Ufomammut
Eindigen met een cover van Pink Floyd en dan Stigma.![]()
Een nieuwe cover dan nog wel, vroeger deden ze al eens Set The Controls maar Welcome To The Machine heb ik nog niet eerder gezien denk ik.
Jammer dat Diksmuide iets te ver was.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ufomammut
Getwijfeld voor FFAK maar ik ga het toch laten passeren. Wel benieuwd naar het verslag binnenkort!

Ik ken ze nog steeds niet, maar het klinkt wel interessant. Het was hoe dan ook toch niet uitgekomen om te gaan, want mijn vriend is al het hele weekend ziek.Ufomammut

Klinkt heerlijk! Stigma live is mega vet, maar had graag de Pink Floyd cover meegemaakt. Hopelijk zijn ze het nog niet beu tegen dat ik ze nog eens ga kunnen zien,Ufomammut
Welcome to the machine op drones werkt belachelijk goed. Zeker met die far out vocals. Regelrechte topper.Klinkt heerlijk! Stigma live is mega vet, maar had graag de Pink Floyd cover meegemaakt. Hopelijk zijn ze het nog niet beu tegen dat ik ze nog eens ga kunnen zien,
Hopelijk nemen ze er een studio versie van op, die hun cover van Let Me Drown was ook enorm goed, met gemak de beste van al die Superunknown covers.Welcome to the machine op drones werkt belachelijk goed. Zeker met die far out vocals. Regelrechte topper.
Ben er ookAnyhow, vanavond Lorna Shore - hadden mij op GMM al omver geblazen, ik verwachf in AB niks minder![]()

Lorna Shore was echt geweldig goed. Heerlijk brutaal en ik blijf verbaasd hoe waanzinnig goed Ramos klinkt live.
Riviers of Nihil was een pak minder mijn ding dan op Alcatraz vorig jaar, toen ze hun saxofonist mee hadden ipv alles op backtrack te doen.
Ingested was blijkbaar erg kort want ik was 20 minuutjes te laat in de zaal (dank u parkings in Brussel) en ze hadden al gedaan.
AB blijft de ultieme dubbel gevoel zaal ook. Ik haat rijden en parkeren in Brussel, die bar is véél te klein voor het volk, die trechter richting de zaal is vreselijk maar de zaal zelf is buiten categorie in België. Aangenaam van temperatuur (achteraan) en glashelder geluid, wat niet simpel is voor Lorna hun complexe sound.

De setlist nu kwam quasi volledig uit de laatste 2 platen (en dan vooral de laatste)Idem, maar die band wat uit het oog verloren na Dark Skies omdat ik het materiaal minder vond en hun setlist toch redelijk wat daarvan bevat. Wel goede live band vind ik.
Ook geïnteresseerd in bovenstaande. Zou graag de zondag gaan maar idd... Als je daar echt als plebs staat met een gewoon ticket.Iemand hier al eens naar Live is Live geweest? Wel interesse om 1 dag te gaan, maar bij het bekijken van de tickets zie ik dat er normale tickets zijn, tickets extra toegang tot tribune (niet nodig), maar ook tickets extra om tijdens de laatste 3 acts zeker toegang te hebben vooraan. Ik vind het een verwerpelijk idee, maar hoe groot is die frontzone? Ik neem aan dat je met een normaal ticket ook nog deftig kan staan?
Bekijk bijlage 25071
Er zullen hier wel geïnteresseerden zijn.

Iemand hier al eens naar Live is Live geweest? Wel interesse om 1 dag te gaan, maar bij het bekijken van de tickets zie ik dat er normale tickets zijn, tickets extra toegang tot tribune (niet nodig), maar ook tickets extra om tijdens de laatste 3 acts zeker toegang te hebben vooraan. Ik vind het een verwerpelijk idee, maar hoe groot is die frontzone? Ik neem aan dat je met een normaal ticket ook nog deftig kan staan?
Ik ben dit jaar in juni naar The War On Drugs gaan kijken op Live is Live. Wij hadden toen wel tribune seats (want maat met rugprobleem), maar vanaf die tribune leek het me dat veel mensen wel goed konden volgen. Het terrein is gelijkaardig aan de Lokerse Feesten, misschien iets groter zou ik schatten. Als je rond de PA gaat staan zal het overzicht wel goed zijn denk ik.Ook geïnteresseerd in bovenstaande. Zou graag de zondag gaan maar idd... Als je daar echt als plebs staat met een gewoon ticket.