bloedhekel aan het merk McIntosh
Superduur en super kitch met die groene lichten. Koop u een deftige Yamaha voor een vijfde van de prijs ofzo, zou ik zeggenVertel!